Op-Ed: من صرف تمام زندگی من در تلاش برای پیشی جستن ده ها تن از کوچک الف که تنها من می توانید ببینید پس نگران نباشید بچه ها من می دانید که چگونه برای مقابله با قرنطینه

در سن coronavirus ما تمام شده است و مجبور به تغییر و انطباق. اما تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید م

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

در سن coronavirus ما تمام شده است و مجبور به تغییر و انطباق. اما تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید من تا به حال به پیشی جستن ده ها تن از کوچک الف ها که به طور کامل به دیگران نامرئی بنابراین شما می توانید بقیه آسان دانستن اینکه من رو قرنطینه تحت کنترل است.

شش اینچ قد الف باید دنبال من از آن روز كه متولد شدم و بدون آشکار خود را به هر کس دیگری و من مجبور به زندگی در ترس از خود را مانند انسان و در عین حال بسیار تیز دندان, اما آن را سرد ، بدیهی است که با توجه به دانش در مورد چگونه برای زنده ماندن از بیماری همه گیر کوروناویروس و تمام محدودیت های ایجاد شده به سرعت گسترش آن.

اجازه ندهید که خود را اندازه و یا انتخابی دید شما فریب. چند بار آنها به من خیلی ضربه به جزئیات است. اما آهسته خود را رول مردمی تمام است. به وضوح مهارت های من آموخته اند در اینجا بی پایان کابوس از سرعت پایین جشن تعقیب و گریز است که در زندگی من دقیقا مهارت های لازم برای حفظ فیزیکی و ذهنی در طول این بحران های بین المللی.

بله من در یک حالت ثابت از اضطراب فرار نه بر خلاف یک آهو در دشت های آفریقا. و من تنها کسی است که می داند آن است که در همه اتفاق می افتد. اما قرنطینه تقریبا همان چیزی است که به عنوان. بنابراین همه چیز باید کاملا خوب بچه ها.

بنابراین اگر شما نگران در مورد قرنطینه شما لازم نیست که به دنبال هر بیشتر برای مشاوره. تجربیات من اند و من آماده برای وضعیت فعلی ما و من خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که من آموخته ایم با دیگران که به طور مداوم در حال تعقیب توسط یک بسته از دقیقه نیمه نامرئی الف.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با لانا Tleimat در ltleimat 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن