دادخواست به departmentalize آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات گردش در میان دانش آموزان

بیش از 5000 نفر باید امضا طومار به departmentalize استنفورد آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات (AAAS) برنامه

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

بیش از 5000 نفر باید امضا طومار به departmentalize استنفورد آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات (AAAS) برنامه که منتشر شده به طور گسترده ای از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی بیش از چند هفته گذشته. برگزار کنندگان این طومار سیاه اتحادیه دانشجویی (BSU) و فارغ التحصیل انجمن دانشجویان (BGSA) استدلال می کنند که این برنامه دچار کمبود کارکنان و بودجه سزاوار گسترش به یک گروه در تاریخ همتراز با دانشگاه استنفورد را نهادهای همکار.

این تقاضا در یک زمان می آید زمانی که خواستار عدالت نژادی در سراسر کشور تبدیل شده اند رعد — که در طی آن استنفورد دولت اساتيد و دانشجويان را به مقابله با استقامت از میراث نژادپرستی در داخل دانشگاه. رئيس دانشگاه Marc Tessier-Levigne نوشت: روز سه شنبه در نامه سرگشاده ای که همراه با معرفی طرح های جدید با هدف پرداختن نژادی و بی عدالتی در دانشگاه استنفورد خواهد بود با توجه به اینکه AAAS ممکن است بهتر است به عنوان یک گروه.

"اگر استنفورد است که واقعا رفتن به متعهد به مبارزه با ضد سیاهی در محوطه آنها اول باید متعهد به شناخت سیاه مطالعات به عنوان مشروع فکری سهم" Kimya Loder رئیس جمهور BGSA گفت: در مصاحبه ای با روزانه. "آن غفلت یک نتیجه مستقیم از ضد سیاهی."

میان رشته ای برنامه ارائه می دهد عمده و جزئی با موضوعی تاکید بر مناطق مانند کلاس در خارج از کشور آموزش و پرورش و بیشتر. تلاش برای تنوع بخشیدن به برنامه درسی در حالی که همچنان به عنوان یک برنامه نشان داده اند که بودجه کاستی AAAS. بدون اختصاص داده شده شیوه های استخدام و بودجه که مرسوم است در دانشگاه بخش AAAS تبدیل شده است understaffed و بودجه کافی در عرض های مختلف تعابیر با توجه به درخواست سازمان. این سازمان همچنین توجه داشته باشید که AAAS ارائه نمی رقابتی دوره های تحصیلات تکمیلی باعث آینده نگر دانش آموزان فارغ التحصیل به انتخاب موسسات دیگر است.

"در حالی که دانشکده ... را آموزش و در زمینه های تحصیل نژاد, آموزش هستند در مطالعات به عنوان یک رشته" Loder گفت. "از آنجا که دانشگاه استنفورد نشده با بیان این که تعهد به حمایت از دانشکده سیاه و سفید آن را دشوار است به استخدام دانشکده سیاه و سفید ... خوشه ای استخدام تلاش می کند به صحبت می کنند به این موضوع است."

چچنی Hobbs استاد تاریخ و مدیر AAAS اشاره می کند که برنامه ندارد اختصاصی اساتید و باید به دنبال معلمان در رشته های دیگر. چند دانشکده در حال حاضر به انجام بار اضافی و کسانی که ممکن است این تجربه را به درستی آموزش AAAS دوره های هابز گفت. این یک overworked و پریشان جو در برنامه ساخت آن را دشوار برای دانش آموزان و معلمان برای رسیدن به فکری تحقق است.

"این احساس وحشتناک ... به نوبه خود یک دانش آموز به خاطر تو غرق شده توسط تمام دانش آموزان شما در حال حاضر مشاوره" هابز در مصاحبه با گفت: روزانه. "من فکر نمی کنم که فراهم می کند که ... قوی فکری تجربه است که دانش آموزان ما سزاوار است."

با وجود تبدیل شدن به اولین AAAS برنامه در یک دانشگاه خصوصی در سال 1968 استنفورد کاهش یافته است پشت نهادهای همکار دادخواست مدعی. دانشگاه پرینستون به عنوان درخواست به رسمیت می شناسد دارای یک آفریقایی آمریکایی مرکز مطالعات و ارائه می دهد بسیاری از دوره های آموزشی در مناطق که در آن استنفورد وجود ندارد. این شامل نژاد و سیاست های عمومی, نژاد, و, محیط زیست و سیاه و سفید عجیب و غریب, مطالعات, در میان دیگران. دانشگاه هاروارد که هابز با حضور او مدرک لیسانس خود را, همچنین دارای یک AAAS بخش. هابز بازگو چگونه منی کلاس در AAAS شد برای زندگی حرفه ای او.

"من فکر نمی کنم من را تبدیل به یک مورخ ... اگر من تا به حال این تجربه را در" هابز گفت. "همین دلیل است که بسیاری از ما نهادهای همکار و بسیاری از دانشگاه های دیگر به این بخش به دلیل آن است که یک بخشی از چشم انداز دانشگاهی."

حتی با آن مسائل AAAS برنامه توسعه یافته به یک فضای جمعی, الهام بخش, رشد شخصی حتی برای کسانی که به طور مستقیم ثبت نام در برنامه. دانیل Izu '22 co-رئیس جمهور از دانشگاه استنفورد آفریقایی انجمن دانشجویان توصیف گسترده تقاضا برای AAAS در دانشگاه استنفورد سیاه جامعه است. رفتن را از طریق عمدتا انگلیسی, برنامه درسی قبل از آمدن به دانشگاه استنفورد Izu پیدا کرده است که AAAS آموخته است او بیشتر در مورد آفریقایی تجربه اوج را در خود وحی و درک عمیق تر.

"این یک منبع آسایش و آرامش از جامعه برای ما از شخصی یادگیری و رشد" Izu گفت. "وجود دارد یک علاقه واقعی برای بسیاری از مردم به دنبال برخی از نوع دانشگاهی و تجربه در AAAS برنامه. سطح و شدت آن متفاوت است از فرد به فرد. اما همه آفریقایی آمریکایی و آفریقایی دوستان قطعا درگیر شده است یک راه یا دیگری در این برنامه است."

شادی لیتون مدیر ارشد روابط عمومی در دانشگاه استنفورد به رسمیت شناخته شده است که understaffing یک مشکل در AAAS. لیتون گفت که AAAS باقی مانده در خط مقدم بحث درون دولت اگر چه استخدام توقف ممنوع است آنها را از گسترش دانشکده.

"آنها می خواهند به ارسال بیانیه های همبستگی." سیرا پورتر, co-رئیس جمهور BSU گفت: در یک مصاحبه. "ما نیاز به اقدامات به جای کلمات."

تماس با دیانا پیپر در dianapiper 'در' gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن