اسپرینگفیلد افسر پلیس دستگیر و به اتهام استفاده از نیروی بیش از حد

تونی Mixon پاناما سیتی اخبار هرالدمنتشر شده 5:18 PM EDT Jun 9, 2020اسپرینگفیلد — سفید اسپرینگفیلد افسر پلیس دس

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

اسپرینگفیلد — سفید اسپرینگفیلد افسر پلیس دستگیر شده بود روز سه شنبه به اتهام استفاده از نیروی بیش از حد در هنگام تکان دهنده یک مرد سیاه و سفید با یک تفنگ بی حس کردن.

افسر رونی نلسون رزرو شد به خلیج زندان شهرستان در یک جنایت اتهام سوء رسمی و بزه شارژ باتری. این حادثه آورده بود تحت بررسی توسط اسپرینگفیلد رئیس پلیس بری رابرتز که تصمیم به یک سوم آژانس در این مورد خلیج شهرستان کلانتر دفتر رسیدگی و بررسی است.

با توجه به گزارش نلسون همراه با استخدام یک مامور گشت زنی بودند بزرگراه 98 در مدت کوتاهی پس از نیمه شب در مه 29 و با نزدیک شدن به قربانی جزایر اسمیت. اسمیت در حال قدم زدن در پیاده رو در زمان و سوال ماموران که چرا او بود که متوقف شده است.

با توجه به خلیج County Sheriff Tommy Ford, اسمیت ارائه تمام اطلاعات لازم; نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد و شماره امنیت اجتماعی. استخدام افسر زد, اطلاعات, اما misheard اسمیت نام و پرسید که چرا او به غلط نام.

نلسون خواسته استخدام افسر اگر او تا به حال داده شده غلط نام و افسر گفت: نلسون او. نلسون اقدام به گرفتن او تیزر سپس گفت: نلسون به نوبه خود در اطراف و قرار دادن دست خود را پشت سر خود فورد گفت.

استخدام افسر به نام پشت و نلسون مستقر خود تفنگ بی حس کردن. بر اساس تصویری گرفته شده در صحنه فورد گفت که او معتقد است تفنگ بی حس کردن را ندارد تماس بگیرید.

"پس از بررسی مورد صحبت کردن به دولت وکیل ما به دست آمده حکم بازداشت برای آقای نلسون صبح امروز (سهشنبه)," فورد گفت. "این وضعیت شرم آور آن بدتر وضعیت از اجرای قانون چشم انداز, اما ما امیدواریم که این نشان می دهد ما پاسخگویی اقدامات کار می کنند."

این دستگیری می آید یک هفته بعد از هر اجرای قانون اداره در شهرستان خلیج و شمال غرب فلوریدا اقلیت کسب و کار اتاق بازرگانی گرد هم آمدند تا تاثیر تغییر در جامعه پس از تظاهرات گسترده در سراسر این کشور علیه خشونت پلیس بیش از مرگ جورج فلوید در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس است.

آن را امری ضروری برای رابرتز به خارج از سازمان انجام تحقیقات به جای رسیدگی به آن را در خانه.

"اگر من خود من بررسی برخی از مردم می گویند من در تلاش برای پوشش آن" رابرتز گفت. "ما می تواند به کار گرفته شده در این تحقیق بود اما بسیار بهتر است به نوبه خود بیش از آن به خارج از سازمان به آن نگاه کنید."

رابرتز افزود که حتی اگر جورج فلوید حادثه اتفاق افتاده بود را بررسی داخلی را هنوز هم انجام شده است.

تونی Bostick, معاون رئیس جمهور از شمال غرب فلوریدا اقلیت کسب و کار اتاق بازرگانی گفت که او معتقد است این آغاز یک تغییر بزرگتر در جامعه است. به خصوص از سازمان های دیگر به دنبال در مورد.

"من فکر می کنم آن ایجاد اعتماد در درون پدر و مادر و آژانس و همچنین این آژانس و انجام تحقیقات و همچنین نشان می دهد که این جامعه است که آنها در حال تلاش برای پوشش دادن هر چیزی با انجام یک خانه بررسی" Bostick گفت. "توسط رئیس رابرتز رفتن در خارج از سازمان به خلیج شهرستان کلانتر دفتر بزرگی است رهبری در بخشی خود را."

Bostick بود بسیار ناراحت ویدیو از آنجا که او گفت: همه در سمت شرق شهرستان اسمیت می داند. او گفت که اسمیت شده است راه رفتن در همان خیابان برای 25 سال انجام نمی دهد مواد مخدر و خسته نمی کند کسی.

اسمیت است ثبت یک شکایت رسمی بیش از این حادثه. این حادثه به Bostick اعتماد به نفس است که اجرای قانون در حال برگزاری افسران خود را پاسخگو پس از این تصویب شد تا صفوف و با برخورد بلافاصله.

Bostick گفت که او امیدوار است که به جامعه اعتماد به نفس به شکایت اگر آنها احساس می کنید مانند نیروی بیش از حد استفاده شده است اجرای قانون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب