ECSO اصلاحات بخش امن $370K کمک مالی برای coronavirus هزینه های

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020این Escambia County Sher

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

این Escambia County Sheriff و اصلاحات بخش استفاده خواهد اخیر $370,107 کمک مالی از وزارت دادگستری ایالات متحده برای پوشش هزینه های دنده محافظ تجهیزات مورد استفاده برای نگه داشتن اولین پاسخ دهندگان و جامعه ایمن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در مجموع $975,300 در کمک های مالی فدرال منتشر شد به انتخاب سازمان های اجرای قانون در سراسر تکدی که در پاسخ به ایمنی عمومی با چالش های ناشی از شیوع این بیماری با توجه به انتشار اخبار از ایالات متحده وکیل لارنس Keefe برای منطقه شمال فلوریدا.

"در طول چند هفته ما در منطقه و کشور شده اند برخورد با تهدید COVID-19 ما امنیت عمومی پاسخ ابتدا باید مشغول به کار خستگی ناپذیر به مطمئن شوید که اعضای عمومی امن هستند" Keefe گفت: در انتشار. "این منابع از سازمان های محلی کشیده شده است و این اعطای کمک های مالی کمک خواهد کرد که کاهش بار مالی بر امنیت عمومی و سازمان های به طوری که آنها می توانید در ادامه حفظ و خدمت به شهروندان ما."

Coronavirus سنبله: DeSantis می گوید فلوریدا نمی تعطیل و دوباره در میان سنبله در coronavirus موارد

سرد مورد: ECSO بسته 42 ساله و سرد مورد قتل Escambia County مسکن

در علاوه بر این به این صندوق تعلق می گیرد در Escambia County, این Okaloosa County Sheriff دفتر اهدا شد $127,963 به Panama City Police Department دریافت $73,818 و تالاهاسی اداره پلیس اهدا شد $403,412.

از $370,107 اهدا به Escambia County, سازمان, $105,000 رفت و به اصلاحات بخش برای خرید "پیشرفته کیفیت هوا در محیط داخلی تجهیزات تصفیه" و تهویه و تهویه مطبوع و تصفیه مواد برای Escambia County زندان با توجه به شهرستان سخنگوی لورا Chicago.

یکی دیگر از $41,250 صرف تجهیزات حفاظت فردی و بهداشتی و ضد عفونی لوازم.

باقی مانده $265,107 بازپرداخت این ECSO برای پول صرف شده در درجه اول در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

"اکثریت این پول در حال حاضر اختصاص داده شده است نسبت به خرید از ماسک و دستکش یکبار مصرف و دستمال مرطوب Clorox سفید کننده پرکننده برای ما دست عفونی و یک زن و شوهر از دماسنج" گفت: ECSO معاون تراشه سیمونز. "ما را از این نوع زود و این چیزی است که ما احساس می کردم که واقعا به ما کمک کنید و اقامت پیش از این منحنی, اگر شما خواهد شد."

این ECSO همچنین با استفاده از $89,638 برای خرید 10 وسایل نقلیه همه زمین به گشت زنی در سواحل پس از آنها به روی عموم بسته شده و خریداری شده 70 لپ تاپ برای $65,544 برای حفظ عملیات رفتن به کارکنان مشغول به کار از خانه.

"وجود دارد برخی از عملیات است که ما می تواند انجام دهد — مانند intel ما جمع آوری برخی از ما آن عملیات و ما گزارش آنلاین — این نوع از چیزی که از خانه, اگر ما تا به حال به اندازه کافی, کامپیوتر" سیمونز گفت. "بنابراین ما آنها را خرید."

دماسنج است که به طور خودکار درجه حرارت از تمام رهگذران قرار داده شد در ورودی به ECSO ستاد.

ECSO مسلح ، اندرو هابز گفت: کلمه به سرعت گسترش یافته و در مورد اتوماتیک دماسنج و نمایندگان از برخی از پنساکولا بزرگترین کسب و کار ساخته شده قرار به بازرسی ECSO دستگاه به عنوان آنها در نظر گرفته خرید مدل های مشابه خود از امکانات.

این ECSO صرف $79,570 در تجهیزات حفاظت فردی از جمله 60,000 کبالت X دستکش معاینه دستکش و 1000 آبی صنعتی, دستکش, به عنوان به خوبی به عنوان $30,355 در مطابق با اصول بهداشتی و ضد عفونی کننده لوازم.

"نمایندگان ما در خارج وجود دارد در این زمینه هر روز" سیمونز گفت. "و اگر در این جهت به طور مداوم دستهای خود را هر زمان که شما احساس می کنید مانند شما را لمس کسی یا چیزی خوب ما این کار را چند بار در روز. بنابراین ما تا به حال به مطمئن شوید که نمایندگان ما تا به حال مقدار مناسب از Clorox, Lysol و آن نوع از چیزی که است که می تواند کمک به حفاظت از اولین پاسخ دهندگان."

زمانی که آنها در دسترس برای خرید ECSO خرید ماسک در خط با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه ها و در نهایت به دست آورد 15,000 فولاد ماسک و 10000 N-95 ماسک.

"ما خریداری یک بشکه کل هر بشکه 55 گالن گالن از راه حل خود را برای ایجاد و پر کردن خود ما ضد عفونی کننده دست و بطری از آنجا که ما قادر به رفتن به خانه و دور ماندن" سیمونز گفت . "ما تا به حال به خارج وجود دارد در این زمینه است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن