سرمقاله: از پنساکولا به نابارا, معترضان حقیقت را به قدرت و حفظ صلح

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020در یک لحظه تاریخی اعتراض

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

نظر

در یک لحظه تاریخی اعتراض است که وعده به طور دائم تغییر مقیاس نژاد و عدالت در امریکا خود ما شهروندان محلی پیوسته اند در غلیان احساسات است که جاروب در سراسر کشور پس از وحشیانه پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

داستان و تصاویر از محلی تظاهرات مسالمت آمیز دستگیر شدند برای آیندگان توسط TEPFER روزنامه نگاران گرگ Pachkowski تونی Giberson, Kevin Robinson آنی شاهد کالین وارن-هیکس و جیم ، و آنها ارائه شده تایید بیشتر از حقیقت است که خشکیده به آمریکا و روان از دستبند فلوید فریاد "نمی توانم نفس بکشم" در زیر خرد کردن زانو از یک افسر پلیس است که پس از اتهام قتل: که آمریکایی ها یکی است و همه از پنساکولا به مینه سوتا — نمی خواهد تحمل خشونت سیستماتیک بی عدالتی دیگر.

برای Pensacola, داستان مانند فلوید آمار صفحه اصلی. این بود که مدتها پیش در سال 2009 زمانی که یک نوجوان سیاه پوست به نام ویکتور Steen له شد زیر رزمناو از پنساکولا افسر پلیس Jerald Ard پس از کودک سقوط کردن دوچرخه خود را در حالی که در حال تعقیب توسط افسر که ادعا Steen نگاه مشکوک.

ده ها تن از تماشاگران منتظر یک کنسرت در سابق محل Sluggo را همراه سروانتس خیابان شاهد تعقیب و گریز مختصری که به پایان رسید که Steen را ضعیف بدن کشیده شد و خرد شده توسط خودرو. TEPFER عکاسان اسیر تصویر دلخراش از Steen را شکسته و مرده پا دوخته در زیر رزمناو برای ساعت به عنوان صحنه مورد بررسی قرار گرفت.

Ard هرگز دستگیر یا متهم برای Steen مرگ است.

در سال 2013 Escambia County نمایندگان شات 60 ساله غیر مسلح سیاه به نام روی Howard میدلتون Sr. در جلوی خانه خود را خانه. دو نمایندگان در پاسخ به یک تماس در منطقه مشکوک به منازل به قصد سرقت و به جای هدفمند آقای میدلتون. آنها اخراج حداقل 15 عکس ضربه منچستر دو بار و مخربی استخوان در پای او.

آقای میدلتون جان سالم از این حادثه است اما از آنجا گذشت. نمایندگان بودند هرگز دستگیر یا متهم.

و در سال گذشته چندین تظاهرات برگزار شد در پنساکولا پس از 28 سال Tymar کرافورد بود به طرز وحشیانه ای کشته شده توسط Pensacola اداره پلیس کارآگاه دانیل Siemen در یک استفاده غیر ضروری از زور در طی یک درگیری با ماموران.

کرافورد غیر مسلح و تصویری نشان داد که Siemen آغاز خشونت تماس با او را به عنوان او به نظر می رسد به امامان قبل از آن تخلیه چندین عکس که در نهایت به کشته شدن کرافورد.

Siemen بازداشت نشده بود. یک هیئت منصفه نمی پیدا کردن شواهد کافی به عنوان جرم جنایی مسئول Siemen اما شهر اخراج او را برای نقض PPD سیاست.

در پاسخ شهردار Grover رابینسون متعهد به ارائه آموزش های اضافی به PPD افسران و همچنین تشکیل یک شهروند کمیته مشورتی در نگاه به مسائل مربوط به خشونت پلیس در پنساکولا. رابینسون گفت: این کمیته می تواند با تشکیل تابستان 2020, اما آن را هنوز اتفاق افتاده است. رابینسون گفت: این تاخیر شیوع کروناویروس.

در ابتدا رابینسون گفت: "شهروند کمیته را نگاه کنید در تمام ادارات شهرستان به جای تمرکز بر آن موشکافی در اداره پلیس است. اما Pensacola در حال حاضر یک کمیته مشورتی برای نظارت بر تمام ادارات سراسر شهر بود — آن را به نام شورای شهر.

در پرتو حوادث اخیر رابینسون باید قراضه مسخره, سیراب به پایین تصور کمیته و پیمان هدف و تمرکز بر روی به طور مستقیم از پرداختن به هر گونه مسائل از خشونت و نژاد پرستی و بی عدالتی در این شهر اداره پلیس.

این است که تقاضا از شهروندان در پنساکولا و فراتر از آن. واضح است که این چالش شهردار رابینسون باید پاسخ.

وجود ندارد و تسکین دهنده پوست برای زخم است که باید یک بار دیگر پاره پاره شده است به عقب باز در این کشور است. در حالی که مفاهیم فلسفی مانند انصاف و برابر عدالت به نظر می رسد خیلی ساده و به راحتی قابل درک است که زندگی می کند تا به کسانی که استانداردهای ثابت کرده است که مخدوش کننده برای همه جوامع در سراسر امریکا جوامع از جمله خود ما.

اما به عنوان سیستم های ما از دولت را به چالش کشیده یک بار دیگر ما با ستایش مردم از پنساکولا و شهروندان ناوار و تمام کسانی که پا به خیابان ها به حقیقت را به قدرت — حتی به عنوان رئیس جمهور آمریکا است abhorrently انتخاب برای محکوم کردن آنها را بسیار مردم او قرار است به خدمت می کنند. در زمان نوشتن این مقاله در پنجشنبه اعتراضات محلی به اثبات رسیده بود resoundingly صلح آمیز نشان دادن بهترین جامعه ما و قدرتمند سنت آمریکایی از تظاهرات مسالمت آمیز.

چهار شنبه قبر و فصیح پاسخ از سابق وزیر دفاع ژنرال جیمز Mattis به درستی منعکس کننده بر مردم اینجا در شمال غربی فلوریدا که صدای خود مطرح در این لحظه از ملی و اندوه است. Mattis نوشت توجهی در حمایت از شهروندان مانند خود ما:

"من این هفته وقایع عصبانی و وحشت زده. عبارت "برابر عدالت تحت قانون" حک شده در سنگ فرش از دیوان عالی ایالات متحده. این دقیقا چیزی است که معترضان به درستی خواستار است. آن را سالم و بی خطر و وحدت تقاضا — که همه ما باید قادر به گرفتن پشت سر گذاشت. ما نباید منحرف شود توسط تعداد کمی از lawbreakers. تظاهرات تعریف شده توسط دهها هزار نفر از مردم وجدانی که اصرار دارد که ما زندگی کردن را به ما ارزش — ارزش های ما به عنوان مردم و ارزش های ما به عنوان یک ملت است."

Mattis بسیار خوب خواندن دانش آموز از تاریخ می رود توجه داشته باشید با نهایت گرانش است که "دستورالعمل داده شده توسط بخش های نظامی به نیروهای ما قبل از حمله نرماندی به یاد سربازان که" نازی شعار برای از بین بردن ما...بود 'تقسیم و تسخیر.' ما آمریکایی پاسخ " در اتحادیه های قدرت وجود دارد.'"

"ما باید احضار که وحدت برای از میان برداشتن این بحران — اعتماد به نفس است که ما بهتر از ما سیاست" Mattis نوشت.

ما افتخار داریم که شهروند معترضان در اینجا در شمال غربی فلوریدا که "احضار که وحدت" در جامعه ما هفته گذشته است. در صحبت های خود را حقیقت آنها حفظ صلح و حمایت از حقوق و آزادی های که واقعا بخشی از آمریکا وعده و همه برای یکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب