توضیح بازی فکری جوکر

    به برهان طولانی بودن این برنامه مهمانان یک وعده غذایی را در طول ضبط برنامه سرو میکنند. قسمت خن

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1401

 

 

به برهان طولانی بودن این برنامه مهمانان یک وعده غذایی را در طول ضبط برنامه سرو میکنند. قسمت خنده دار قصه آن جا می باشد که گهگاه غذاهایی برای مهمانان در حیث گرفته میشود، که میل کردن آن ها در بازی فکری جوکر ممکن است کمی به جهت مهمانان مشقت بار باشد و موجب انجام حرکات خنده داری از سوی آن ها شود.

برای مثال در فصل سوم میهمانان باید غذای چینی را اساسی چوب چاپستیک میخوردند که موجب انجام حرکات خنده داری از سوی میهمانان شد یا در فصل دوم که برای مهمانان آبگوشت در لحاظ گرفته شده بود که هیچ کدام از مهمانان یا بینندگان انتظار آن را نداشتند و همین فرمان ادویه طنز و خنده به این بحران اضافه میکرد. معضل نازک کردن صدا یک عدد از بحران هایی که در فصل دوم اجرا شد ، معضل باریک نمودن صدا بود.

در فصل دوم وقتی که کمپانی کنندگان مسابقه مشغول طعام خوردن بودند سیامک انصاری از طریق بلندگو اعلام کرد که از الان تا تعدادی دقیقه شرکت کنندگان ملزوم میباشند که اهمیت صدای باریک حرف کنند؛ این بحران از آن جا بامزه و خنده دار بود که شرکت کنندگان این مسابقه مرد بودند و نخ نما کردن صداهای بم و قطور آن ها خنده دار و بامزه است. باری جوکر بحران چالش ادامه دادن جمله یا روایت فصل دوم برنامه جوکر مالامال از بحران های بامزه و جدید بود یکی از از این معضل ها، معضل ادامه دادن گزاره بود. این چالش به این صورت بود که صاحب خانه برنامه یک گزاره را میگفت و کمپانی کنندگان حاضر در مسابقه می بایست آن را ادامه میدادند.

همین چالش هم از آن جا که شرکت کنندگان هیچ آمادگی ذهنی به جهت آن نداشتند و جملاتی که به عبارتی لحظه به ذهنشان میرسید را میگفتند، چالش بامزه و جذابی از آب درآمده بود. چالش چینی صحبت زدن در فصل سوم وقتی که مهمانان درگیر میل کردن غذای چینی که به جهت آن‌ها تدارک دیده شده بود، بودند صاحبخانه برنامه اعلام کرد که از الان تا چند دقیقه کمپانی کنندگان می بایست مهم گویش چینی دارای هم حرف بزنند و منظور خود را کلیدی این زبان به یکدیگر بفهمانند. این بحران نیز به عامل لحن گفت و گوی کمپانی کنندگان زیاد بامزه شده بود.

 

بحران هولاهوپ یا این که حلقه کمر هولاهوپ یکی از وسایل ورزشی است که به جهت لاغری به کارگیری میشود ولی اگر کسی به جهت اولین توشه از آن استعمال کند یا این که در فعالیت کردن کلیدی ان حرفه ای نباشد ممکن هست تلاش هایش به جهت هولاهوپ زدن خنده دار و بامزه به لحاظ برسد. عامل ها برنامه جوکر نیز حساس آگاهی به همین مورد قضیه این معضل را برای شرکت کنندگان در حیث گرفتند. همین بحران بوسیله زامبی این برنامه به این معنی که علی لک پوریان و کمپانی کنندگان فصل دوم جوکر اجرا شد. معضل برگرداندن کمپانی کنندگان حذف شده به جهت خنداندن شرکت کنندگان حاضر در مسابقه یکی از دیگر از بحران هایی که توسط عامل ها برنامه جوکر به جهت خنداندن شرکت کنندگان در نظر گرفته شده، برگرداندن کمپانی کنندگان حذف شده به تیتر زامبی به مسابقه است. این کمپانی کنندگان این زمان را پیدا میکنند که پس از آن که حذف شدند دوباره به صحنه مسابقه و پیش مهمانان برگردند تا آن ها را بخندانند. معضل یوگای ملی یکی از بامزه ترین چالش هایی که بوسیله یکی از شرکت کنندگان حذف شده به اسم وحید آقاپور در فصل دوم اجرا شد، بحران یوگای ملی بود.

 

در همین معضل هم کمپانی کنندگان باید حرکاتی که وحید آقاپور انجام میداد را تکرار میکردند. این حرکات هیچ شباهتی به حرکات یوگا نداشت و این مورد قضیه موجب بامزه شدن همین بحران شده بود علاوه بر آن همانطور که میدانید این ورزش به هیچ تیتر در فروگشته اینترنتی گیم خونه نشده و به همین استدلال شما ممکن میباشد دارای شنیدن نام یوگای ملی هم به بامزه بودن این بحران پی ببرید. بحران ترانه زدن اهمیت شکل یکی از خنده دارترین بحران هایی که بوسیله شرکت کنندگان اجرا شد، بحران موسیقی زدن کلیدی رخ بود. ایده این بحران از بهنام سپاس بود که در جوکر تایم خود و کلیدی چهار کمپانی کننده دیگر آن را اجرا کرد.

این چالش به همین شکل بود که یک آهنگ پخش میشد و کمپانی کنندگان می بایست کلیدی حرکات چشم و لب و اجزای رخ خود کلیدی آن موزیک هماهنگ میشدند. ترانه هایی که برای همین معضل انتخاب شده بود و همچنین حرکات بامزه و خنده دار شکل شرکت کنندگان موجب جذابیت و بامزه بودن بیش از حد این بحران شد. به طوری که همین قسمت از برنامه از پر بیننده ترین بخش های جوکر شد. کلیپ های این بخش از برنامه هم در فضای مجازی به شدت پخش شد و گزینه استقبال اعضا قرار گرفت.

چالش آواز قرائت بر بر روی وسیله لرزان اینبار بازم نیز عباس جمشیدی و بهنام قدردانی توانستند یکی از از خنده دارترین معضل های جوکر را اجرا کنند. در فصل دوم برنامه جوکر دو تا از شرکت کنندگان حذف شده اهمیت اجرای یک چالش بامزه توانستند سبب ساز خندیدن یک شرکت کننده شوند. همین بحران به این شکل بود که دونفر بر روی وسیله ای مینشستند که منجر لرزش بدن آن ها میشد و بر روی آن نغمه میخواندند. وقتی که تن آن ها میلرزید صدای آن ها هم میلرزید و در همین حین سرود نیز میخواندند‌. نغمه خواندن کلیدی صداهای لرزانشان موجب بامزه شدن این بحران و خندیدن شرکت کنندگان و بینندگان برنامه میشد .این بخش از جوکر نیز به شدت پربیننده بود و در فضای مجازی نیز سوژه بخش اعظمی از کاربران شد. چالش لب زدن کمپانی کنندگان بر روی گفت و گوی دیگران در لحظات آخرین فصل دوم جوکر زمانی که تنها دو تا از کمپانی کنندگان باقی مانده بودند؛ صاحب خانه و تمام کمپانی کنندگان حذف شده به صحنه مسابقه آمدند و معضل بسیار جذابی را اجرا کردند.

 

بازی فکری جوکر
اموزش بازی فکری جوکر
توضیح بازی فکری جوکر
بازی فکری جوکر ایرانی
بازی فکری مدل جوکر
بازی فکری جوکر برای کامپیوتر
بازی فکری جوکر برای اندروید
بازی فکری جوکر برای گوشی
بازی فکری جوکر آموزش

آخرین مطالب