آنا اسپانیا برادلی به نام معاونت سهام تنوع و شمول

UCLA امروز اعلام کرد که آنا اسپانیا Bradley, یک متخصص در حقوق بین الملل و حقوق بشر که به توصیه سازمان ملل متحد

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

UCLA امروز اعلام کرد که آنا اسپانیا Bradley, یک متخصص در حقوق بین الملل و حقوق بشر که به توصیه سازمان ملل متحد شده است به نام, جدید معاونت, انصاف و تنوع و شمول است. او از سپتامبر شروع خواهد شد. 1.

در این ظرفیت اسپانیا Bradley خدمت خواهد کرد به عنوان ارشد پردیس مقام مسئول پیشرو و هماهنگی تلاش ها برای ایجاد یک محیط جامع برای کلیه دانشجویان و کارکنان دانشکده فارغ التحصیلان و همکاران انجمن پرورش و تایید یک دانشگاه فرهنگ مبتنی بر ارزش های اصلی ما برتری انصاف تنوع و شمول و با تسهیل یکپارچه دید و مسئولیت مشترک برای پیشبرد این اهداف سازمانی. این معاونت را در مناطق گسترده ای از تمرکز شامل سطح بالا هماهنگی campuswide تنوع ابتکارات; برنامهریزی استراتژیک; آموزش و پژوهش; ارتباطات; سیاست توسعه; پذیرش; پردیس مسائل مربوط به آب و هوا; ارتباطات; و جمع آوری کمک مالی.

"من عمیقا مفتخر به خدمت به عنوان دانشگاه UCLA بعدی معاونت سهام تنوع و شمول" اسپانیا برادلی گفت. "UCLA تعهد به این ارزش ها و رهبری آن در فراگیر تعالی در آموزش عالی ارائه بسیار مورد نیاز مدل در کشور ما و در سراسر جهان است. من متعهد به تعمیق این دستاوردها در راه است که در خدمت دانشگاه و جامعه ما است.

"در این زمان از چالش و نیاز به تغییر در کشور ما جامعه مهم تر از همیشه. ساختمان معتبر جامعه ما نیاز به دیدن یکدیگر را قبول یکی دیگر ارزش هر یک از دیگر و تشخیص ما ذاتی کرامت انسانی" او اضافه شده است.

اسپانیا Bradley بازگشت به UCLA از دانشگاه کلرادو بولدر که در آن او به عنوان به عنوان دستیار معاون شهردار برای توسعه اعضای هیات علمی و تنوع پس از سال 2017 شده است و یک استاد حقوق در دانشگاه کلرادو قانون مدرسه از سال 2009. به عنوان دستیار معاون شهردار رهبری سیاست های توسعه خدمت در نوشتن کمیته پردیس ورود تنوع و تعالی دانشگاهیان در برنامه ریزی توسعه و ارائه آموزش های پیشرفته و طرح های برای بهبود پردیس تنوع و شمول است.

"دردناک حوادث هفته های اخیر باید بر اهمیت این کار مهم است که هر موسسه در امریکا باید انجام دهید به نوبه خود به ملت ما وعده به واقعیت و من مطمئن هستم که استاد اسپانیا Bradley منحصر به فرد مناسب برای هماهنگی دانشگاه UCLA تلاش برای پرورش پردیس و گسترده تر جامعه — ساخته شده بر روی سهام شمول احترام و عدالت" گفت: UCLA اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر در یک پیام به جامعه دانشگاه.

"من معتقدم که دانشگاه را بزرگترین قدرت است و مردم آن" اسپانیا برادلی گفت. "من مشتاقانه منتظر به ایجاد روابط و همکاری با دانشجویان و کارکنان دانشکده فارغ التحصیلان و گسترده تر UCLA جامعه برای پیشبرد این مقادیر معتبر در راه است."

اسپانیا برادلی در حال حاضر در حال نوشتن یک کتاب در جهانی نژادپرستی و حقوق بشر و از او دعوت شده به توصیه سازمان ملل متحد دولت های خارجی و سازمان های بین المللی در این زمینه. او نویسنده کتاب "انسان در انتخاب قانون بین المللی" آینده از انتشارات دانشگاه کمبریج در سال 2021 به عنوان به خوبی به عنوان یک casebook متعدد کتاب فصل, قانون, نقد و بررسی مقالات و کوتاه تر می کند. او دریافت کرده است جامعه آمریکا قوانین بین المللی را فرانسیس Lieber جایزه و دانشگاه کلرادو قانون مدرسه Gamm عدالت جایزه در به رسمیت شناختن برتری در بورس. او می آموزد دوره های بین المللی حقوق بشر بین المللی حل اختلاف وساطت و امنیت ملی, و او به عنوان یک مشاور دانشکده به دانشگاه کلرادو سیاه قانون انجمن دانشجویان بین المللی و حقوق بشر, LLM دانش آموزان است. در سال 2018, او یکی از چهار مربیان در کشور برای دریافت OZY مربی جایزه.

قبل از پیوستن به دانشگاه کلرادو دانشکده اسپانیا برادلی به عنوان معاون مدیر UCLA Burkle مرکز روابط بین الملل و مدرس دانشگاه UCLA مدرسه قانون است. او قبلا به عنوان وکیل-مشاور در وزارت امور خارجه ایالات متحده دفتر مشاور حقوقی و به عنوان یک نماینده به سازمان ملل متحد جبران کمیسیون در ژنو دو بار کسب درآمد از وزارت امور خارجه شایسته افتخار جایزه. او در سمتهای ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست که در آن او کار می کرد در آب و هوا تغییر سیاست در دفتر نماینده تجاری ایالات متحده که در آن او کار می کرد در موافقت نامههای بین المللی تجاری. علاوه بر این او بیش از 20 سال تجربه به عنوان یک واسطه کمک به جوامع و مردم حل و فصل اختلافات و پایان دادن به درگیری و او یکی از اعضای موسس و عضو سابق هیئت مدیره واسطه فراتر از مرزهای بین المللی است. او گاهی اوقات به عنوان مشاور حقوقی برای سازمان ملل قبل از دادگاههای بین المللی و غالبا به کلیدی مذاکرات به انواع مخاطبان است.

یک عضو شورای روابط خارجی کشور اسپانیا, Bradley است همچنین یک عضو سابق شورای اجرایی انجمن آمریکایی حقوق بین الملل, یک عضو Alpha Kappa Alpha خواهری, Inc., و یک عضو از نوار ایالت پنسیلوانیا است. او خود را به دست آورده لیسانس در مطالعات زیست محیطی در دانشگاه دنیسون و او J. D.) در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد که در آن او به عنوان سردبیر اجرایی از دانشگاه هاروارد, حقوق بشر, مجله. او در آفریقا, آسیا, کارائیب, اروپا, آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی است.

اسپانیا Bradley موفق خواهد شد جری کانگ UCLA مراسم تحلیف معاونت سهام تنوع و شمول خواهد شد که بازگشت به آموزش و پژوهش در ژوئن 30. کارول گلدبرگ این Jonathan D. Varat استاد برجسته قانون Emerita و سابق معاونت علمی پرسنل موافقت کرده است به خدمت در موقعیت به طور موقت از طریق ژوئیه و اوت تا اسپانیا برادلی مدت آغاز.

"من همچنین می خواهم به رسمیت شناختن و تشکر از جری کانگ برای نمونه رهبری به عنوان افتتاحیه معاونت سهام تنوع و شمول پس از 2015" گفت: کارتر که همچنین اشاره کرد که او و صدراعظم ژن بلوک تشخیص این موقعیت را از بالاترین اهمیت برای دانشگاه و جامعه است. "به عنوان صدراعظم بلوک ذکر شده در پردیس اعلام پاییز گذشته روش ها و سیستم های جری تاسیس ارائه شده ما با نهادی نقشه برای کمک به اطلاع رسانی و راهنمای ما در ادامه تلاش ها برای پیشبرد حقوق صاحبان سهام تنوع و شمول در UCLA."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن