Frosh و رشته را مجاز در محوطه دانشگاه برای پاییز و تابستان نوجوانان و سالمندان را در زمستان و بهار

Frosh و رشته دعوت خواهد شد بازگشت به دانشگاه برای پاییز و تابستان چهارم برای سال تحصیلی آینده در حالی که نوجوا

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

Frosh و رشته دعوت خواهد شد بازگشت به دانشگاه برای پاییز و تابستان چهارم برای سال تحصیلی آینده در حالی که نوجوانان و سالمندان اجازه خواهد داشت برای زمستان و بهار چهارم با توجه به یک بعد از ظهر دوشنبه اعلام شده توسط معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول و معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش سارا کلیسا.

"ما متوجه است که این برنامه خواهد شد به چالش کشیدن برای همه و به خصوص به frosh و رشته که دو-سه ماهه شکاف بین خود را در دانشگاه های محله های قدیمی" آنها نوشت: در یک ایمیل به دانشگاه و جامعه است. "ما خواهد شد توجه ویژه به کمک به آنها را در نظر بگیرید که چگونه بهترین به ترتیب برنامه های خود و چه گزینه های در دسترس هستند برای سه ماهه خود را در خارج از دانشگاه."

Frosh و جدید نقل و انتقال دانشجویان ملزم به ثبت نام در سقوط سه ماهه در حالی که دانش آموزان در دیگر جوامع می توانید انتخاب کنید برای ثبت نام در هر سه چهارم. هیچ دانش آموز نیاز به بازگشت به دانشگاه استنفورد برای هر فرد چهارم اما در مقطع کارشناسی دانشجویان باید در محیط دانشگاه زندگی در خانه های دانشجویی به منظور حضور در کلاس های دانشگاه و یا شرکت در هر گونه در فعالیت های دانشگاهی با توجه به اعلام.

"در حالی که ما بسیار مشتاقانه منتظر استقبال از دانشجویان به دانشگاه ما باید به روشنی در مورد آنچه شما باید انتظار مورد پادمان است که باید اجرا" Brubaker-کول و کلیسا نوشت تصدیق کرد که این اقدامات به ایجاد محدودیت در زندگی اجتماعی و "اساسا تغییر دانشجویی تجربه است."

بعید است که پردیس احزاب و رویدادهای اجازه خواهد داشت در حالی که تجمعات کوچکتر ممکن است محدود به آنها نوشت. علاوه بر این پوشش صورت نیاز خواهد بود در همه جا در محوطه دانشگاه از جمله خوابگاه مشترک مناطق و سالن های غذاخوری. این ایمیل همچنین نشان می دهد که وجود خواهد داشت به طور منظم COVID-19 تست, تماس, ردیابی و quarantining و همچنین محدودیت در فرد در کلاس درس استفاده مهمانان و سفر.

کمک های مالی در دسترس خواهد بود به دانش آموزان واجد شرایط برای سه چهارم از ثبت نام.

شرکت اصطلاح دانش آموزانی که در حال پرداخت شهریه مقطع کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد در مقطع کارشناسی و واجد شرایط هستند به زندگی در محوطه دانشگاه در کنار خود را در مقطع کارشناسی کلاس کوهورت. اگر آنها در حال پرداخت تکمیلی شهریه آنها در نظر گرفته خواهد شد دانش آموزان فارغ التحصیل و اقامت محدودیت خواهد به آنها را ندارد. این دانشگاه قبلا اعلام کرده بود که آنها را در انتظار تغییرات عمده به دانشجوی خوابگاه.

مسکن واگذاری فرایند است که انتظار می رود برای شروع در اواخر ماه جولای و با تصمیم گیری های منتشر شده توسط پایان ماه اوت. دانشجویی و کارکنان اضافی دریافت اطلاعات از مسکونی آموزش و پرورش (ResEd) در روزهای آینده.

محدود مسکن در دسترس خواهد بود برای دانشجویان با شرایط خاص که "ممکن است شامل" بین الملل, دانش آموزان, دانش آموزان تجربه بی خانمانی, دانش آموزان با ناامن محیط خانه یا محیط خانه است که جلوگیری از آنها را از شرکت در آموزش از راه دور و دانشجو-ورزشکاران است. روند درخواست برای این سایت محفوظ فضاهای است که انتظار می رود در اوایل ماه ژوئیه با تصمیم گیری فرستاده شده در اواخر ماه جولای.

این دانشگاه ادامه خواهد داد به ارسال به روز رسانی در برنامه ریزی فرایند از طریق هفته نامه "Re-با نزدیک شدن استنفورد" خبرنامه. با توجه به شرایط در حال تغییر ناشی از COVID-19 برنامه در حال حاضر و سپتامبر ممکن است تغییر یافتهاست.

"ما عمیقا درک بسیاری از دانشجویان و استادان و کارکنان و اعضای خانواده که کمک به ما تفکر و ASSU برای خود بسیار آموزنده نظرسنجی از دانشجویان مقطع کارشناسی در این موضوع" Brubaker-کول و کلیسا نوشت. "ایده ها و عبارات از نگرانی بودند مرکزی به ما فرایند تصمیم گیری.

عوامل مهم در تعیین این طرح شامل بهار فارغ التحصیلی برای سالمندان و کاهش انعطاف پذیری در دوره انتخاب برای سالمندان و بسیاری از جوانان به دلیل "نزدیکی خود را به فارغ التحصیلی" با توجه به اعلام. علاوه بر این تابستان بعد از سال سوم یک "زمان بحرانی" برای کارآموزی, تحقیق و یا افتخارات پایان نامه کار می کنند.

اکثر دوره های آنلاین خواهد بود برای 2020-2021 سال تحصیلی آنها نوشت: به اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان باید دسترسی به کلاس های لازم را بدون در نظر گرفتن دانشگاه وضعیت مسکن. عنوان بخش ها و برنامه های در حال تنظیم برنامه درسی برای دانشگاه همگروهی طرح دانشگاه نشان داده است که وجود خواهد داشت "برخی از تغییرات" به سه ماهه است که در آن برخی از دوره ها به طور معمول ارائه شده است. سه ماهه پاییز آغاز خواهد شد در سپتامبر 14 همانطور که قبلا اعلام شده اما بیشتر تاریخ و جزئیات مشخص شود.

دانشجویان خواهد بود که در همه منازل با اقامت همراهان در علاوه بر این به سوئیت Mirrielees و جدید Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه ساختمان A. استودیو 2 ساختمان در اسکاندیدو روستا را خانه همه دانش آموزان نیاز به قرنطینه و ردیف خانه ها به استثنای Muwekma-Tah-Ruk خدمت خواهد کرد به عنوان انزوا مسکن برای تمام دانش آموزانی که آزمایش مثبت برای coronavirus. Ujamaa Casa زاپاتا Muwekma-Tah-Ruk و اوکادا خواهد بود در سال آینده قومی تم خوابگاه.

همه در مقطع کارشناسی مسکن را به کار گیرند در کاهش ظرفیت برای اطمینان اجتماعی فاصله و بهداشت عمومی اقدامات است. همه دانشجویان اختصاص داده خواهد شد تک و یا دو اتاق دونفره.

دانشگاه نوشت که آن را هنوز هم کار بر روی حرکت-در-تاریخ و حرکت در روند و همچنین به عنوان یک سیاست درجه بندی. این دانشگاه همچنین نوشت که آن را در حال کار بر روی توسعه یک فرایند مورد نیاز برای, تست, تماس, ردیابی و قرنطینه و یا در انزوا. Brubaker-کول و کلیسا نیز نوشت که آنها در حال کار برای قرار دادن در یک مرخصی سیاست است که هم راستا با تغییرات سال تحصیلی. دانش آموزان می توانند به اشتراک گذاری ورودی در برنامه ریزی برای 2020-2021 سال تحصیلی از طریق این فرم. اگر دانش آموزان به سوالات آنها ممکن است ارائه یک ServiceNow بلیط در اینجا.

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu و هلنا ژانگ در helenaz 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب