باغ خیابان نام ریشه به خانواده باغ در 1700s| جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 21, 2020تقریبا 65 سال پیش Pensacola شه

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

تقریبا 65 سال پیش Pensacola شهری, تبلیغات, تخته, در یک حرکت اولیه برای پرورش شهروند لذت بردن از تاریخ قرار می گیرد فلزی کوچک نشانگر در ميانه بین Palafox و Baylen خیابان. نشانگر را پررنگ گفت که در اینجا انگلیسی تا به حال تشویق باغبانی و غیر معمول انتخاب نام ذکر شده این تازه شکل گرفته در خیابان به عنوان La Calle Jardin. چرا فرانسه عنوان? و چه معنی داده شد به خیابان نام?

داستان شروع در واقع تاریخ از 1764 یا 1765 زمان بندی مرتبط با کار ارتش مهندس الیاس Durnford که به دستور رژیم صهیونیستی است. جرج جانستون تا به حال پیش نویس جدید نقشه برداری طرح برای جامعه به موفقیت شل و نه آشفته سیستم اسپانیایی گذاشته بود یک دهه قبل است. در Durnford نقشه بسیاری از خیابان اصلی شد و نام پادشاهان انگلیس یا اشراف در نتیجه به زودی مردم خواهد بود در حال عبور همراه شاه جورج خیابان ملکه شارلوت خیابان و یا خداوند Bute خیابان. هر نام ساخته شده و حس خوبی به تازه وارد و ساکنان. اما La Calle Jardin? که مورد نیاز برخی از توضیح و سپس به عنوان آن را تقریبا می کند امروز). مکانیک اقدام رفت مثل این:

این Durnford نقشه چیده شده برای ساخت بسیاری به منظمی قرار داده شده در طول این روستا در اندازه گیری ابعاد در امتداد خیابان های شهرستان. واگذاری تعداد زیادی انجام شد در یک سیستم که در آن زمان نسبتا استاندارد است. ساکنان خانه دار, کسب و کار اپراتورها و رهبران دولت تمام شد اختصاص تعداد زیادی (که بیشتر پرداخت هزینه اولیه و یا مالیات). تکالیف شد با توجه به جایگاه احزاب در جامعه با کسانی که در نقش برجسته تر ترجیح داده می شود. در نتیجه برخی در مرتبه بالاتر خواهد لذت بردن از نمایش از آب و افزود راحتی از نسیم تابستان.

الیاس Durnsford: دیدار با مهندس که نقشه ساخت شکل Pensacola

اپراتورها تجاری (از جمله کلاه گیس ساز, کفش اسمیت و typesetter) به طور کلی قرار داده شده در یک بخش به همراه یک یا دو خیابان به استطاعت راحتی برای مشتریان. رهبران دولت جلب کرد برخی از مطلوب تر ، و هر ساکن به او پرداخت می شود خود را با توجه, نیز داده شد بسیاری دوم اندازه گیری 80 فوت 278 پا تمام سایت های قرار داده شده در کنار هم در امتداد یک خیابان.

به این ترتیب بود که برای یک هدف خاص. هر خانواده بود که تشویق می شوند برای به دست آوردن دانه ها و برای کاشت و برداشت سبزیجات تازه برای رژیم صهیونیستی است. جانستون و شورای تشویق دکتر جان Lorimer معتقد بودند که چنین اقدامی را تشویق یک رژیم غذایی خوب برای همه. منطقی فرماندار و شورای این خیابان یک نام ویژه: باغ و خیابان است. رهبران بیشتر تشویق شیوه های خاصی است که در اوایل حمل و نقل از انگلستان را شامل بسیاری از انواع دانه که همه آرزو به گیاه همچنین ساخت و آزمایش پس هیچ کس مطمئن نبود که به باروری خاک است.

طرح اقدام طبق طراحی. مقدار زیادی داده شد به عنوان دستور و بسیاری از خانواده ها شد "کشاورزان." یک حساب کاربری است که گردش در 1767 گفت که به عنوان سبزیجات بالغ, جامعه توسعه یافته یک نوع سفارشی داشتن بسیاری از کسانی که این کار را انجام دهید جمع در یک مجموعه روز برای لذت بردن از تماشای موفقیت خانواده و سطح رشد لذت می برد. دکتر Lorimer که در حال حاضر سرودن طولانی حساب از تب با تجربه در اینجا توسط ساکنان و نظامی در بعد از ماه های تابستان به یک نظر که یک رژیم غذایی با سبزیجات ممکن است یک دفاع در برابر آنچه پزشک به سادگی به نام "تب."

جشن تولد stars and stripes این روز پرچم

در 76th سالگرد D-روز و زمان را به تأمل در تاریخ قربانی

اسپانیایی حمله به انگلیسی, Pensacola در ژانویه سال 1781 و محاصره گذاشته شده توسط ژنرال برنارد ده گالوز موفق بود. در اواسط ماه مه اکثریت از مردم غیرنظامی و نظامی در حال آماده شدن برای خروج. سپس به عنوان اسپانیایی در زمان شارژ خود را از رهبران حکومت در زمان منطقی گام از تغییر نام خیابان ها; جدید اسپانیایی غرب فلوریدا ندارد خاصی باغ خیابان نه وجود دارد یک ویژه تشویق به کاشت سبزیجات.

اما زمانی که کنترل آمریکا بود که در اینجا معرفی شده در سال 1821 هنگامی که دوباره خیابان labels مطالعه شدند. سپس در حالی که یک شماره اختصاص داده شده به تازگی نام اسپانیایی بودند نگهداری باغ, خیابان بازگشت! اما شواهد کمی وجود دارد که شهروندان آمریکایی رفت به یک تعاونی سبزی فرهنگ است. حتی به عنوان نشانگر در ميانه می گوید: امروز, Pensacola هنوز هم آن باغ و خیابان است.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت

آخرین مطالب