این ژوئن مبادله #غرور #BLACKLIVESMATTER

این غرور ماه آن را دشوار است به ضعف های دولت از تراژدی جهان به نظر می رسد در گیر می شود. آنچه در آغاز به عنوان

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

این غرور ماه آن را دشوار است به ضعف های دولت از تراژدی جهان به نظر می رسد در گیر می شود. آنچه در آغاز به عنوان یک, دهه, تعریف, جوک در مورد چشم انداز کامل و خروش بیست به سرعت منتقل شبیه به یک dystopian جامعه ای که نزدیک به پیروی از طرح این فیلم Contagionبا مردم به دام افتاده در خانه و بیکاری در حال افزایش است ما دیوانه وار با عجله برای پاسخ به یک ویروس جدید است. همانطور که آمریکا به آرامی شروع به بیرون آمدن از مستند کشور ریشه کن دوباره با از دست رفتن غم انگیز جورج فلوید و Ahmaud Arbery که غیبت امروز در نتیجه یک نیروی پلیس طراحی شده برای محافظت از سفید جان و مال به هر قیمتی.

این غرور ماه من احساس تضاد بین من امتیاز سفید و عجیب و غریب هویت. به من ماه ژوئن نشان دهنده یک زمان به رسمیت شناختن و جشن و برای اعضای جامعه و همچنین تشکر و قدردانی است که حتی اگر هویت من نیست مورد قبول خانواده من, من پذیرفته شده توسط جامعه. در عین حال من به عنوان دیده بان در سراسر کشور شورش ضبط پوشش خبری و حرکت را از طریق یک تغذیه بی پایان از کاشی های سیاه و سفید در Instagram, من به یاد من امتیاز حتی در LGBTQ+ جامعه است. به عنوان کسی که زنانه-ارائه هویت من قابل مشاهده است به دیگران در من نيست. من می توانید انتخاب کنید و را انتخاب کنید که من احساس امن به اشتراک گذاری آن را با صورت حداقل ظلم و ستم به دلیل آن است. من تا حد زیادی می تواند انتخاب کنید برای به اشتراک گذاری هویت من با کارفرمایان بالقوه همکلاسی و یا غریبه ها در خیابان راه رفتن. جورج و Ahmaud آیا این انتخاب است. آنها نمی تواند پنهان کردن هویت خود به عنوان مردم سیاه و مرگ آنها نشان دهنده تنها نوک کوه یخ از نژاد پرستی در ایالات متحده است.

این ژوئن تجاوز+ جامعه باید یک گام به عقب به خصوص قبل از عجله برای خرید از H&M و نایک جدید غرور مجموعه. این درست است به خصوص برای اعضای تجاوز+ جامعه که مسابقه کلاس و یا دیگر امتیاز. هر چند برای مبارزه با تجاوز به حقوق و برابری همیشه مهم است که در حال حاضر زمان برای اولویت بندی افراد از رنگ به خصوص مردم سیاه و سفید در تجاوز+ جامعه تا کافی تغییرات ساخته شده در زمان اجرای قانون سیستم. حتی ما به عنوان سوگواری از دست دادن فرد پراید رژه و جشن ما باید حمایت و در نظر گرفتن نیازهای دیگر جوامع اقلیت در مبارزه برای پایان دادن به بی عدالتی است. فقط به عنوان شورشهای استون وال در عمل به عنوان یک نقطه عطف برای تجاوز+ مردم 50 سال پیش اعتراضات و شورش های امروز می تواند به عنوان یک نکته بسیار مهم در پیشرفت برای مردم در سراسر کشور و جهان است.

به جای خرید جدید رنگین کمان جوراب و تی شرت در نظر بگیرید اهدای وجوه آن به سازمان که حمایت از مردم و مردم از رنگ در این بار تلاش و مبادله #غرور در پست های خود را برای #BLACKLIVESMATTER.

در زیر یک لیست از سازمان هایی که کمک به حمایت از سیاه و سفید تجاوز+ مردم و تجاوز+ مردم از رنگ در سراسر کشور خبر دادند. اگر شما تجربه کلاس امتیاز, لطفا در نظر اهدا. اگر نه در نظر ارسال و یا به اشتراک گذاشتن این مقاله و یا لینک های زیر کلیک کنید.

Thalia پشتیبانی از تجاوز+ جوانان است. های اخیر خود را به کار متمرکز شده سیاه, LGBTQ+ جوانان است. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

اقدام فوری وجوه بودجه برای زنان و غیر دودویی فعالان حقوق بشر. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

مرکز سیاه سهام متصل عجیب و غریب, سیاه, افراد با منابع و آموزش و پرورش. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

بامیه پروژه فراهم می کند سالم فرهنگی خاص وعده های غذایی برای, سیاه, ترانس مردم است. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

انتشار اضطراری صندوق فراهم می کند با قرار وثیقه بودجه به ترانس افرادی که زندانی در طول COVID-19. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

رنگ واقعی در ایالات پشتیبانی از بی خانمان تجاوز+ جوانان و فراهم می کند منابع به تجاوز+ جوانان در طول COVID-19. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

پلیس ملی پاسخگویی پروژه کار می کند به آموزش های عمومی در مورد سوء رفتار پلیس و پشتیبانی از تلاش مجلس در افزايش پلیس پاسخگویی. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

خانه GG ایجاد برنامه فراهم می کند و منابع برای تغییر جنسیت, جنسیت غیر منطبق و جنسیتی-سوال مردم به خصوص مردم رنگ. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

سیاه سند چشم انداز جمعی را فراهم می کند منابع به سیاه و سفید عجیب و غریب مردم و کار برای از بین بردن خشونت در جوامع است. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

آزادی صندوق فراهم می کند با قرار وثیقه بودجه به تجاوز+ افراد در زندان و یا مهاجرت مراکز. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا با این نسخهها کار برای حفاظت از رای گیری و بهداشت و درمان حقوق و همکاری با آیتالله سیستانی مینه سوتا برای اطمینان از عدالت برای جورج فلوید. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

حقوق خود را بدانید اردوگاه فراهم می کند منابع حقوقی به مردم رنگ و معترضین. اینجا را کلیک کنید برای اهدای.

تماس با استفانی Gady در sgady 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب