سرمقاله: در Confederate monument, Councilwoman مایرز در سمت راست, تاریخچه اخلاق

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020متن زیر پاسخ از پنساکولا

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

نظر

متن زیر پاسخ از پنساکولا شهرستان Councilwoman Sherri مایرز به یک شهروند که به ایمیل فرستاده او را به دفاع از نگه داشتن Confederate monument در لی مربع در Palafox خیابان.

مایرز به اشتراک نمی او پاسخ با TEPFER اما قدرت او استدلال اخلاقی و تجزیه و تحلیل انتقادی از بنای تاریخی این کتیبه نمونه این نوع هوشمند و احترام فکر که ما باید از شنیدن بیشتر محلی و مقامات منتخب.

مایرز به طور خاص آدرس محتوا و زمینه Pensacola بنای بدون کشیده شدن به مبهم و unfocused عاطفی کلی از نامربوط بنای تاریخی مجادلات در سراسر کشور. اما از همه مهمتر مایرز کاهش به هسته نژادپرستی و ضد آمریکایی خیانت ذاتی به مؤتلفه علت و نماد و او می پرسد که مدافعان از این تصاویر در شهر ما فضاهای عمومی را به شدت شکست خورده به آدرس.

به عنوان شهروندان Pensacola و نمایندگان خود در شورای شهر آماده در نظر گرفتن سرنوشت مؤتلفه بنای تاریخی در مرکز شهر Pensacola اینجا Councilwoman مایرز' سخنان کامل تجدید چاپ به نفع همه ساکنان این شهر:

"به عنوان یک 78 ساله سفید زن متولد Florala, آلاباما, و که در یک فقیر, سفید, پروژه مسکن, رودخانه, ارتفاع, در, Montgomery, Alabama, من می توانم به شما اطمینان دهم که من بسیار آشنا با جنوب, تاریخ, همانطور که من در آن زندگی می کردند. با این که من موافق نیستم با تفسیر خود را از تاریخ است. من آشنا هستم با مؤتلفه بناهای تاریخی. به نظر می رسد مانند وجود آثار باستانی از یک نوع دیگر در همه جا. من با حضور Robert E. Lee دبیرستان من زندگی می کردند در خیابان ها پس از نام Robert E. Lee و لیست در می رود و در.

اما بیشتر به طور مستقیم به Confederate Monument در پنساکولا در لی مربع:

وجود دارد سه نام در بنای تاریخی — Jefferson Davis, Stephen مالوری ادوارد پری. هیچ یک از آن مردان بومی Pensacolians و آنها نمی میرند در جنگ داخلی. چهارم و ضلع جنوبی بنای تاریخی که به "uncrowned قهرمانان." کتیبه ای که در زیر این کلمات را می گوید که خود را "شادی را به رنج می برند برای یک علت آنها معتقد بودند فقط." این بیانیه درست نیست و یک تصویر خیالی از مؤتلفه شود. در حالی که کسانی که مرده اند ممکن است فکر آن را "فقط" من آن را باور نمی شد خود را "شادی" را به رنج می برند. The Confederate States گذشت سه خدمت عمل می کند. اگر شما یک مرد در جنوب شما تا به حال به مبارزه برای کنفدراسیون — این است که مگر اینکه شما متعلق به 20 ، اکثر جنوبی ها که جنگیدند و مردند نه خود برده است. نه تنها سفید پوستان مرگ در جنگ اما ده ها هزار نفر از بردگان بودند مجبور به کار برای مؤتلفه ، شرایطی که تحت آن بردگان کار می کرد (بسیاری از آنها کودکان) منجر به مرگ زودرس بیشتر به دلیل بیماری. آن بود که خود را "شادی" را به رنج می برند ؟ هستند کسانی که بردگان و غیر ارادی سربازان از جمله در "uncrowned قهرمانان"?

به عنوان "تنها علت" آن را در تاسیس نهاد برده داری و سفید برتری. به شما اعلام کرده اند شما می خواهید اسناد و مدارک; خوب وجود دارد دو من ارائه خواهد شد به شما است که می تواند بر روی اینترنت — Confederate States اساسی و سنگ بنای سخنرانی الکساندر Stephens, معاون رئیس جمهور از کنفدراسیون متحده است. کسانی که دو سند به تنهایی اثبات غیر قابل انکار است که Confederates متحده وجود داشته است برای تنها هدف از حفاظت از نهاد برده داری و سفید برتری. کنفدراسیون جنگ برای محافظت از برده داری بود و یک مرد ثروتمند جنگ برای حفاظت از منافع اقتصادی از غنی صاحبان برده. به عنوان یک نتیجه بیش از 600,000 آمریکایی درگذشت.

من ایستاده من تصمیم به رای دادن اگر با توجه به فرصت برای حذف Confederate monument از برجسته ترین فضا در نمایشگاه شهر است که بیش از یک بنای تاریخی را به کنفدراسیون. شهر ما در حال رفتن به یک زندگی بنای تاریخی به حقیقت و انصاف و شمول برابری و عدالت برای همه است.

مثل همیشه با تشکر از شما برای ورودی خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن