Pensacola باقی می ماند در حال اجرا برای فضای ستاد فرماندهی

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 1:44 PM EDT Jul 2, 2020خود نامزد از هشت فلوریدا جوامع — از ج

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

خود نامزد از هشت فلوریدا جوامع — از جمله Pensacola — مناقصه به میزبان فضایی آمریکا ستاد فرماندهی شده اند فرستاده شده به نیروی هوایی توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

کسانی که هشت شهرستانها در حال حاضر تعدادی از پیوستن به دیگر شهرستانها از سراسر کشور رقابت برای میزبانی مقر نظامی ایالات متحده را 11th مبارز فرمان تاسیس شده در سال گذشته که نظارت بر عملیات فضایی از تمام کشور خدمات نظامی.

در علاوه بر این به پنساکولا تنها Northwest Florida جامعه به معرفی خود دیگر خود نامزد آمد به دفتر والی — پس از روت از طریق فضای فلوریدا دولت هوافضا آژانس توسعه اقتصادی — از جکسون تمپا-Hillsborough County, شهرستان Seminole, Pinellas County, نارنجی, شهرستان Miami-Dade شهرستان و شهرستان Brevard و شهرستانها از کف خلیج ملبورن و تیتوسویل.

Brevard, سمینول و نارنجی شهرستان همراه و یا نزدیک به دولت "Space Coast" که 72 کیلومتر در امتداد اقیانوس اطلس شامل کیپ کاناورال در مرکز ایالات متحده آمریکا برنامه فضایی.

ساخت آن زمین: Pensacola ساخت پیشنهاد برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی

برای واجد شرایط برای در نظر گرفتن نیروی هوایی خود نامزد جوامع تا به حال به میان بالا 150 شهری مناطق آماری در کشور بود در عرض 25 کیلومتر یک پایگاه نظامی و کسب حداقل نمره 50 در سرزندگی شاخص منتشر شده توسط انجمن آمریکایی از بازنشسته افراد سیاست عمومی موسسه.

زمانی که فضای ستاد فرماندهی به طور کامل تاسیس هر جا که ممکن است آن را به خانه 1,400 پرسنل نظامی و غیر نظامی.

در حمایت همه هشت برنامه — نیروی هوایی مورد نیاز فرمانداران' تاییدیه نشان می دهد دولت برای حمایت از تلاش های محلی — DeSantis یک ایالت مورد فلوریدا به جان هندرسون, معاون نیروی هوایی, وزیر, تاسیسات, محیط زیست و انرژی.

"فلوریدا است که خانه را به بیش از 20 تاسیسات نظامی و سه مبارز دستورات" DeSantis نوشت و اضافه میکند: "کشور ما دارای سابقه ای طولانی در حمایت از ملت ما تلاش در فضا از طریق عملیات از مرکز فضایی کندی ، 45 فضایی بال در پاتریک پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال نیروی هوایی ایستگاه."

از نظر مبارز ستاد فرماندهی فلوریدا میزبان فرماندهی مرکزی که منطقه مسئولیت امتداد از غرب آفریقا تا جنوب آسیا و ایالات متحده به ویژه فرماندهی عملیات در پایگاه نیروی هوایی مک دیل در تمپا و فرماندهی جنوبی مستقر در دورال که منطقه مسئولیت شامل آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی و دریای کارائیب.

همچنین در پتو حمایت از تمام هشت خود نامزد DeSantis یادداشت دولت "قوی ... (و) به سرعت در حال رشد" فضای تجاری میباشد.

"از فضا, پرتاب, فضا, سیستم, حمل بار طراحی و تولید و توسعه, تحقیق و توسعه, فلوریدا فضای تجاری صنعت نشان دهنده آمریکا در آینده در فضا" DeSantis گفت: Henderson.

نیروی هوایی نشان داده بود ماه پیش که آن را به حال تنگ فهرست ممکن است فضای ستاد فرماندهی مکان به آلاباما Redstone آرسنال کالیفرنیا Vandenberg پایگاه نیروی هوایی و کلرادو پترسون پایگاه نیروی هوایی Buckley پایگاه نیروی هوایی شایانی کوه نیروی هوایی ایستگاه و Schriever پایگاه نیروی هوایی.

اما در ماه مارس کنگره جلسه کمیته های نیروی هوایی باربارا Barrett اعلام کرد جستجو خواهد شد. این دلایل به طور کامل روشن نیست اما بارت اعلام کرد: اعضای کنگره از جاهای دیگر در سراسر کشور از جمله فلوریدا شروع به ساخت زمین برای ستاد.

در حال حاضر ایالات متحده فرماندهی فضایی است که به طور موقت مستقر در کلرادو پترسون پایگاه نیروی هوایی. نیروی هوایی قصد دارد به تصمیم گیری در یک خانه دائمی برای ستاد فرماندهی در اوایل سال 2021 با توجه به هندرسون.

رقابت برای میزبانی ایالات متحده فرماندهی فضایی در حال شکل گیری به طور گسترده ای.

به عنوان فقط یک مثال از خارج فلوریدا هر دو شهر و شهرستان دولت در اسپوکن, واشنگتن, را در پرونده خود جداگانه-نامزد واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee نیز تایید شده خود نامزد از شهرستانها از تاکوما ونکوور و اورت, در میان دیگران.

در جای دیگر در سراسر کشور, شهر, Anchorage, آلاسکا ارائه شده است یک نامزد تایید شده توسط رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy; یک گروه دو حزبی آمریکا از نمایندگان کنگره از تگزاس به دنبال نظر براي شهر هوستون; و اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine است فشار برای فضای ستاد فرماندهی به Dayton, شهر میزبان برای رایت-پترسون پایگاه نیروی هوایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن