پزشکان خانواده باید بیشتر باروری مراقبت استنفورد پزشکان می گویند

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر در هر سال.

تحقیقات جدید نشان داده است که پزشکان خانواده اغلب فراهم نیست باروری بهداشت و درمان در زمینه های کلیدی از جمله طولانی اثر پیشگیری از بارداری و سقط جنین مراقبت با وجود داشتن آموزش در این مناطق با توجه به مقاله منتشر شده در مجله American Board of Family Medicine, مارس.

خانواده پزشکی است که با تمرکز بر ارائه مراقبت های اولیه برای تمام سنین و جنس است. این آموزش گسترده به ویژه مهم است در مناطق روستایی و یا محروم که در آن تخصص مراقبت ممکن است کمتر در دسترس است.

"ما می گویند از رحم به آرامگاه" گفت: Meenadchi Chelvakumar خانواده دکتر طب در دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی و یکی از نویسندگان این مقاله است. مقاله نظرات به اطلاعات وارد شده توسط محققان از رابرت گراهام مرکز یک مرکز سیاست که با هدف بهبود خانواده پزشکی و مراقبت های اولیه.

پزشکان خانواده نیز نقشی اساسی در باروری بهداشت و درمان. اما تحقیقات جدید نشان می دهد که در حالی که اکثر خانواده, پزشکی, پزشکان آموزش دیده در مولفه های کلیدی از باروری بهداشت و درمان از جمله پیشگیری از بارداری, مراقبت های دوران بارداری و زایمان, مراقبت از یک اقلیت از این پزشکان در واقع با استفاده از آموزش خود را.

اکثر پزشکان خانواده دریافت نمی کنند و آموزش برای سقط جنین مراقبت. تنها 20 درصد از فارغ التحصیلان پزشکی خانواده برنامه های آموزشی و تقویم آموزشی در فولاد سقط جنین و یا سقط جنین ناقص مدیریت و کمتر از 5 درصد از فارغ التحصیلان اخیر گزارش ارائه این خدمات با توجه به مقاله.

یکی در چهار گزارش نیاز به سقط جنین مراقبت در طول عمر خود. با این حال سقط جنین مراقبت یکی از معدود مناطقی از خانواده و آموزش پزشکی است که پزشکان می توانید انتخاب کردن از.

"متاسفانه در ایالات متحده باروری مراقبت شده است به طور فزاینده سیاسی فدرال و تلاش برای کاهش بودجه به والدین و دولت در سطح, تلاش مجلس از جمله دام قوانین (هدفمند محدودیت در سقط جنین ارائه دهندگان خدمات) در افزایش تعداد متحده" نوشته جاناتان شاو M. S. '14, شرکت-نویسنده این مقاله در یک ایمیل روزانه. "این ژست تهدید واقعی برای دسترسی زنان به جامع باروری مراقبت و آمریکا با محدود تر قانون نیز کسانی که با بدتر و میر مادران و نوزادان کاهش دهد."

"در حالی که اکثر سقط جنین مراقبت های ارائه شده توسط OB/Gyn را دارو و جراحی اولیه سقط جنین است که در حوزه آموزش پزشکان خانواده; این ممکن است به خصوص در مناطق روستایی و یا محدود تر متحده که در آن تخصص مراکز غیر قابل دسترس," او اضافه شده است.

Chelvakumar می گوید که در حالی که برخی از این آمار را می توان با اولویت های شخصی و بیمار جمعیت آنها نیز ممکن است به دلیل کمبود فرصت ،

"وجود دارد فقط به طور کلی در این کشور رو به کاهش تعدادی از ارائه دهندگان خدمات سقط جنین به دلیل محدودیت قرار دادن بر روی ارائه دهندگان قادر به ادامه انجام این خدمات" Chelvakumar گفت. "بنابراین حتی فقط پیدا کردن سایت های آموزشی برای کارآموزان که علاقه مند به یادگیری این خدمات می تواند مشکل باشد. این فرصت وجود دارد چرا که بسیاری از این محدودیت ها منجر به مردم نه تنها قادر به نگه دارید تا این مهارت و با استفاده از این مهارت است."

Chelvakumar و شاو همچنین در تحقیقات منتشر شده در سال گذشته است که در حالی که افزایش تعداد زنان در حال استفاده طولانی اثر برگشت پذیر ضد بارداری (LARC) مانند دستگاه داخل رحمی (آیودی) و شستشوی زير جلد ایمپلنت کمتر از نیمی از پزشکان خانواده ارائه آن است.

پزشکان خانواده کلید به ارائه این پیشگیرانه پیشگیری از بارداری, مراقبت با توجه به شاو. اما هر دو از پزشکان گفت: روزانه آنها خوش بینانه در مورد آینده خانواده پزشکی است.

این "طیف گسترده ای از مراقبت های توسعه در آموزش به این معنی است که یک پزشک خانواده را حرفه ای می تواند پویا و [فراهم] انعطاف پذیری به قلم مو رنگ کردن در مهارت های است که نمی استفاده شده است برای یک زمان و تنظیم خدمات یک را فراهم می کند تا مطمئن شوید که بیمار و خانواده و جامعه نیاز به ملاقات کرد," شاو نوشت.

Chelvakumar گفت: پزشکان خانواده باید در یک نقش جدید در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما بازی مرتب سازی بر بهداشت عمومی و آموزش همگانی نقش مهمی در از بودن قادر به آموزش های عمومی در مناسب اقدامات بهداشتی است که باید گرفته شود, نوع, از آنچه در قوانین و محدودیت های آنها نیاز به زیر و چرا," او گفت:. "چیزهای زیادی وجود دارد اطلاعات و اطلاعات نادرست است."

او همچنین تشویق بیماران برای رسیدن به اولیه خود را به پزشکان برای مراقبت های قبل از پریدن به یک متخصص. هر دو پزشکان تشویق دانش آموزان دانشگاه استنفورد به نظر پزشکی خانواده به عنوان یک امکان حرفه ای.

"پزشکی خانواده است که یک حرفه ای در پزشکی است که ارائه می دهد فرصت های گسترده ای است و یک مسیر برای خدمت به نیازهای سلامت زنان; پزشکان خانواده نقش مهمی در اطمینان از زنان دسترسی به جامع بهداشت باروری و خدمات" شاو نوشت.

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن