Pensacola شهردار مسائل اضطراری سفارش نیاز به ماسک در محیط داخلی کسب و کار

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:48 PM EDT Jun 26, 2020ماسک در حال حاضر خواهد شد مورد نیاز در داخل کس

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

ماسک در حال حاضر خواهد شد مورد نیاز در داخل کسب و کار برای هر دو کارکنان و مشتریان در محدوده شهر Pensacola.

Pensacola شهردار Grover رابینسون صادر اورژانس را تحت این شهر وضعیت اضطراری اعلام نیاز به پوشش صورت به تواند توسط هر کسی که در داخل یک کسب و کار در محدوده شهرستان. منظور می رود به اثر در 5 بعد از ظهر جمعه.

"منظور این است که در پاسخ به افزایش سریع از COVID-19 موارد در پنساکولا منطقه و مطابق با های اخیر بهداشت عمومی مشاوره صادر شده توسط دولت جراح عمومی همراه با توصیه از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن پارچه پوشش صورت توان در تنظیمات عمومی که در آن اجتماعی فاصله دشوار است برای حفظ" این شهرستان گفت: در آزادی مطبوعات اعلام این تصمیم است.

UWF نیاز به ماسک: ماسک به توان مورد نیاز در UWF بسیاری از کلاس های در حال حرکت آنلاین

هیچ برنامه ای برای سفارش در روز دوشنبه: Pensacola شهردار خواستار ساکنان به پوشیدن ماسک در مکان عمومی,, اما هیچ برنامه ای برای آن اجباری

این سفارش شامل چند استثنا از جمله برای کودکان زیر 6 سال سن مردم ورزش که 6 فوت از یکدیگر و مردم از خوردن یا نوشیدن.

در آزادی مطبوعات رابینسون گفت: او در زمان اقدام به حفاظت از جامعه در طول این "بی سابقه تایمز" و اولویت شهرستان است که سلامت و ایمنی جامعه است.

"پوشیدن یک ماسک و یک گام ساده ما می تواند همه را برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 و در نهایت کمک به جامعه ما و اقتصاد بازیابی سریع تر," رابینسون گفت. "این مهم است به یاد داشته باشید که شما می توانید گسترش COVID-19 حتی اگر شما احساس نمی شوند. با پوشیدن یک ماسک است و نه نشانه ای از ترس یا خودخواهی بلکه نشانه ای از مهربانی و از خود گذشتگی از خود را ماسک می تواند محافظت از دیگران را از گرفتن بیمار است."

منظور امر به شهر Pensacola محدودیت و شامل موارد زیر است:

  • یک فرد در یک کسب و کار باید از پوشیدن چهره و پوشش در حالی که در ایجاد کسب و کار.
  • همه افراد که خود را مدیریت و یا شاغل هستند توسط یک کسب و کار واقع در شهر باید از پوشیدن چهره و پوشش در حالی که در وظیفه و داشتن مستقیم یا غیر مستقیم تماس با مشتری از جمله افراد شاغل در آشپزخانه و یا در غیر این صورت آماده و یا سرو غذا و یا نوشیدنی به مشتریان.
  • هر کسب و کار باید پست علامت آگاه ساختن افراد از نیاز به پوشیدن چهره و پوشش به عنوان ارائه شده توسط این منظور. قابل چاپ, PDF, نشانه های آنلاین در دسترس هستند و یا کسب و کار خوش آمدید برای ایجاد خود را علامت:
    • Printable ثبت نام گزینه 1
    • Printable ثبت نام گزینه 2
    • Printable ثبت نام گزینه 3

آنچه در نظر گرفته شده است صورت دهد ؟

یک چهره پوشش مواد است که تحت پوشش بینی و دهان خود که به صورت چسبیده متناسب در برابر طرف از چهره بنابراین هیچ شکاف وجود دارد. می توان آن را امن به سر با روابط و یا تسمه و یا به سادگی پیچیده در اطراف پایین تر صورت می شود. می توان آن را ساخته شده از انواع مواد مانند پنبه و ابریشم و یا کتانی. پوشش با مواد ساخته شده از چندین لایه شدت تشویق شده است. یک پارچه صورت پوشش ممکن است در کارخانه ساخته شده یا دوخته شده با دست یا پارچه صورت پوشش می تواند بداهه از آیتم های خانگی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به پوشیدن و شستن پارچه در صورت پوشش بازدید CDC وب سایت.

لیست کامل استثنا برای این منظور:

  • یک کودک زیر 6 سال سن داشتند.
  • یک فرد که دارای یک یا بیشتر از شرایط پزشکی و یا معلولیت است که جلوگیری از پوشیدن چهره و پوشش از جمله هر کسی که دارای مشکل در تنفس یا ناخودآگاه ناتوان و یا در غیر این صورت قادر به حذف صورت پوشش بدون کمک. یک فرد ادعا این استثنا برای شرایط پزشکی و یا معلولیت نیست و نیاز به حمل و یا تولید مستندات بررسی وضعیت سلامت به یک کسب و کار و یا اجرای قانون است.
  • یک فرد است که برقراری ارتباط با فردی که مشکل شنوایی که نیاز به دیدن دهان فرد زبان برای تسهیل ارتباط است.
  • یک فرد است که به دست آوردن یک سرویس مربوط به بینی یا صورت که به طور موقت حذف صورت پوشش لازم برای انجام خدمات.
  • امنیت عمومی پلیس, آتش, و, دیگر, زندگی, ایمنی و بهداشت پرسنل تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز توسط اداره مربوطه خود سازمان.
  • یک فرد در یک فدرال و ایالتی یا Escambia County government ساختمان.
  • یک فرد ورزش در حالی که رعایت حداقل 6 پا از فاصله گرفتن از افراد دیگر است.
  • افراد در حالی که غذا خوردن یا نوشیدن. آن است که قصد از این ماده است که در صورت پوشش فرسوده شود در حالی که تراورس یک کسب و کار برای ورود و رو به استفاده از امکانات سرویس بهداشتی و در حالی که ایستاده زمانی که افراد قادر به حفظ حداقل 6 پا از فاصله.
  • صاحبان کسب و کار مدیران و کارکنان که در یک منطقه از کسب و کار است که به مشتریان و مراجعان یا عمومی ارائه شده است که 6 پا از فاصله موجود بین افراد. این استثنا صدق نمی کند به کارکنان که در حال حاضر در آشپزخانه و یا دیگر مواد غذایی و آشامیدنی آماده سازی منطقه یک کسب و کار – آن دسته از افراد باید از پوشیدن چهره پوشانده اند.
  • یک فرد در یک محل سکونت استقرار است که در داخل مسکن واحد, از جمله, اما نه محدود به یک اتاق هتل, متل, اتاق, تعطیلات, اجاره, واحد, بهره وری منقسم زمانی واحد یا مشابه واحد.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن