همه چیز درباره قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما/09109483228

قهوه سوپریم با قارچ گانودرما:   این نوع قهوه گانودرما مغذی ترین قهوه گانودرمای ارائه شده توسط دکتر بیز

توسط NEWSSALAM در 28 آذر 1401

قهوه سوپریم با قارچ گانودرما:

 

این نوع قهوه گانودرما مغذی ترین قهوه گانودرمای ارائه شده توسط دکتر بیز می باشد. کافه سوپریم بسیار انرژی زا است و صبح زود و ظهر به شما احساس شادابی می دهد. این قهوه نشاط آور حاوی جینسینگ است و خواص زیادی دارد. کافه سوپریم یک عضله ساز، چربی سوز و تقویت کننده انرژی برای ورزشکاران است. جینسینگ همچنین به دلیل تغییرات هورمونی مناسبی که در بدن ایجاد می کند از ریزش مو جلوگیری می کند. این محصول برای بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس، پارکینسون، بیماری های تنفسی و ریوی و برونشیت مناسب است.

قارچ گانودرما چیست؟

گانودرما یکی از مهم ترین مواد خوراکی در گروه گیاهان دارویی است. تحقیقات زیادی در زمینه خواص قارچ گانودرما انجام شده است که همه آنها حاکی از مغذی بودن قارچ گانودرما است. با توجه به فواید قارچ گانودرما، کارشناسان تغذیه این گیاه درمانی را جایگزین و مکمل بسیاری از داروهای شیمیایی و مضر دانسته اند و یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما یا قارچ ریشی افزایش سیستم ایمنی بدن انسان است.

بسیاری از مردم با این قارچ به دلیل خواص بالقوه آن در مبارزه با سرطان آشنا هستند. این قارچ می تواند به میزان قابل توجهی بروز ام اس را در انسان کاهش دهد. به همین دلیل از گانودرما به عنوان درمان ام اس در کشورهای اروپایی نیز استفاده می شود. شاید مهمترین و ضروری ترین فایده این قارچ در درمان بیماری کبد چرب باشد.

 

فواید قهوه فوری کافه سوپریم:

قهوه فوری دکتر بیز سوپریم یکی از بهترین محصولات شرکت بیز می باشد. این قهوه فواید زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. طعم خامه ای این محصول آن را به یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت تبدیل کرده است. قهوه دکتر بیس سوپریم بسیار سبک و ملایم و مناسب برای افراد حساس به کافئین می باشد که می توانند بدون نگرانی برای سلامتی خود از این قهوه استفاده کنند. در واقع قهوه گانودرما سوپریم هر آنچه را که از یک نوشیدنی بسیار قدرتمند انتظار داریم را دارد. کافه سوپریم گانودرما هم از نظر رژیم غذایی و هم از نظر ارزش غذایی چه از نظر ورزشی و چه از نظر مصرف روزانه یک فرد عادی در طول روز بهترین و کامل ترین پیشنهاد می باشد.

 

قهوه فوری سوپریور با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ یک نوشیدنی عالی برای شروع روز شما خواهد بود زیرا جینسنگ در ترکیبات قهوه استفاده می شود. قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. شاید شما یا عزیزانتان روز خود را با قهوه شروع کنید تا انرژی کافی داشته باشید. بنابراین بهتر است از قهوه استفاده کنید که علاوه بر اینکه به شما انرژی می دهد، فوایدی نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

 

با پودر قارچ گانودرما

بی اشتهایی

رفع مشکلات پوست و مو، یبوست،

یائسگی اضطراب، عصبانیت، احتقان، تعریق و استرس را کاهش می دهد.

حاوی جینسینگ است و برای بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و تشنج مفید است.

چربی بسوزانید و عضله بسازید

 

اسپرم زا است و برای ناباروری مردان تحرک اسپرم را افزایش می دهد.

مناسب برای ریه و تنگی نفس

مناسب برای بیماری های ریوی مانند برونشکتازی،

مناسب برای بیماری های خودایمنی

درمان جوش، آکنه و لکه های پوستی

افزایش نشاط

افزایش قدرت بدنی

افزایش قوای جنسی

 

قهوه فوری دکتر بی یک قهوه لذیذ و مقوی است که خواص دارویی و درمانی زیادی دارد. این قهوه یکی از محصولات دکتر بی است که به صورت اختصاصی و انحصاری در ایران تولید و در فروشگاه اینترنتی کالا در ایران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رسد.

قهوه فوری دکتر بی از ترکیب پودر دانه قهوه مرغوب، پودر قارچ گانودرما لوسیدوم و گیاه جینسنگ تولید شده و طعمی تند و قوی دارد. با افزودن خامه به قهوه فوری دکتر بی، می توانید طعم آن را متعادل تر و خوشمزه تر کنید. قارچ گانودرما لوسیدوم بهترین نوع قارچ گانودرما است و فواید زیادی دارد. قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد که برخی از آنها سمی هستند و برخی دیگر ارزش چندانی برای سلامت بدن ندارند. قارچ گانودرما لوسیدوم در تولید پایه گانودرما و قهوه فوری دکتر بیز سوپریم استفاده می شود.

نحوه استفاده:

طعم های مختلف را با افزودن بسته حاوی محصول به آب جوش آزمایش کنید.

 

مجتمع های مسکونی:

پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (Ganoderma Lucidum)، پودر خرنوب، شکر، خامه غیر لبنی (شربت گلوکز جامد، روغن گیاهی، کازئینات سدیم (مشتق شده از شیر))، فسفات دی پتاسیم، فسفات پتاسیم، دی اکسید سیلیکون

 

 

قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن