دیوان عالی کشور Gorsuch, Kavanaugh نمایش مستقل رگه

ریچارد ولف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:00 PM EDT Jul 17, 2020واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSSALAM در 30 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور منظم او را ستود دو دیوان عالی کشور نامزد, اما آنها نشان داده اند که بیش از دو سال گذشته است که آنها همیشه با او موافق و یا با هر یک از دیگر.

فقط در ماه گذشته دانشیار عدالت نیل Gorsuch طرفه دو بار با دادگاه قضات لیبرال در نقطه عطفی موارد است. او اعلام کرد که تبعیض علیه گی, همجنسگرا کارگران بود و بر اساس جنسیت و در نتیجه غیر قانونی است. سپس او مشخص شد که نیمه شرقی اوکلاهما باقی مانده است, بومیان آمریکا, قلمرو.

دانشیار عدالت برت Kavanaugh عقیده داشت در هر دو مورد هماهنگی خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. در تجاوز به حقوق مورد او پکتیا میباشد که تحت Gorsuch را "literalist" رویکرد یک سال 1964 قانون همواره گرایش جنسی تبعیض – "نادانسته به همه است."

اما Kavanaugh در تراز وسط قرار دارد خود را بیشتر از نزدیک با قاضی جان رابرتز که نشسته در مرکز ایدئولوژیک دادگاه و چه کسی مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد به عنوان اغلب به عنوان او موجب اقتدار خود را به دو نامزد. Kavanaugh توافق با رابرتز در 93% موارد در تازه ترین مدت و 92 درصد در 2018-19 مدت است.

استقلال خود را در زمان شدت دستپاچه محافظه کاران که تشویق Gorsuch را نامزدی در سال 2017 و با احتیاط خوش بینانه در مورد Kavanaugh را نامزدی 18 ماه بعد. با نگاهی به گذشته, برخی می گویند آنها در حال حاضر درک کنند که چرا نه سابق دادگاه تجدید نظر قاضی به نظر می رسد در مغلوب ساختن پیشی جستن لیست اول از 11 نامزد بالقوه صادر شده در مارس 2016.

"عدالت Gorsuch و عدالت Kavanaugh در حال قضات و کلون گفت:" مایک دیویس سابق کمیته قضایی مجلس سنا مشاور که clerked برای Gorsuch و کمک راهنما Kavanaugh خود را از طریق 2018 سنا تایید.

هر دو Gorsuch, 52 و Kavanaugh, 55, رای داده اند با دادگاه محافظه کار اکثریت به مراتب بیشتر از نه. در این سال تصمیم گیری های مهم در سقط جنین, مهاجرت, آزادی مذهبی و قدرت اجرایی آنها رای دادند به عنوان انتظار می رود و به عنوان برگ برنده دولت می خواست.

بیشتر: دیوان عالی کشور باعث مذهبی آموزش و پرورش مدرسه واجد شرایط برای کمک های عمومی

اما خود را مستقل رگه های آشکار در این مدت در آخرین روز از زمانی که آنها با موافقت دادگاه 7-2 قضاوت در دو مورد تست تهمت را به چالش می کشد به احضاریه به دنبال اظهارنامه مالیاتی خود را و سوابق مالی. اسلام اجازه نیویورک دادستان کنگره و محققان همچنان به دنبال اسناد و مدارک.

"یک رئیس جمهور نیست و دارای مصونیت مطلق از دولت, جنایی, حکم," Kavanaugh نوشت, برای دو نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن هر چند رفت از راه خود را به توجه داشته باشید که تهمت می توانید در ادامه مبارزه نیویورک حکم در دادگاه منطقه ای فدرال.

بیشتر: دیوان عالی کشور می گوید: رئیس جمهور تهمت نمی تواند نگه داشتن مالیات سوابق مالی از دادستان

تا ماه گذشته Kavanaugh بود قابل اعتماد ترین عضو دادگاه در سال 2019 مدت رای گیری با اکثریت در هر مورد. او زخم در مخالفت تنها چهار بار: علاوه بر تجاوز به حقوق و آمریکایی های بومی موارد او را اجازه تهمت پایان DACA برنامه برای مهاجران جوان و لوئیزیانا اعمال محدودیت های جدید در درمانگاه سقط جنین.

بیشتر: حکم دادگاه عالی فلسطين DACA برنامه برای مهاجران مستند نشده

Gorsuch توافق با اکثر نظرات نزدیک به 90% از زمان در 2019 مدت اما تنها 75 درصد در دوره پیشین در میان پایین ترین توافق نرخ در دادگاه است. او در دادگاه با 11 نوشته شده dissents در این مدت در مقایسه با Kavanaugh سه. دو مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد توافق کردند که با یکدیگر در 88 درصد از استدلال موارد در 2019 مدت اما تنها 70 درصد در سال 2018 مدت است.

ایجاد و یا اجتناب از هرج و مرج

یکی از دلایل خود را برای مخالفت: در حالی که Kavanaugh hews به یک محتاط است احترام از سوابق Gorsuch اغلب آرا با دادگاه محافظه کار یا لیبرال ترین قاضیان بسته به این موضوع است.

بیشتر: عدالت نیل Gorsuch برنامههای عدم دسترسی به عدالت برای بسیاری از آمریکایی ها

"Gorsuch است مصمم انتقاد. او بی رحمانه مستقل" گفت: جاش Blackman استادیار در جنوب تگزاس کالج قانون در هوستون است که به پیروی از دیوان عالی کشور نزدیک است. "او یک ستون فقرات جراحی."

Kavanaugh تر است احترام به همکاران خود و وکلا استدلال می کنند که موارد و او اغلب می نویسد به طور جداگانه به نقطه ای از ارزش استدلال در هر دو طرف. که در همراهی با او مکرر مراجع به یک "تیم نه" در طول ستیز 2018 تایید جلسات زمانی که یک اتهام قدیمی دهه تجاوز جنسی است که او را تکذیب کرد تقریبا از خط خارج نامزدی خود را.

بیشتر: عدالت برت Kavanaugh می شود قهرمان استقبال از محافظه کار Federalist جامعه

دادگاه junior عدالت نیز پرده آشکارا در مورد عواقب بالقوه از دادگاه احکام یک کلمه او با استفاده از اغلب. در دهان استدلال در مه, او تمجید "جلوگیری از هرج و مرج اصل قضاوت" در یک مورد که ناموفق به چالش کشیده متحده " قوانین نیاز به انتخاب کنندگان ریاست جمهوری برای حمایت از برنده رای مردمی.

بیشتر: دیوان عالی ریاست جمهوری انتخاب کنندگان را می توان مجبور به حمایت از رای مردم

دیویس گفت: Kavanaugh است "بیشتر نگران پایبندی به سنت و نهاد دادگاه. عدالت Gorsuch است بیشتر نگران شدن قانون حق و اجازه تراشه قرار می گیرند که در آن آنها ممکن است."

دو قضات' سبک های مختلف و با رویکرد به قانون اغلب آنها منجر به مخالف نتیجه گیری. در سال 2018 مدت مثلا Gorsuch تراز وسط قرار دارد نزدیک ترین با دانشیار عدالت کلارنس توماس دادگاه محافظه کار ترین عضو. Kavanaugh در ضمن رای دادند و اغلب با رابرتز.

در حالی که توماس و دانشیار عدالت ساموئل Alito به ندرت نا امید محافظه کاران Gorsuch بود که دو بار در هفته های اخیر. قبلا در این مدت Kavanaugh رای دادند با رابرتز و چهار لیبرال قضات در دو مورد مؤثر بر حقوق تفنگ و محیط زیست است.

در متمم دوم دادگاه صادر unsigned نظر اعلام شهر نیویورک محدودیت در حمل و نقل اسلحه مسئله پس از آن لغو شد. Kavanaugh موافقت با این تصمیم در حالی که Gorsuch توماس و Alito عقیده داشت.

بیشتر: دیوان عالی کشور sidesteps عمده دوم اصلاح صورت, یک شکست برای NRA

در محیط زیست مورد Kavanaugh و رابرتز پیوست لیبرالها در امتناع سهولت یک بار نظارتی در صنایع که موجب آلودگی رودخانه ها و اقیانوس ها به طور غیر مستقیم. دوباره Gorsuch پیوست مخالفان.

جان مالکوم معاون رئیس جمهور در میراث سنتی پایه و اساس که کمک تهمت مونتاژ اولیه خود را از لیست پتانسیل بالا دادگاه نامزدهای گفت: هر دو قضات رویکرد سوالات حقوقی مناسب است.

حتی پس او گفت: "آنها ممکن است قابل اعتماد در آینده با یک نتیجه خواهد شد که خشنود به جنبش محافظه کاران است."

تقسیم اوکلاهما

دو نامزد " مستقل رگه می تواند منجر مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال یک سخت محافظه کار اگر او می شود یک سوم شانس. این دو نامزد اصلی ترین حزب محافظه کار موافق هستند دادگاه تجدید نظر فدرال قضات Amul Engineering, 51, کنتاکی و امی ادم ساده لوح Barrett, 48, ایندیانا.

یک مورد به دیده بان نزدیک است, بعد از مدت سوم چالش وجودی به قانون مراقبت مقرون به صرفه است که دیوان عالی کشور به تایید دو بار قبل از. تگزاس و دیگر محافظه کار متحده حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استدلال می کنند که قانون نمی تواند ایستاده به دلیل کنگره در سال 2017 حذف حیاتی مالیاتی مجازات برای افرادی که فاقد بیمه است.

بیشتر: Pandemic سیاست را به تهمت و دولت در آخرین حمله در مراقبت های بهداشتی قانون های خطر ناک

Gorsuch ممکن است موافق با این نظریه به عنوان یک textualist و آزادیخواه در حالی که Kavanaugh دارای یک تاریخچه از ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار است که کاهش در هر دو روش. او عقیده داشت در سال 2011 از یک دادگاه تجدید نظر حکم رعایت قانون – اما تنها در رویه زمینه.

بیشتر: دیوان عالی کشور یک بار دیگر تصمیم می گیرید سرنوشت قانون مراقبت مقرون به صرفه

"ما در حال دادگاه قضایی خویشتن" Kavanaugh گفت: در دهان استدلال. "این یک ظریف عمل به اعلام یک قانون کنگره خلاف قانون اساسی است." بعد در طول سال 2018 تایید شنوایی, او گفت:, "من ابراز احترام من برای کنگره هدف در این قانون."

Gorsuch شده است بیشتر مشتاق از Kavanaugh برای اضافه کردن موارد جدید به دادگاه را به ثبت دعاوی حقوقی. او عقیده داشت و پنج بار در دو سال گذشته هنگامی که در دادگاه حاضر به یک مورد در حالی که Kavanaugh بود تا فقط دو بار با توجه به آمار نگه داشته و توسط آدم فلدمن برای تجربی SCOTUS وبلاگ.

در آخرین روز از سال 2019 مدت Gorsuch دوباره راه جدا با همکاران محافظه کار خود در, بومیان آمریکا, قلمرو مورد.

"ما ادامه دهید به خوبی آگاه از این پتانسیل برای هزینه و درگیری در اطراف مرزهای اداری و قضایی به خصوص آنهایی که رفته اند, ن برای مدت طولانی," او نوشت. "اما معلوم نیست چرا بدبینی باید حکمفرما شود."

بیشتر: دیوان عالی کشور می گوید شرقی اوکلاهما باقی مانده است, بومیان آمریکا, قلمرو

رابرتز نوشتن تنها مخالفت اصطلاح و پیوست Kavanaugh گفت: این تصمیم قرار دادن 1.8 میلیون نفر از ساکنان بومی آمریکا زمین "عمیقا بی ثبات حکومت شرقی اوکلاهما."

به دیویس آن یک تصویر است که Kavanaugh معتقد است که در "محافظه کار افزایشی بیشتر محتاط رویکرد به قانون است."

همانطور که برای Gorsuch او گفت: "من فکر نمی کنم نیمی از اوکلاهما که فکر می کنم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن