جدید انتخاب پنل بررسی شش پیشنهاد پروژه های تحت وست اصلی طرح جامع

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020هشت عضو انتخاب پنل تشکیل شده توس

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

هشت عضو انتخاب پنل تشکیل شده توسط Studer خواص در حال بررسی شش پیشنهاد برای شروع در حال توسعه غرب اصلی طرح جامع در مرکز شهر Pensacola.

Studer خواص اعلام کرد اعضای پنل این هفته در آزادی مطبوعات. آنها را ارزیابی و رتبه بندی هر یک از توسعه پیشنهاد قبل از آنها ارائه شده به شورای شهر در ماه اوت است.

این شرکت گفت: این مونتاژ یک گروه متنوع از جامعه مدیران و کارشناسان صنعت به ارزیابی طرح و مصاحبه شرکتهای رقیب در طول چند هفته آینده.

"ما انتخاب اعضای کمیته نشان دهنده طیف گسترده ای از تجربه و تخصص" گفت: Studer خواص رئیس جمهور اندرو Rothfeder که منجر پانل در انتشار اخبار. "همه آنها به اشتراک گذاشتن یک تعهد به ساخت Pensacola منطقه یک محل عالی برای زندگی و کار و بازی و یادگیری است."

دیگر اعضای پانل Tia رابینز, Mort o'sullivan, مارینا Khoury, کشیش Lonnie Wesley, جف Carrico میشل برف و شهردار سابق اشتون هیوارد.

رابینز است که از بنیانگذاران و مدیر توسعه از آقای رابینز محله, یک سازمان است که ایجاد فرصت برای تحت خدمت دانشجو-ورزشکاران در بیشتر Pensacola منطقه است.

"ما در حال زندگی در زمان به چالش کشیدن. از آن زمان به بعد استراتژیک و ایجاد خارج از جعبه برنده برای شهر Pensacola" رابینز گفت: در آزادی مطبوعات. "جامعه تاثیر نیز بزرگ و گسترده است. ما در حال صحبت کردن فرصت های سرمایه گذاری, شغل, مسکن, مالیات است. آن را یک پیروزی برای شهر و جامعه است."

وسلی است کشیش بیشتر Little Rock, کلیسای باپتیست و خدمت در سازمان های مختلف جامعه از جمله باپتیست بهداشت و درمان رسیدن به Escambia برای اولین بار توپ را روی گوه از Escambia County و ایالات وزارتخانه است. او که در زمان Pensacola مقیم که در براونزویل جامعه است.

"من با افتخار می گویم که من از مایکل درایو. که خیابان من در" وسلی گفت. "من سعی می کنم بگویم که تا آنجا که من می توانم از آنجا که جامعه کمک کرد که به شکل و پرورش اجتماعی اوست. بنابراین آن را از طریق این لنز که من نیز در نگاه غرب پروژه اصلی. من دعا می کنم که برای این که یک fella از مایکل درایو درگیر با این روند آرام بخش است به اندازه کافی به یاد کسی که با وجود صداهای مختلف در این جدول است."

RFP ارسال: پیشنهادات زیر West اصلی طرح جامع مجموعه ارائه می شود در ماه جولای

آنچه در این طرح: Pensacola غرب چشم انداز اصلی شامل مغازه ها و رستوران ها و اسکله views

Khoury یک شریک در dpz حذف شده CoDesign و کمک به نوشتن غرب اصلی طرح جامع با یک هفته ورودی های عمومی جلسه.

Carrico است مدیر عامل افسر سفید-Spunner Construction Inc. بر اساس Mobile, Alabama. او شده است با این شرکت از سال 1993 و چراغ های تاریخی نوسازی نبرد خانه هتل و ون آنتورپ ساختمان هر دو در تلفن همراه.

برف سابق WNBA ستاره و Pensacola بومی و هیوارد در حال حاضر به عنوان رئیس اندروز تحقیقات و آموزش و پرورش پایه و اساس است.

غرب اصلی طرح جامع توسعه داده شد و پس از Studer خواص امضا 18 ماه اجاره گزینه توافق با شهرستان در سال 2018 به منظور ایجاد یک طرح جامع برای توسعه نیافته ملک در جامعه دریایی پارک.

این شرکت به ارمغان آورد در برنامه ریزی شهری کارشناسان جف ذره ذره و همکاران و Khoury از dpz حذف شده CoDesign به منظور توسعه طرح جامع با یک هفته ورودی جلسه در ماه آوریل 2019. طرح نهایی ارائه شده به شورای شهر در ماه اکتبر و به تصویب شورای پهنه بندی تغییرات مورد نیاز تحت این طرح است.

شرکت ارسال درخواست برای طرح در اوایل سال جاری برای پیدا کردن توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه یک واقعیت است. پیشنهاد شد با توجه ژوئن 30 و در حال حاضر پنل جلسه به نقد و بررسی این پیشنهاد است.

غرب اصلی طرح شامل توسعه نیافته بسته در جامعه دریایی پارک و ملک در سراسر غرب خیابان اصلی متعلق به پنجم و Rishy Studer. این Studers را نهایی می گویند در چه پروژه های ساخته شده بر روی اموال خود را به عنوان طولانی به عنوان آن متناسب در قوانین منطقه بندی, اما شورای شهر باید برای تصمیم گیری در هر پروژه در این شهرستان متعلق به اموال دریایی در پارک.

Rothfeder خواهد شد به روز رسانی به شورای شهر در توسعه غرب اصلی برنامه در روز دوشنبه بعد از ظهر.

"پس از تقریبا دو سال کار بر روی این پروژه بیش از یک دهه از چالش های قبل از آن ما به دنبال به جلو به گام های بعدی در آوردن این طرح به زندگی" Rothfeder گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن