گردباد سنگین باران در فلوریدا به عنوان کریستبل باعث ریزش زمین در لوئیزیانا به عنوان طوفان گرمسیری

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:22 AM EDT Jun 8, 2020به عنوان افسردگی گرمسیری کریستبل همچنان

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

به عنوان افسردگی گرمسیری کریستبل همچنان به را سنگین باران در امتداد شمالی سواحل خلیج فارس پیش بینی در حال تماشای یکی دیگر از سیستم در اقیانوس اطلس.

کریستبل محصل در 5 بعد از ظهر یکشنبه در امتداد جنوب شرقی سواحل لوئیزیانا به عنوان یک طوفان گرمسیری با 50 مایل در ساعت باد. آن را تضعیف و به گرمسیری, افسردگی در اوایل صبح.

بیشتر: طوفان گرمسیری کریستبل باعث ریزش زمین در جنوب شرقی لوئیزیانا

پیش بینی مسیر مرکز کریستبل باید حرکت را از طریق شمال شرقی لوئیزیانا امروز از طریق آرکانزاس و شرقی میسوری امشب و سه شنبه و رسیدن به ویسکانسین و غربی دریاچه های بزرگ توسط چهار شنبه, با توجه به ساعت 8 صبح مشورتی از National Hurricane Center.

حداکثر پایدار باد همچنان 35 مایل در ساعت با بالاتر gusts. اضافی ضعف می رود از طریق پنج شنبه. اما کریستبل است که انتظار می رود برای تقویت برخی به عنوان آن را تبدیل به یک extratropical کم سهشنبه شب و چهارشنبه.

این طوفان می تواند تخم ریزی باران های سنگین از شرق تگزاس به فلوریدا در این هفته از طوفان مرکز گفت. کریستبل است که انتظار می رود به تولید مجموع بارندگی تجمع از 4 به 8 اینچ در سراسر بخش مرکزی سواحل خلیج فارس به پایین دره می سی سی پی و 12 اینچ از بارش باران ممکن است در مناطق جدا شده.

فلوریدا نشده است امان از کریستبل تاثیر. شنبه شب یک گردباد لمس کردن در نزدیکی مرکز شهر اورلاندو خدمات ملی آب و هوا گفت.

چرخان فقط از دست رفته یک گروه از جورج فلوید معترضان در دریاچه Eola حدود 7:30 p. m. به نظر می رسد به هیچ صدمات اما اندام درخت بودند زدم و وجود دارد گزارش ها از قطع برق.

بیشتر: طوفان گرمسیری کریستبل به ارمغان می آورد و باران و بادهای سنگین به Escambia و سانتا رزا

"بله, آن است که مربوط به طوفان گرمسیری است که به خوبی به ما و غرب" گفت: Scott Kelly, یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در ملبورن. "اما طوفان گرمسیری ارائه مقدار زیادی از سطح پایین برشی و اجازه داده است که برای برخی از گردباد به شکل بیش از مرکزی فلوریدا است."

در جای دیگر یکی دیگر از گردباد لمس کردن در مورد 3:35 بعد از ظهر یکشنبه در جنوب دریاچه شهر در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 75 گفت: هواشناس کیرستن Chaney در آب و خدمات جکسون ، وجود دارد هیچ گزارش فوری از صدمات. طوفان متلاشی و ریشه کن شدن درختان و قطع خطوط برق.

مناطق مختلف در فلوریدا ثبت شده heavy rain از طوفان و سیل جدی است که ممکن است در طول و شرق کریستبل آن را به عنوان سران شمالی.

به طور کلی 6 تا 12 اینچ از بارش باران پیش بینی شده بود, با 16 اینچ بیش جنوب شرقی لوئیزیانا و جنوب می سی سی پی با توجه به AccuWeather.

کریستبل است قدیمیترین سوم به نام طوفان گرمسیری سیستم در رکورد در حوضه اقیانوس اطلس و ملی طوفان مرکز پیش بینی کرده است آن را پیگیری دورتر غرب در سراسر ویسکانسین از هر پست-گرمسیری سیستم در رکورد از اواسط 1800s.

یکی دیگر از سیستم در اقیانوس اطلس نشان می دهد کمی بالقوه برای توسعه

غیر گرمسیری منطقه کم فشار است که انتظار می رود به شکل یک چند صد مایل در شرق و یا شمال از برمودا در عرض یک یا دو روز.

شرایط محیطی در حال انتظار نمی رود به خصوص مساعد برای پایین برای به دست آوردن نیمه گرمسیری ویژگی قبل از پایان هفته.

  • تشکیل شانس را از طریق 48 ساعت: کم نزدیک به 0 درصد است.
  • تشکیل شانس را از طریق 5 روز: کم 10 درصد است.

"یک منطقه کم فشار می تواند فرم همراه یک پیشانی مرزی در یک منطقه حاشیه ای گرم آب است و می تواند تبدیل به یک نیمه گرمسیری زندگی می کردند و یا طوفان گرمسیری سیستم طی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده چند صد مایل به جنوب شرقی و شرق برمودا" گفت: Dan Kottlowski, AccuWeather بالا طوفان ،

یک نیمه گرمسیری طوفان یک سیستم است که هر دو گرمسیری و غیر گرمسیری ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن