سقوط سه ماهه مقطع کارشناسی در دور برنامه های معلق

استنفورد است تعلیق تمام مقطع کارشناسی سقوط سه ماهه مطالعه دور, برنامه, برنامه مدیران روز جمعه اعلام کرد. همه

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

استنفورد است تعلیق تمام مقطع کارشناسی سقوط سه ماهه مطالعه دور, برنامه, برنامه مدیران روز جمعه اعلام کرد.

همه بینگ در خارج از کشور, مطالعات برنامه — تاثیر برنامه های در استرالیا, برلین, فلورانس, دلار هنگ کنگ, کیوتو, مادرید, New York, آکسفورد و پاریس و سانتیاگو — معلق خواهد شد در این پاییز "با توجه به نامشخص طبیعت جهانی بهداشت بحران اثر بر بهداشت عمومی و سفر" BOSP مدیر آرن Rodrigue روز جمعه اعلام کرد.

در فرد آموزش در دانشگاه استنفورد آمریکا در زمینه انوری برنامه در هاوایی که هر کدام مستقل عمل از BOSP نیز معلق شده است با توجه به ایمیل های فرستاده شده از برنامه های مربوطه' مدیران.

Rodrigue نوشت که تصمیم به تعلیق BOSP برنامه ها "را در نظر گرفت تعدادی از عوامل از جمله دانش آموز بهداشت و ایمنی; در حال تحول محدودیت های مسافرتی; قطع گذرنامه و صدور روادید; توانایی ما برای حمایت از فاصله فیزیکی و تاثیر کلی از سرگیری عملیات برنامه را بر روی سلامت و رفاه ما کارکنان دانشکده و جامعه محلی همکاران."

BOSP نیز "بررسی امکان توسعه برنامه های اضافی ارائه می شود در دسترس ساخته شده در سه ماهه تابستان 2020-2021," Rodrigue نوشت: پس از خبر که دانشگاه استنفورد قصد دارد به گسترش آن سال تحصیلی از طریق سه ماهه تابستان سال آینده است.

در حالی که دانش آموزان پذیرفته شده برای شرکت در سقوط BOSP برنامه ها اجازه داده نخواهد شد به تاخیر ثبت نام خود را به آینده چهارم آنها "را دریافت خواهد کرد ترجیح نقد و نظر" اگر آنها درخواست مجدد با توجه به اعلام.

Wrigley Field برنامه که به طور معمول در عمل هر دو سال یک بار تسلیم خواهد شد برنامه های خود را به سقوط 2021 به جای سقوط 2022 به منظور اجازه می دهد به عنوان بسیاری از در حال حاضر دانش آموزان پذیرفته شده که ممکن است به شرکت با توجه به یک ایمیل ارسال توسط کارکنان مدیر Ryan Petterson و استادان مدیر پیتر Vitousek به پاییز سال 2020 کوهورت. همه دانش آموزان پذیرفته شده به این سقوط برنامه که هنوز ثبت نام در دانشگاه استنفورد در پاییز سال 2021 خواهد بود تضمین فضا در برنامه است.

BOSP نمی خواهد بازپرداخت هر هواپیمایی هزینه برای دانش آموزان که در حال حاضر خریداری شده اند ،

"همه پذیرفته شده و waitlisted دانش آموزان آموزش داده شد و به انتظار تایید از BOSP قبل از خرید یک پرواز برای خود برنامه های" Rodrigue نوشت. "اگر شما خریداری یک پرواز به هر حال ما به شدت نشان می دهد که شما خود تماس بگیرید فروش بلیط هواپیمایی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است برای کشف گزینه های خود را برای بلیط بازپرداخت و یا تغییرات. BOSP نمی خواهد بازپرداخت هر هواپیمایی هزینه برای دانش آموزان خریداری شده که پروازهای ما در برابر دستورالعمل."

سقوط 2020 علائم چهارمین مستقیم تحصیلی چهارم که مطالعه دور برنامه های تحت تاثیر قرار گرفتند با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. دانش آموزان شرکت کننده در BOSP برنامه ها در زمستان چهارم به خانه فرستاده شدند اوایل به عنوان ویروس در سراسر جهان گسترش یافته و این دانشگاه لغو شده و همه بهار و تابستان مطالعه دور برنامه.

Ujwal Srivastava کمک گزارش.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب