خلیج فارس مقابل Pensacola, ساحل, صفحه اصلی دودی لوکس و حفظ حریم خصوصی | ملک داغ

فیلیپ Makselan Pensacola خانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 21, 2020واقع در خلیج مکزیک این نفیس Pens

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

واقع در خلیج مکزیک این نفیس Pensacola Beach residence دارای بیش از 5,900 متر مربع و شامل بیش از 500 فوت آزاد خلیج فارس انداز است که "نفس خود را دور می گوید:" مسکن کریستین فورمن. به سبک مدیترانه ای خانه دارای چهار اتاق خواب و یک حمام نیم باز کردن فضای زندگی رسمی غذاخوری به یک آشپز و آشپزخانه و افسانه اسکله بالکن.

ساخته شده از سخت کت گچ ویژگی های اصلی سطح زمین گاراژ و فضای ذخیره سازی با یک پله بزرگ به اصلی منطقه زندگی می کنند.

ورود به صفحه اصلی شما عشق ورزیدن فراوان نور طبیعی جریان از کف به سقف خلیج فارس رو ویندوز. خنثی پالت رنگ اجازه می دهد تا مشاهده شود یک مرکز صحنه با صاحب خانه خود را با اضافه کردن لمس برای تکمیل زیبایی های طبیعی است.

سالن انتظار شامل آسانسور دسترسی و جریان یکپارچه از زندگی بزرگ منطقه است.

منطقه زندگی می کنند ویژگی های یک مرطوب نوار با یک کولر شراب یک سنگ مرمر شومینه و دسترسی مستقیم به اسکله بالکن.

یک ناهار خوری رسمی منطقه باز است به فضای زندگی و اجازه می دهد تا شما را به میزبان شام رسمی در حالی که با بهره گیری از این دیدگاه.

لذیذ آشپزخانه آشپزی علاقه مندان رویا. "(این است که)مجهز به بالا پایان لوازم فریم های تخت خواب و صبحانه, محل غذاخوری با 180 درجه نمایش از خلیج فارس می گوید:" فورمن. محل آن در مجاورت ناهار خوری رسمی منطقه باعث می شود در خدمت یک نسیم است.

اتمام خانه های زیبا

شرق این تپه خانه جذاب و آرامش بخش فضا برای خانواده و دوستان | ملک داغ

نظرات زیبا و لوکس در خانه اسکله در نورر | ملک داغ

تاریخی شمال تپه خانه دارای به روز رسانی و باقی می ماند درست به گذشته خود | ملک داغ

سه اتاق خواب مهمان هستند بر روی سطح اصلی با طبقه بالا اختصاص داده شده صرفا برای مجموعه کارشناسی ارشد.

کارشناسی ارشد مجموعه ویژگی های بزرگ منطقه نشسته با یک شومینه یک دفتر جداگانه/کتابخانه با ساخته شده است در کتابخانه استاد اتاق خواب و حمام استاد. اتاق خواب استاد ویژگی های خیره کننده مشاهده ساحل و ساحل دور شو همه را به خود.

خصوصی استاد حمام شامل خود و حمام خصوصی با او از جمله کف به سقف cabinetry فریم های تخت خواب و یک حمام بخار. او شامل یک وان جکوزی شیشه ای محصور دوش فراوان غرور فضای پنجره های شیشه ای رنگی و دسترسی مستقیم به خلیج فارس مقابل بالکن. علاوه بر این صاحب خانه ها را خصوصی لذت ببرید پانسمان و فضای ذخیره سازی گنجه.

خلیج فارس رو به بالکن مناسب برای لذت بردن از وعده های غذایی نقاشی با آبرنگ روی گچ حمام آفتاب و یا گرفتن در افسانه طلوع و غروب بیش بکر شن و ماسه سفید Pensacola Beach.

با موقعیت نخست خود را در خلیج فارس, این لوکس خانه کامل full-زمان خانه دوم خانه یا تعطیلات اجاره املاک. آن دیدگاه های پانوراما, ساحل, دسترسی در هر زمان از روز یا شب و درایو کوتاه دور به افسانه رستوران ها و مغازه ها و شب زنده داری آن را واقعا یک جزیره دور شو.

500 Avenida 14, Pensacola Beach, FL

  • لیست قیمت: $3,100,000
  • تقریبی فوت مربع: 5,950
  • اتاق خواب: 4
  • حمام: 4 کامل, 1 نیم
  • ساخته شده است: 1999
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن