ULTIMOPREZZO عبور از قانون اجازه می دهد بازیکنان فوتبال برای بازی تا شش محله در هفته

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:40 PM EDT Jun 9, 2020دبیرستان بازیکنان فوتبال در حال حاضر خواه

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

دبیرستان بازیکنان فوتبال در حال حاضر خواهد شد مجاز به بازی در تیم اول دانشگاه یا دانشکده و تاریخ بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده در همان هفته.

فلوریدا ورزشی دبیرستان اعضای هیأت مدیره کانون رای دادند 11-2 جمعه در حمایت از یک سیاست است که اجازه خواهد داد که دانش آموز ورزشکار به شرکت در شش محله در هفته است. قانون قبلی محدود بازیکنان تنها به یک بازی در هر هفته است.

سیاست انتظار می رود که منافع فوری برای کوچکتر مدارس و یا مدارس به طور سنتی با کوچکتر فهرست اسامی تیم اول دانشگاه یا دانشکده.

جنسن بیچ تا به حال به لغو آن junior varsity برنامه میدوی از طریق 2018 فصل به دلیل آن نیست که به اندازه کافی بازیکن به دلیل آسیب دیدگی در تیم اول دانشگاه یا دانشکده و JV جوخه های. موقعیتهایی که تبدیل خواهد شد کمتر از یک موضوع در آینده است.

"این واقعا برای ما" جنسن بیچ مربی تیم Caffey گفت. "این به ما می دهد یک فرصت برای عمق بیشتر و نه فقط بدن اما بچه ها که می تواند بازی کند. شما همیشه باید کسانی که بچه ها که مرزی که می توانند در تیم اول دانشگاه یا دانشکده بلکه خوب JV بازیکنان و شما نمی خواهید به ترک JV برنامه خالی است. کودکان و نوجوانان خواهد شد نیاز به تجربه به دلیل پایین جاده زمانی که شما آنها را بکشید تا آن را نمی خواهد به عنوان یک شوک فرهنگی برای آنها است."

مدارس که می خواهید را به استفاده از شش-سه ماهه سیاست نیاز به درخواست برای استفاده از آن با هفته 3 از فصل به طور منظم. برنامه تاریخ و زمان و قبلی فهرستی از اندازه خواهد شد یک عامل برای اینکه برنامه های در حال تایید شده است.

این داستان به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب