زمان بیشتری را در خانه فراهم می کند و فرصت مناسبی برای کشف فند | مدرسه پخت و پز

Celia کیسی ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 12 سال 2020اجتماعی فاصله گرفتن برخی از تفکر خلاق برای

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

اجتماعی فاصله گرفتن برخی از تفکر خلاق برای مناسبت های خاص است که قطعا منظور این روز است. که می توانست تا کنون تصور که درایو های تولد رژه می تواند تبدیل به یک راه متفاوت را با خیال راحت جشن می گیرند ؟ برای بچه ها تولد در خانه با خانواده در آینده با سرگرم کننده و جشن و منحصر به فرد باش می تواند یک چالش.

آنچه در مورد چیزی است که آنها احتمالا هرگز انجام می شود – که در آن هر کس شرکت در پخت و پز و بچه ها می توانید انتخاب کنید و را انتخاب کنید دقیقا آنچه آنها می خواهند به غذا خوردن ؟ چگونه در مورد یک فند ،

این میز طبخ آن را به خودتان مهمانی شام موضوع خشم در اوایل دهه 70. محبوب به عنوان هدیه عروسی حداقل یک فند گلدان در هر آشپزخانه. آن را سرگرم کننده بود. ما نشسته در اطراف گلدان وسط میز بود که گرم با روشن عضله کنسرو گرما. غنی جالب ذوب fondue پنیر معمولا رو همه چیز آغاز شده است. هر کس تا به حال یک مینیاتور نیزه به سوراخ کردن تکه های نان یا تکه های سبزیجات و سپس آنها را به پنیر. در دسترس آسان platters از مواد غذایی به غوطه ور و یا پخته شده احاطه شده fondue گلدان.

این fondue پنیر ممکن است به دنبال تکه های مرغ و گوشت گاو و یا کل میگو که پخته شد در نهفته مایع یا روغن. و برای دسر, میوه های تازه, marshmallows, و کیک مکعب بودند speared و غوطه ور گرم شکلات ذوب شده کارامل یا تافی.

گفتگو همیشه پر جنب و جوش به عنوان هر کس ایجاد ایده آل خود را نیش می زنند. برای بچه ها ممکن است ایجاد پرماجرا پرنیان از نشستن در اطراف اردوگاه آتش در میز آشپزخانه. بچه ها حواس پرت حزب پیچ و تاب.

شانس هستند که شما یک گرد و خاکی فند گلدان حلق آویز کردن با Jell-O قالب جایی در آشپزخانه. هر چند شما همچنین می توانید خرید یکی از جدید یکپارچهسازی با سیستمعامل گلدان بیشتر سرگرم کننده هستند و می تواند ارزان برداشت و در مغازه های صرفه جویی و یا آنلاین. به دنبال آنها را در کلاسیک 70 آشپزخانه رنگ نارنجی برداشت طلا و آووکادو.

از آن لذت ببرید و لذت بردن از زمان خانواده. با خوشحالی واقعا وجود دارد هیچ قانون – به جز شاید هیچ دو فرو بردن.

Celia کیسی یک ستون نویس مجله اخبار. او فارغ التحصیل از پاریس کمربند جایگزین ارزشیابی دوزبانه و کلاس می آموزد در غذاهای فرانسوی. آشپزی Française 850-525-6720 یا celiacasey@gmail.com.

Fondue پنیر

برای فرو بردن

نیش می زنند به اندازه سبزیجات را بشویید و خشک

هویج

فلفل

کدو

کوچک سیب زمینی آب پز

گل کلم

کلم بروکلی

گوجه فرنگی گیلاس

نان تست مکعب

پنیر مخلوط

1 پوند پنیر خرد شده مخلوط پنیر چدار مونتری جک و سوئیس

1 فنجان شیر یا مرغ سهام

2 قاشق غذا خوری آرد

جهت

بازی شیر یا خط پنیر خرد شده را با آرد. در یک قابلمه روی اجاق گاز حرارت شیر فقط به بجوش و خروش آمدن. بازی شیر یا خط در پنیر و ماهوت پاک کن زدن تا صاف و گرم است. پور به گرم فند گلدان.

سبزیجات یا نان مکعب ها speared و آغشته به پنیر.

کارامل فند

برای فرو بردن

نیش می زنند به اندازه میوه های تازه را بشویید و خشک

توت فرنگی

آناناس

اپل

گلابی

انگور

تمشک

کیوی

موز

کیک مکعب

مارشملو

سس کارامل

½ فنجان شکر

3 قاشق غذا خوری آب

1 1/3 فنجان خامه سنگین گرم

1 قاشق غذا خوری کره ذوب شده

جهت

در متوسط و سنگین در ماهی تابه ترکیب شکر و آب را بجوشانید و تا زمانی که نور کهربا رنگ. ماهوت پاک کن زدن در گرم خامه. تکان دهنده به طور مداوم بجوش و خروش آمدن و کاهش تا کمی غلیظ شود. ماهوت پاک کن زدن در کره ذوب شده.

پور به گرم فند گلدان.

نیزه و شیب میوه و کیک و ميدانی به سس کارامل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن