در اینجا چگونه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در Confederate monument با Pensacola شورای شهر

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:17 PM EDT Jul 10, 2020سرنوشت Pensacola را Confederate monument تنظیم

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

سرنوشت Pensacola را Confederate monument تنظیم شده بود تصمیم گرفت در طول یک ویژه شورای شهر در جلسه سه شنبه شب.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اعضای عمومی اجازه داده نخواهد شد در شهرستان سالن برای تماشای این دیدار در فرد اما این شورا هنوز هم می شود در نظر گرفتن نظرات از تماشای آنلاین.

این Pensacola شورای شهر باعث 30 روز نیاز به تغییر یک شهر تاریخی متعلق به منابع در یک جلسه در ماه ژوئن به خود گزینه ای برای رای دادن سهشنبه به حذف این بنای تاریخی است.

Pensacola شهردار Grover رابینسون به حال کارکنان شهرستان مطالعه این موضوع و توصیه به این نتیجه رسیدند که این بنای تاریخی را به نمایش در اموال عمومی بود و نه عادلانه به همه شهروندان است و باید برداشته شود.

Untold history: A 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

شهردار توصیه می کند حذف: Pensacola شهردار Grover رابینسون توصیه می کند از بین بردن Confederate monument پس از گزارش کارمندان

این شورا ارائه سه گزینه برای افرادی که به صورت عمومی اظهار نظر در مورد اینکه آیا این اثر تاریخی باید بماند یا برود.

گزینه شماره 1: صحبت در این جلسه

شورای شهر را بشنود زبان عمومی برای این مسئله اجازه می دهد مردم را به صحبت با تلفن. هر کسی که مایل به صحبت با تلفن باید ثبت نام شهر در سایت www.cityofpensacola.com/ccinput بین ظهر و 5:15 بعد از ظهر روز سه شنبه.

افرادی که ثبت نام نامیده خواهد شد توسط کارکنان شهرستان در این جلسه. کسانی که زبان عموم خواسته خواهد شد که برای دولت نام و آدرس خود را قبل از آغاز سخنان خود و دو دقیقه به صحبت می کنند.

گزینه شماره 2: ارسال یک نظر نوشته شده است به عنوان خوانده شده با صدای بلند

این شورا در نظر گرفتن نظر نوشته شده بود به عنوان خوانده شده با صدای بلند به این رکورد در طول جلسات. نظرات خواهد بود به عنوان خوانده شده نوشته شده است اما هیچ فحاشی و یا کلمات لعن و نفرین خواهد بود به عنوان خوانده شده. کلامی خواندن از هر نظر خواهد شد و نه فراتر از دو دقیقه است.

ارسال نظر برای خواندن ایمیل, شورای شهر اجرایی همین Kraher در dkraher@cityofpensacola.com و درخواست که نظر خوانده می شود در این جلسه.

گزینه شماره 3: ارسال یک نظر نوشته شده است برای ثبت

افرادی که مایل به ارائه افکار خود را می توانید به ایمیل هر فرد عضو شورای یا Kraher در dkraher@cityofpensacola.com. ایمیل ساخته خواهد شد بخشی از رکورد های عمومی. تمام ایمیل ها از جمله آدرس ایمیل فرستنده تبدیل به سوابق موضوع به افشای این شهرستان است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب