UCLA در اخبار 29 جولای سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA مرکز پزشکی رتبه شماره 4 در ایالات متحده آمریکا | U. s. اخبار و گزارش جهانی

مرکز پزشکی UCLA در لس آنجلس, CA رتبه شماره 4 در بهترین بیمارستان رول افتخار. این ملی رتبه بندی در 15 بزرگسالان و 7 اطفال تخصص و امتیاز بالا انجام در 10 بالغ مراحل و شرایط. آن است که به طور کلی پزشکی و مرکز جراحی.

کوچک و پایدار بلوک | نیویورک تایمز

"لاتینی, پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در پایین تاریخی," Gary سگورا رئیس Luskin دانشکده امور عمومی در UCLA و از بنیانگذاران این رای گیری شرکت لاتین تصمیم گیری به من گفت. "فقط وجود دارد که فضای زیادی برای آنها را به حرکت به پایین."

پلیس لس آنجلس گسترش جامعه محور برنامه | | لس آنجلس تایمز

"ایجاد یک دفتر در پلیس لس آنجلس یک تغییر لرزه ای" گفت: Jorja جهش یک UCLA استاد و coauthor از این گزارش. "من فکر می کنم آن را نشان می دهد این رئیس قصد ندارد به اصلاحات اما برای تبدیل — و وجود دارد یک تفاوت اساسی." (همچنین: KNBC-تلویزیون و KABC-TV.)

این طرح می تواند به ما اجازه می دهد با خیال راحت به بازگشایی توسط Oct. 1 | Fox News opinion

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA آن Rimoin) ایالات متحده آمریکا است که تجربه قابل توجهی در تجدید حیات COVID-19 تابستان امسال به ویژه در جنوب و احتمالا در حال حاضر در میانه. ما یک راه برای مهار این ویروس تنظیم مجدد ملت و تجدید آمریکا خوش بینی. (Rimoin نیز به نقل از لس آنجلس تایمز.)

Coronavirus محدودیت های مسافرتی فشار مرزی روابط | Los Angeles Times

"بخش جالب این است که حتی اگر این مرز محدودیت ها با هدف تحرک از پناهندگی برای متقاضیان و یا دارندگان ویزای توریستی شهروندان ایالات متحده نیز نهفته و بسیاری از آنها را متوقف کرده اند عبور در دسترس نباشد گفت:" استفانیا Castañeda پرز یک دکترای دانشجو در UCLA که مطالعات مرز.

Coronavirus آزمایشگاه تست دوباره عدم کلیدی لوازم | نیویورک تایمز

این نوع از شرط بندی-مصون سازی نبود هنجار برای آزمایشگاه های قبل گفت: Omai جلب مدیر clinical microbiology برای UCLA Health System, جایی که او اجرا می شود یک آزمایشگاه بیش از 100 نفر است. "هیچ یک تولید کننده می تواند به یک آزمایشگاه آزمایشات به اندازه کافی برای پوشش دادن کل حجم آنها نیاز به پوشش" گفت: دکتر گارنر که در روند اضافه کردن یک پنجم نوع coronavirus آزمون به تیم خود می گذرد ،

NBA تعجب در مورد اثرات طولانی مدت از COVID-19 | Los Angeles Times

کریستوفر کوپر استاد بازنشسته پزشکی و فیزیولوژی در دانشگاه UCLA دیوید گفن دانشکده پزشکی که باعث شده است تا ورزش فیزیولوژی آزمایشگاه تحقیقاتی به نام آن مهم است که به دنبال شواهد علمی را بدون اینکه در موعد مقرر جنجال آفرینی. "افراد مبتلا بدون علامت عفونت یا بیماری خفیف هستند به احتمال زیاد در معرض خطر" از قلب یا کاهش عملکرد ریه کوپر گفت.

بدون بیشتر حمایت L. A. می تواند موج اخراج | KABC-تلویزیون

"آنها می تواند به توقف همه اخراج. اگر آنها می تواند توقیف اموال بدون هر گونه اطلاع در واقع تا زمانی که برای پرداخت آن را بعد از آنها می تواند به توقف اخراج می گوید:" UCLA قانون استاد و نویسنده مطالعه Gary Blasi. (UCLA Ananya Roy نیز به نقل از.)

است COVID-19 ایجاد یک نسل از بیماران مبتلا به نارسایی قلبی? | Daily Beast

"این دو مطالعه با هم هستند و به ما گفتن که فراتر از COVID-19 ذات الریه و همه از این شدید ریه آسیب و آسیب است که می تواند رخ دهد که وجود دارد آسیب در بسیاری از بیماران که ممکن است باعث ماندگاری قلب آسیب" گفت: گرگ Fonarow استاد قلب و عروق, پزشکی و علوم در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس نوشت که یک op-ed در مورد تحقیق و پژوهش برای JAMA.

آنفولانزای فصلی شات مربوط به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر | ایالات متحده آمریکا امروز

"مردم می خواهم به استدلال می کنند که افرادی که بیشتر به احتمال زیاد به دریافت واکسن های منظم هستند کسانی که به طور منظم مراقبت های اولیه و شاید بیشتر احتمال دارد به پیشگیری از مداخلات درمانی" دکتر گفت: Zaldy قهوهای مایل به زرد, مدیر پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس آلزایمر و زوال عقل برنامه مراقبت.

تفنگ ساز فایل برای ورشکستگی | نیویورک تایمز

اما رکود در فروش تفنگ است نه آنچه که سوار Remington به فایل برای ورشکستگی گفت: آدام وینکلر استاد در UCLA School of قانون که دارای تخصص در تفنگ سیاست. "Remington مشکل است که عمدتا یک مشکل Remington سوء مدیریت و نه بازتابی از روند بزرگتر در تفنگ های جهان," او گفت:. "من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به دیدن یک دسته کامل از تفنگ شرکت های تحت در حال حاضر."

خانه تصویب ایجاد ملی Latino Museum | NBC News

گزارش دو سال [پیش] توسط دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس تا حد زیادی منعکس 1994 گزارش توسط موسسه اسمیتسونیان نیروی کار در Latinos که به این نتیجه رسیدند که به اندازه کافی در حال انجام است به رسمیت شناختن و شامل هیسپانیک سهم با نیروی کار گزارش رفتن تا آنجا که به برچسب آن را "الگوی عمدی غفلت" به سمت Latino جمعیت در ایالات متحده است."

سیاه پوستان, Latinos in L. A. دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ از COVID-19 | سرویس خبری شهرستان

یک UCLA مطالعه منتشر شده در دوشنبه تأکید می کند که سیاه پوستان و لاتین زندگی در لس آنجلس و همچنین نیویورک — تقریبا دو برابر به احتمال زیاد به عنوان ساکنان سفید به مرگ از COVID-19 و خواستار امنیت بیشتری را برای کارگران ضروری و گسترش کمک های اقتصادی برای بالا فقر در جوامع.... Sonja دیاز, مدیر موسس سیاست ابتکار گفت: بیشتر باید انجام شود برای محافظت از ساکنان. (همچنین: KCRW-FM.)

دیابت نوع 1 و بیماری های مقاربتی | Healthline

اجازه دهید روشن است که دیابت می تواند باعث یک STI. اما شواهدی وجود دارد که یک STI ممکن است باعث افزایش خطر آینده به دیابت نوع 2 تشخیص است. محققان در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) کشف کرده اند که یک تاریخچه از انتقال کلامیدیا می تواند افزایش خطر ابتلا به یک نوع 2 تشخیص به میزان 82 درصد است.

چگونه راه هوایی سلول های کار با هم در بازسازی و پیری | علوم روزانه

"در حال حاضر وجود دارد چند درمان است که هدف زیست شناسی بیماری های ریوی گفت:" دکتر بریگیته Gomperts استاد و معاون رئیس تحقیقات در pediatric hematology-oncology در UCLA کودکان کشف و نوآوری موسسه و کاغذ ارشد نویسنده است. "این یافته ها اطلاع رسانی خواهد شد تلاش های ما به منظور توسعه یک درمان هدفمند برای بهبود تنفس سلامت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب