UCLA در اخبار 8 ژوئن 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA COVID-19 داشبورد آهنگ نژاد و قومیت | سرویس خبری شهرستان

تماس با نژادپرستی بحران بهداشت عمومی از دانشگاه UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت پنج شنبه منتشر شد اطلاعات دقیق در COVID-19 مورد و نرخ مرگ و نژاد و قومیت به تاکید این واقعیت است که مردم در حال مرگ هستند از این ویروس در یک برانگیزتر نرخ بالا. "از دیروز ما از دست داده ایم حداقل 21,750 سیاه زندگی به COVID-19 در ایالات متحده است. در حالی که مردم سیاه را تا 13 درصد از جمعیت آمریکا, آنها حساب 24 درصد از مرگ و میر که در آن مسابقه شناخته شده است" گفت: Ninez Ponce, مدیر این مرکز است.

آنچه باعث می شود مردم می خواهند برای نابود کردن اموال ؟ | بازار

"این هرگز فقط در مورد این رویداد تحریک" گفت: Darnell, شکار, یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. "آنها تمایل دارند در نتیجه یک انفجار از عوامل زمینه ای شده اند که نهفته برای سالها." در حال حاضر این عوامل شامل افراد روابط با دولت و پلیس. اما آن را نیز در مورد روابط خود با جوامع خود. "بسیاری از مردم از آن جوامع خواهد استدلال می کنند آن را واقعا نمی جامعه من. در واقع کسب و کار در این جامعه اغلب exploit من" شکار گفت.

چرا دانشگاه باید استخر منابع آموزش | The Chronicle of Higher Education نظر

(تفسیر نوشته شده توسط دانشگاه UCLA جان Villasenor) برای کالج دو چیز در مورد پاییز سال 2020 در حال حاضر کاملا روشن است. اول بسیار و شاید تقریبا همه — آموزش ارائه خواهد شد آنلاین. و دوم دانشکده در حال تجربه بی سابقه ای کمبود مالی. همین دلیل است که آن را از همه بیشتر قابل توجه است که وجود دارد تقریبا هیچ بحث از یک راه حل است که می تواند کمک به گسترش آموزش و پرورش در جهان آنلاین: عمده سطح شیب دار تا در آموزشی همکاری در کالج ها.

پرواز ایمن در میان شیوع کروناویروس? | Los Angeles Times

"پرواز در هواپیما نسبتا امن از انتقال ذرات عفونی اگر شما در نزدیکی هر کس دیگری گفت:" دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی بخش از بیماری های عفونی در دانشگاه UCLA دیوید گفن دانشکده پزشکی. "اگر آنها در حال رفتن به پک هواپیما ... پس از آن وجود دارد خطر بالاتر است."

چگونه بسیاری از مردم در L. A. در واقع COVID-19? | Los Angeles Times

اگر شما به طور متوسط از دو مطالعه نتایج "است که هنوز هم به معنی ما احتمالا 97 درصد از مردم هنوز هم حساس" گفت: دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و عفونی-بیماری های متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

چگونه اعتراض باید تغییر همه گیر | New Yorker

میراندا Yaver یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که در مطالعات بهداشت عمومی تصمیم به پیوستن به تظاهرات در شهر خود با وجود شخصی و همه گیر خطرات. Yaver یک اختلال غدد درون ریز است که نیاز به درمان به طور منظم که باعث می شود او بیشتر در معرض COVID-19. هنوز هم او احساس مجبور به شرکت. "سکوت چیزی است که اجازه می دهد تا برای تداوم این نابرابری" او گفت:. "من می ترسم وجود خواهد داشت وحشتناک COVID شیوع بیماری به دلیل این اعتراضات اما من نیز می ترسم از آنچه اتفاق می افتد زمانی که ما اجازه می دهد نژادی و بی عدالتی به انتخاب نشده است."

لس آنجلس در تلاش برای تغییر سیاست های پلیس | KABC-تلویزیون

"این بیش از فقط تغییر سیاست. آن را در مورد بازآموزی عملکرد این نهاد در جامعه ما" گفت: دانشگاه UCLA اسحاق Bryan. (برایان نیز در مصاحبه KPCC-FM).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن