شفقت و ایمنی در قلب مراقبت ضروری | Guestview

نظرسحر رودلف مهمان نویسمنتشر شده 1:00 AM EDT Jun 6, 2020بیش از چند هفته گذشته بسیاری از مردم به تعویق افتاد مر

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

نظر

بیش از چند هفته گذشته بسیاری از مردم به تعویق افتاد مراقبت برای تقریبا همه نیازهای بهداشتی خود – از روش انتخابی و جراحی به واکسیناسیون و معاینات معمول به مهم سلامت نمایش. این فوق العاده ای اقدامات لازم را برای دیدار حساس نیاز به مراقبت از بیماران و جوامع در سراسر ایالت فلوریدا است.

عروج قلب مقدس به طور کامل آماده شده برای ارائه همه مهم مراقبت های بهداشتی و روش های است که بیماران ممکن است نیاز فوری قرار داده اند و در طول این زمان و یا با توجه به شده اند. تعادل مراقبت با احتیاط ما اضافه شده اند سخت احتیاطی برای کمک به حفاظت از بیماران و مراقبان. و ما به طور مداوم نظارت ارشاد از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سپس تنظیم احتیاطی درآمده است.

این اقدامات عبارتند از:

  • غربالگری و پزشکان و پرستاران و تیم های مراقبت قبل از آنها وارد یک مرکز.
  • متناوب بیمار قرار ملاقات.
  • راه اندازی کنترل از راه دور بیمار آموزش به منظور کاهش چهره به چهره و ثبت فعالیت های بین بیماران و ثبت.
  • تعیین جداگانه اورژانس تریاژ و مراقبت از مناطق برای بیماران با علائم COVID-19.
  • محدود کردن صندلی و قرار دادن کن در کف برای ترویج اجتماعی فاصله در اتاق انتظار.
  • تمیز کردن و مطابق با اصول بهداشتی در تمام مناطق گسترده و بیشتر.
  • اجرای جهانی ماسک با استفاده از سیاست و در ادامه به پوشیدن مناسب تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

اتاق های اورژانس در سراسر کشور گزارش داد که کمتر از افرادی که دچار حملات قلبی سکته مغزی و آسیب های جدی در حال آمدن به ERs به مراقبت های ویژه نیاز دارند. اجتناب از مراقبت می تواند این شرایط را بدتر و یا بازیابی سخت تر است. برای مثال حتی یک تاخیر کوچک در دیدن مراقبت از سکته مغزی می تواند تفاوت بین بازیابی و از کار افتادگی دائم.

تاخیر در مراقبت, مزمن, شرایط معمول قرار ملاقات و نمایش فیلم نیز می تواند تاثیر یک فرد را در دراز مدت سلامت. این که آیا آن تغییر زمان تاخیر مراجعه و یا برنامه ریزی برای مراقبت از سلامتی جدید نگرانی های کلی سلامت بسیار مهم است برای به تاخیر انداختن.

ما اضافه شده گزینه های بیشتر برای دریافت مراقبت, از جمله توانایی خود را برای دیدن معراج گروه پزشکی دکتر تقریبا زمانی که آن را حس می کند. در حالی که پوشش بیمه محدود مجازی مراقبت ما قادر به ارائه قبل از همه گیر ما راه اندازی مجازی بازدید محلی ما providersin مارس. در شش هفته گذشته آنها به طور متوسط 2,500 مجازی بازديد هفته. ما خواهد بود با حمایت این که میدین مجازی بازديد باقی می ماند در اثر از هم اکنون برای راحتی بیماران ما.

ما درها را باز مانده است به بیمارانی که نیاز ما را به صورت فوری و یا مراقبت های اورژانس, و ما در حال حاضر برنامه ریزی برای همه نوع از مراقبت. به طور منظم پیگیری بازدیدکننده داشته است جراحی – هر چه نیاز دارید ما برای شما در اینجا. از روال مهم و مراقبت های اورژانس, مراقبت از بیماران می تواند مراقبت از آنها نیاز به زمانی که آنها به آن نیاز دارید حتی در حال حاضر:

  • اگر شما یک نگرانی سلامت با پزشک خود تماس بگیرید به بحث در مورد بهترین گزینه برای مراقبت از خود را.
  • اگر شما یک بیماری مزمن با پزشک خود تماس بگیرید و یا به ascension.org برای پیدا کردن یک دکتر.
  • تماس با دکتر خود را امروز در مورد هر عمل جراحی است که به تعویق افتاده اند و یا نیاز به دوباره.
  • تماس با دکتر خود در مورد غیر اضطراری روش های است که شما ممکن است قرار داده اند و یا با توجه به شده اند را برای شما و خانواده خود را.
  • اگر شما یک اورژانس پزشکی ما اتاق اورژانس همیشه در دسترس 24/7 و شما به فوریت. اگر شما در حال تجربه یک زندگی را تهدید کند و یا دشواری تنفس به طور مستقیم به استروژن یا شماره گیری 911.
  • آن شده است یک زمان سخت به مراقبت از نیازهای بهداشت و درمان. ما نمی خواهد متوقف کردن کار برای حفظ Pensacola و جوامع اطراف سالم در حالی که در ادامه به مراقبت برای کسانی که نیاز ما بیشتر است. در حال حاضر و همیشه ما در اینجا برای شما.

سحر رودلف رئیس جمهور معراج قلب مقدس Pensacola.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن