جامعه قدرت': ایست پالو آلتو سازمان های انطباق سرشماری توسعه برای COVID-19

داوطلبان برای نوسترا کاسا یک ایست پالو آلتو-سازمان خدمات مبتنی بر عبور یک کیسه از مواد غذایی بیش از یک حصار به

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

داوطلبان برای نوسترا کاسا یک ایست پالو آلتو-سازمان خدمات مبتنی بر عبور یک کیسه از مواد غذایی بیش از یک حصار به یک مادر و فرزند در یک بعد از ظهر شنبه. برنامه های مدیر Iliana گارسیا-رویز تماس در اسپانیایی "آیا شما پر خود را سرشماری فرم؟"

"Sí" مادر پاسخ می دهد. بسیاری از افرادی که در بازدید از توزیع مواد غذایی رویداد در این روز در اواخر ممکن است بگویید گارسیا-رویز آنها در حال حاضر پر سرشماری — شواهد به او که نوسترا Casa سرشماری توسعه در منهتن خیابان خانه را به بسیاری از خانواده های کم درآمد است ،

اما فراتر از این خیابان فقط 56.4 درصد از ایست پالو آلتو ساکنان در حال اتمام سرشماری که از ژوئن 6, ساخت این شهر با چهارم-بدترین نرخ پاسخ در سان متئو کانتی با توجه به شهرستان داده است. COVID-19 بیشتر مسائل پیچیده, پیشگیری, سرشماری از داوطلبان انجام در شخص بازدیدکننده داشته است. در این میان سازمان های جامعه مانند نوسترا کاسا و یک ایست پالو آلتو در حال پر کردن با کمک رسانی به سخت به تعداد جوامع با حمایت مالی از سان متئو کانتی.

تلاش های خود را می پرداخت: ایست پالو آلتو به حال بزرگترین هفت روز افزایش از پاسخ دهندگان در سان متئو کانتی — 0.7% — ژوئن 1 با توجه به اما گونزالس که co-صندلی یک county کمیته مسئول برای حصول اطمینان از تکمیل شمارش.

تحت شرایط عادی فرد در بازديد از سرشماری کنندگان بسیار مهم برای رسیدن به کسانی که نه خود پاسخ دهند. این بازدید قرار شد برای شروع سراسر کشور در مارس 27, اما به عنوان یک نتیجه از COVID-19 آنها انتظار می رود برای شروع تا آغاز ماه اوت دو ماه قبل از تمدید مهلت سرشماری.

دقیق سرشماری مسائل مربوط به شهر و دولت خود را برای هر دو نمایندگی سیاسی و کمک های مالی. کالیفرنیا تخمین می زند که برای هر فرد uncounted دولت می تواند از دست دادن $1,000 در فدرال کمک های اولیه در هر ماه برای 10 سال آینده.

اما انجام این سرشماری در ایست پالو آلتو است که در بهترین شرایط دشوار کار به دلایل اعم از بی اعتمادی نسبت به دولت فدرال به بی تفاوتی در مورد تاثیر سرشماری. موج جدید تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در ایست پالو آلتو که دارای بالاترین درصد از ساکنان در شهرستان باعث شده است تا بیشتر به حدس و گمان در مورد تاثیر ناآرامی های مدنی داشته و در سرشماری سال.

"این قطعا ساخت کار ما را آسان تر" گفت: سرشماری رسانه متخصص جاش سبز.

از سوی دیگر موجی از فعالیت پتانسیل برای افزایش نرخ پاسخ با توجه به Kava Tulua مدیر اجرایی یک ایست پالو آلتو یکی دیگر از سازمان جامعه انجام سرشماری توسعه.

"این عملی که شما می توانید با پر کردن آمار و عملکرد خود را در قدرت" Tulua گفت. "شما در حال شمارش و بودجه می تواند به جامعه ما است."

شهرستان استخدام "اعتماد رسولان"

حتی قبل از COVID-19 ایست پالو آلتو بود که در طول تاریخ undercounted بخشی از سان متئو کانتی. در سال 2010 ایست پالو آلتو نهایی سرشماری خود پاسخ دهی شد 62.5 درصد به Gonzalez.

شهر فروشنده Walfred Solorzano گفت: کسانی که مستند نشده بودند به خصوص در مورد پر کردن سرشماری حتی اگر سرشماری بپرسید نه در مورد تابعیت. "نسل های بسیاری داشته اند که در آن مسائل مربوط به شهر و یا مردم شده اند و از حقوق خود محروم و در یک راه یا دیگری" Solorzano گفت.

معاون County مدیر جاستین آمپول گفت: رقمی از سرشماری سال 2020 اولین سال است که در آن آمریکایی ها می توانند نسبت به سرشماری آنلاین — همچنین می تواند چالش برای ایست پالو آلتو. Solorzano گفت که بسیاری از ایست پالو آلتو ساکنان آیا دسترسی به دستگاه های دیجیتال و یا کافی سواد دیجیتالی برای تکمیل آنلاین سرشماری.

جفت گفت: تنها 46.1 درصد از ایست پالو آلتو ساکنان تا به حال در پاسخ آنلاین به عنوان از 1 ژوئن. سان متئو کانتی است به طور متوسط یک پاسخ آنلاین نرخ 64.2 درصد به Gonzalez.

برای پرداختن به این چالش ها آمپول گفت: San Mateo County دریافت کرده بود در اطراف $200,000 از دولت فدرال به "کلمه" در مورد سرشماری. شهرستان بیشتر متعهد 3 میلیون دلار قرار دادن پول نسبت به بودجه سازمان های محلی است که می تواند در خدمت به عنوان "مورد اعتماد پيامبران" و سازماندهی کامل تعداد کمیته برای آماده کمک رسانی و تلاش های ارتباطی با توجه به جفت.

Solorzano گفت: ایست پالو آلتو پیش بینی کرده بود که مبارزات مردمی از گروه های جامعه و فرد در سرشماری مصرف می شده اند "موثر ترین" راه برای افزایش پاسخ دهی.

بودجه دریافت کنندگان مانند نوسترا کاسا و یک ایست پالو آلتو, رویدادهای برنامه ریزی شده درآمده است.

و سپس COVID-19 رخ داد.

نوسترا Casa برنامه های مدیر Iliana گارسیا-رویز گفت: قبل از همه گیر این سازمان برنامه ریزی شده بود در شخص حوادث را به انجام کمک رسانی و کمک به مردم برای پر کردن خود را سرشماری اشکال از جمله یک رویداد مضمون در اطراف مکزیکی-آمریکایی سرگرم سلنا. "همه در جامعه لاتین می داند که سلنا این است که" گارسیا-رویز گفت.

در حال حاضر نوسترا Casa اتحاد چرخد و به روش های مانند تلفن بانک و توزیع آگهی به منظور بالا بردن آگاهی است. گارسیا-رویز نیز همچنان به کمک به مردم برای پر کردن این سرشماری در نوسترا کسا را توزیع مواد غذایی حوادث.

"من می توانم یک خانواده 13 نفر در کمتر از پنج دقیقه" او گفت:.

گارسیا-رویز گفت که در حالی که بسیاری از مردم او کمک شده بود مردد در ابتدا آنها معمولا مایل به تکمیل آن پس از او توضیح داد: اهمیت سرشماری.

"این است که چگونه ما در ساخت جامعه و قدرت" گارسیا-رویز گفت. "این است که چگونه ما به منابع بیشتر و نمایندگی به این جامعه."

یک ایست پالو آلتو است همچنین پیدا کردن راه هایی برای انجام سرشماری توسعه جامعه از طریق مشارکت با سایر سازمان های محلی با توجه به Tulua.

Tulua گفت که در حالی که او بیش از حد نگران است که COVID-19 تا به حال کنار سرشماری takers او نگران بود در مورد عدم فرد در تعامل بین ساکنان و یک ایست پالو آلتو شرکای: Anamatangi پلینزی صدای نان از زندگی بشارتی توسعه ال Concilio سان متئو کانتی و چشمه زندگی جهانی مسیحی وزارتخانه است.

"مردم به شما اعتماد ندارند اگر شما یک غریبه در آینده به دست کشیدن بر روی درب خود را" Tulua گفت: با اشاره به مصرف کنندگان. "بسیاری از ما کار با این جامعه باید چهره به چهره. به همین دلیل ما مردمی. ما باید این اعتماد است."

یک ایست پالو آلتو است درگیر آن "جوانان سفیران" در ترویج سرشماری و برنامه ای برای استخدام 60 جوانان و بزرگسالان جوان برای تابستان موقعیت برای افزایش آگاهی.

مسکن مهر امی گوتیرز گفت: سفیران کرده و با آنلاین کمک رسانی ایجاد تبلیغات در یوتیوب شروع Instagram صفحه و حتی ساخت TikToks که ترکیب سرشماری توسعه با کوتاه رقص.

"اگر هر کس آن را پر می کند ما واقعا می تواند ایست پالو آلتو بهتر" گوتیرز گفت.

Tulua گفت که او پیش بینی با تشکر از تلاش های جامعه که ایست پالو آلتو را سرشماری سال 2020 خواهد بود کامل تر از سرشماری سال 2010 است.

"هدف این است که قطعا به 100%," Tulua گفت. "که همیشه هدف ما و هر درصد در حال حرکت به سمت است که موفقیت خود را است."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن