ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020دانش آموزان با پوشیدن ماسک صورت

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

دانش آموزان با پوشیدن ماسک صورت پدر و مادر انجام منظم متوسط چک و کلاس های حفظ فاصله اجتماعی در سالن های غذاخوری هستند و فقط برخی از راه های روز مدرسه در سانتا رزا شهرستان خواهد شد نگاه بسیار متفاوت آمده اوت.

این تغییرات بخشی از گسترده تر برنامه ریزی آموزشی تدارک دیده شده توسط یک تیم از سانتا رزا County School District کارکنان و معلمان و مدیران به عنوان شروع 2020-2021 سال تحصیلی چهره ی خود را سر. این Escambia County School District حال کار بر روی یک طرح مشابه که از آن انتظار نهایی در هفته آینده.

سه گزینه: چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

سانتا رزا شهرستان نیروی کار ارائه توصیه های خود ژوئن 18, به, مدرسه, مدیره, تخمگذاری آزمایشی طرح اقدام برای چگونه به نگه داشتن منطقه 28,000 دانش آموزان و 3000 کارکنان امن به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد. اما حتی پس از ژوئن 18, اطلاعات جدید بیرون می آید در مورد کوروناویروس که وظیفه نیروی re-thinking برخی از آن استراتژی است.

"در ژوئن 18 جلسه هیئت مدیره مدرسه بود احتمالا یا روز و یا روز قبل از اعداد در فلوریدا آغاز شده خونتان" گفت: منطقه 5 مدرسه مدیره نماینده وی Ueberschaer که نشان دهنده خلیج فارس نسیم منطقه بود و در بازگشایی نیروی کار. "بنابراین ما در حال ادامه برای نظارت بر وضعیت و دیدن اینکه آیا این طرح ما را از هر گونه تغییرات لازم است."

در حالی که این بیماری برای اولین بار فکر کردم به در درجه اول آلوده تر جمعیت نوزادان و کودکان خردسال در فلوریدا شده اند به سرعت در حال ابتلا به کروناویروس و به طور فزاینده در پایان در بیمارستان پس از ژوئن 1, با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت.

نگران کننده منطقه کارکنان اذعان کرد که آن را می شود تقریبا غیر ممکن است برای نگه داشتن دانش آموزان شش فوت از هم جدا در محیط مدرسه و در واقع انتظار می رود هر کودک به پوشیدن ماسک در همه زمان ها و پوشیدن آن را به درستی زمانی که آنها انجام می دهند.

"آن را خام برای جدا کردن میز توسط شش فوت گفت:" دانیل هان مدیر مدرسه ایمنی برای سانتا رزا County School District. "این است که رفتن به پایین آمدن به والدین مشارکت و همکاری با ما مطمئن شوید که آنها آن را انجام دهد (متوسط) چک قبل از اینکه کودک می آید به مدرسه و داشتن آنها را به پوشیدن ماسک در هر زمان ممکن است."

چه بازگشایی طرح مستلزم

اصلی اصول این طرح شامل ارتباط با پدر و مادر به نگه داشتن چشم در فرزندان خود و فرستادن بچه ها به مدرسه صورتی که یک تب و یا در غیر این صورت بیمار. دیگر جنبه های این طرح عبارتند از:

  • دانش آموزان به شدت تشویق به پوشیدن ماسک صورت در همه زمان ها به خصوص در اتوبوس.
  • اعضای هیات علمی و کارکنان به شدت تشویق به پوشیدن ماسک و ارائه خواهد شد چند پارچه ماسک صورت با منطقه مدرسه.
  • والدین برای انجام حرارت چک در کودکان خود را قبل از فرستادن آنها به مدرسه هر روز.
  • دانش آموزان از بازگشت به مدرسه پس از اینکه بیمار خواهد بود دما نمایش پس از بازگشت.
  • فاصله اجتماعی در سالن های غذاخوری انجام خواهد شد به عنوان آنجا که ممکن است.
  • دانش آموزان داده خواهد شد و از پیش بسته بندی شده با شتاب و به وعده های غذایی با مصرف منابع به عنوان مخالف به خود خدمت از سینی غذا.
  • دانش آموزان را مستقیما از یک کلاس درس دیگر در بین دوره به جای معاشرت در راهرو و یا فضاهای تفریحی.
  • در زنگ تفریح دانش آموزان خواهد بود نگهداری اختصاص داده و گروه های اختصاص یافته به مناطق تعیین شده از زمین بازی و یا زمینه.
  • داوطلبان و بازدید کنندگان خواهد بود محدود در محوطه مدرسه و قبل از به نمایش در آمد.

در این زمان برنامه ریزی برای دانش آموزان برای بازگشت به کلاس های درس full-زمان شروع Aug. 10.

دانش آموزانی که احساس نمی راحت بازگشت به فرد در مدرسه نیز باید گزینه ای را برای ثبت نام در این منطقه به صورت تمام وقت در دانشکده مجازی از طریق سانتا رزا آنلاین با حداقل یک ترم تعهد است.

گزینه سوم این است که برای دانش آموزان به مدرسه در خانه و یا ثبت نام در مدرسه خصوصی.

ماسک صورت: Pensacola شهردار می گوید Escambia و سانتا رزا شهرستانهای باید نیاز به ماسک برای مبارزه با COVID-19

کدام گزینه به والدین و دانش آموزان را انتخاب کنید و آن را برای رفتن به نیاز به یک بسیار دشوار میزان هماهنگی بین این منطقه و پدر و مادر Ueberschaer گفت. و این طرح امروز می تواند تغییر فردا بسته دستورالعمل های جدید و یا اطلاعات در مورد کوروناویروس.

"من فکر می کنم بزرگترین چالش این است که آن را یک هدف در حال حرکت در حال حاضر" Uebershire گفت. "ما بهداشت عمومی دستورالعمل ها و راهنمایی ما از دولت این است که همیشه در حال تغییر با توجه به آنچه در شرایط فعلی هستند. من حدس می زنم سخت ترین بخشی است که در تلاش برای حرکت برای بازگشایی زمانی که ما نمی دانیم که چه شرایطی در حال رفتن به در ماه اوت است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن