پزشکان خواهش میلتون به اعمال ماسک دستور: 'لطفا متوقف سیاسی' از COVID-19

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:15 PM EDT Jul 17, 2020یک گروه از شهرستان سانتا رزا پزشکان التماس میل

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

یک گروه از شهرستان سانتا رزا پزشکان التماس میلتون اعضای شورای شهر به تجدید نظر در اعمال یک ماسک قیمومیت آنها را به درخواست "توقف سیاسی از COVID-19 بحران پزشکی" و به نیاز ساکنان به پوشیدن ماسک برای محافظت از دیگران از این بیماری است.

پزشکان — ژان Siebenaler از میلتون Burnell J. Brunious از میلتون و تیموتی Sumrall از فارس نسیم — می گذراند در نامه ای به شهردار هدر لیندسی و شورای شهر در جولای 14. هر دو شهردار و بسیاری از اعضای شورا نشان داد به اخبار, مجله روز جمعه که آنها تا به حال دریافت این نامه و آن را در نهایت مجبور به بازیابی شده توسط یک شهرستان آن کارمند و ارسال مجدد به مقامات منتخب در روز جمعه بعد از ظهر.

این نامه شامل چندین پزشکی حقایق در مورد چگونه coronavirus منتقل می شود و چگونه پوشیدن پارچه ساده ماسک در مکان های عمومی می تواند در جلوگیری از ویروسی در حال گسترش است. همچنین با انتقاد از کسانی که در برابر دستور ماسک و ادعا کرد حمله به قانون اساسی خود آزادی.

مبارزه برای زندگی خود را: میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

"اگر سیاست عمومی راه حل برای این مشکل این بود پیچیده یا گران, آن ممکن است قابل درک است. اما این عمل ساده هر کس با پوشیدن یک ماسک پارچه در داخل خانه است کلیدی برای جلوگیری از جامعه انتقال این بسیار تلخ ویروس است که wreaked ویران کردن بر سلامتی ما, اقتصاد و زندگی روزمره" پزشکان نوشته است.

"و در عین حال, این, ارزان, صرفه جویی در زندگی عمل شده است لکهدار توسط کسانی که ادعا می کنند آنها حق خودداری از پوشیدن ماسک در داخل خانه" در این نامه ادامه داد. "یک راست به چه چیزی دقیقا ؟ آنها ممکن است یک راست به خطر اندازد سلامت خود را, اما آنها نه حق دارند به عمد قرار داده و دیگر زندگی در معرض خطر در هنگام به اشتراک گذاری همان فضای سرپوشیده است که آنچه آنها انجام می دهند حتی زمانی که دیگران در حال پوشیدن ماسک و جسمی فاصله گرفته از unmasked."

در اواخر ماه ژوئن لیندسی پیوست شهرهای خلیج فارس نسیم و Pensacola در سفارش همه شهروندان به پوشیدن ماسک در عمومی به عنوان coronavirus موارد شروع به افزایش به صورت محلی. اما تنها یک روز پس از سفارش, شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا به لغو آن پس از اعتراض از شهروندان که گفت: شهرستان نمی تواند آنها را وادار به پوشیدن ماسک.

ماسک عقبگرد: میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز

شورای شهر تقویت شده ضد آن-ماسک وضعیت در اوایل این ماه با امتناع از در نظر گرفتن یک قطعنامه که تشویق, اما نه نیروی ساکنان به پوشیدن ماسک.

در شنبه شب شورای شهر جلسه Councilwoman شارون Holley حتی تا آنجا رفت که به گمان این که آیا coronavirus چیزی بیش از یک "جنبش سیاسی" که "در ماه نوامبر" — با وجود اعتراف به این که او پسر, دختر و نوه همه تا به حال این ویروس دو هفته پیش.

Holley نیز برافراشته در برابر علم و ادعا کرد با وجود قریب به اتفاق شواهد علمی که وجود دارد هیچ مدرک پزشکی که ماسک کار می کنند.

"از کجا این همه اطلاعات ؟ چرا ما را از شنیدن, 'پوشیدن صورت خود ماسک?' به ما اثبات همین دلیل است. من می خواهم مشروع اعداد. من خسته ام از شنیدن این به عنوان خوانده شده به عنوان خوانده شده که شنیدن این شنیدن آن است. زمانی که من می دانم برای یک واقعیت است نگاهی به تعداد سنبله در هر روز است. جهنم آنها پایین آمده هرگز همه آنها می آیند تا" Holley گفت. "بنابراین من به این معنی نیست که بی ادب, اما در همان زمان مردم همه آمریکایی ها سزاوار پاسخ به این. ما همه تحت تاثیر این. و من از آنها بدم میاید به آن می گویند اما بسیاری از مردم گفته اند که این یک جنبش سیاسی?"

پزشکان خطاب متعدد نگرانی در مورد ماسک-پوشیدن در نامه خود به شورای.

"وجود خواهد داشت هیچ جنجال و اگر نگران افراد مستعد بودند تنها کسانی که نیاز به پوشیدن ماسک برای حفاظت, اما تنها ماسک که نشان داده شده بود محافظ است و N95 که فیلتر کردن >99% از ذرات معلق در هوا و در دسترس نیست به غیر از بهداشت و درمان کارگران" پزشکان نوشته است. "در دسترس فولاد ماسک فیلتر کردن حدود 75% و پارچه ماسک فیلتر کردن حدود 67% از ذرات معلق در هوا در 0.02 تا 1 میکرومتر متغیر است.

"بنابراین پوشیدن یکی از این ماسک های موجود است که نه تنها محافظ در هنگام به اشتراک گذاری فضای داخل ساختمان در طول زمان با آلوده بودهاند که بدون نقاب فرد است که به سادگی صحبت کردن و تنفس; بنابراین ضروری است که فرد آلوده (که معمولا بدون علامت و یا قبل از علامت) پوشیدن ماسک به کاهش ویروسی آئروسل ریختن. بدون ماسک این سکوت حامل ندانسته می تواند دیگران را آلوده هستند که بیشتر از 6 فوت دور و یا حتی ممکن است در همان اتاق رتبهدهی نشده است!"

پزشکان پایان نامه خود را با گفتن این که اجرای یک ماسک حکم متفاوت است اجازه می دهد مردم را به دود در داخل خانه و آن را یک مسئله ایمنی نه یک قانون اساسی آزادی موضوع است.

"سانتا رزا ساکنان شهرستان ها بسته به شما. لطفا پیش از سیاسی سر و صدا" پزشکان نوشته است. "اجباری داخل ماسک سیاست ارزان و موثر و موقت. آن در حال حاضر باعث می شود علمی و پزشکی ، و آن را موجب صرفه جویی در زندگی می کند."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن