"این یک معجزه است:' 16 ساله میلتون, نوجوانان بستری با COVID-19 می شود یک

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:30 PM EDT Jul 9, 2020Halene اوکانل 16-year-old میلتون دختر است که در

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

Halene اوکانل 16-year-old میلتون دختر است که در ICU به مدت 12 روز با COVID-19 آمد او یک شنبه در چه خانواده است گفت: چیزی کمتر از "یک معجزه است."

نوجوان در ونتیلاتور شده است و در کما پس از او به بیمارستان شديد COVID-19 علائم حدود دو هفته پیش. پس از دریافت اهدای پلاسما از یک coronavirus بازمانده, نوجوانی وضعیت شروع به بهبود و عمه اش کارمن Barlianto مشترک پنج شنبه بعد از ظهر که او در نهایت نظر گرفته شده است خاموش ونتیلاتور.

ونتیلاتور است

"او هنوز هم در اکسیژن اما ونتیلاتور است و او خاموش و آرام بخشی" Barlianto گفت: در گریان تصویری به روز رسانی ارسال شده به خانواده GoFundMe صفحه. "این فوق العاده است فوق العاده ، او هنوز در ICU ما تعداد زیادی به رفتن را از طریق, اما این است که مسیر درست گام اول است."

اهدا به خانواده: برو صندوق من برای Halene o'connell

مبارزه برای زندگی خود را: میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

اوکانل اول آغاز شد و دچار تب و حالت تهوع در ژوئن 22, اما پزشکان در ابتدا او را فرستاده خانه بدون تست برای coronavirus فکر آن بود فقط یک اشکال. ژوئن 28, او حتی نمی تواند نفس کشیدن در حالی که راه رفتن به حمام بود و با عجله به Studer خانواده بیمارستان کودکان در معراج قلب مقدس در پنساکولا جایی که او باقی مانده پس از اغماء.

نوجوان که خانواده گفت: کاملا سالم قبل از ابتلا به این ویروس است به آرامی بیرون آمدن از کما. اما جاده به بازیابی است که هنوز هم طولانی است. از آنجا که در بیمارستان او را از دست داده و 20 پوند است که دچار توهم است و تا به حال چندین فراصوت انجام می شود در معده و قلب و ریه ها برای تعیین میزان آسیب این ویروس ایجاد می شود.

بسیار طولانی کما

او را نیز باید یاد بگیرند که چگونه برای نفس کشیدن و راه رفتن و غذا خوردن دوباره در خود با توجه به اینکه در حالت اغما است.

Coronavirus تست: به کجا برای دریافت تست شده برای coronavirus در Escambia, Santa Rosa شهرستانهای

سهشنبه موارد: 184 جدید COVID-19 موارد گزارش شده بین Escambia و سانتا رزا; 1 جدید مرگ در Escambia

اما آینده ونتیلاتور پنج شنبه پس از یک نبرد طولانی شده که امید خانواده است که دختر جوان را از طریق.

"این گام اول است. ما نمی تواند برای هر چیزی بخواهید بهتر" Barlianto گفت: تکرار او درخواست مردم به پوشیدن چهره خود را با ماسک و اجتماعی فاصله از یکدیگر. "لطفا ادامه دعا و نگه داشتن او و خانواده در افکار خود را و به اشتراک گذاری داستان خود را به منظور بالا بردن آگاهی است. او تنها 16.

"من می توانم به شما بگویم که چقدر سخت این تیم پزشکی مشغول به کار بوده است و چه کسی می داند که آنها در حال رفتن به انجام," او اضافه شده است. "او در بیمارستان بوده است برای برخی از زمان در حال حاضر من می ترسم اما این یک معجزه است. او را بیرون آمدن از آن است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن