ناوار ساحل نجات آتش می کشد شات دوم در متقاعد کردن رای دهندگان به تصویب ویژه آتش منطقه

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:14 PM EDT Jun 9, 2020پس از رای گیری به نابارا ساحل نجات آتش نشانی خا

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

پس از رای گیری به نابارا ساحل نجات آتش نشانی خاص خود را دارد آتش منطقه دقت را شکست داد و در اکتبر 2019 ویژه انتخابات, سازمان آتش نشانی در نظر گرفتن یک شات دوم در متقاعد کردن رای دهندگان به رای "بله" این سقوط.

تبدیل شدن به یک آتش نشانی ویژه منطقه اجازه می دهد که آتش نشانان به دریافت حقوق بازنشستگی را اداره واجد شرایط برای کمک های مالی دولت برای چیزهایی مانند firetrucks و تجهیزات. این امر همچنین به آنها این توانایی برای بالا بردن آتش هزینه خدمات با رای اکثریت از ساحل رهن کنندگان.

"جمله بندی در انتخابات سال گذشته بود و گیج کننده است و مردم ممکن است تصور کنند که آن یک مالیات اضافی به جای آنچه که آنها در حال حاضر پرداخت" رئیس دنی Fureigh گفت: اخبار و مجله در روز سه شنبه. "ما در حال انجام ما سعی و کوشش به دلیل این جلسه با HOAs و رهن کنندگان و مطمئن شوید که آنها درک کنند که وجود خواهد داشت هیچ افزایش در ابتدا و هر گونه افزایش پس از آن خواهد بود رای دادند و توسط افرادی که زندگی می کنند در نابارا, ساحل."

ناوار ساحل نجات آتش نشانی در حال حاضر خصوصی شرکت آتش بودجه توسط شهرداری خدمات بهره مند شوند واحد. هر کسی که صاحب ملک یا یک leaseholder در نورر ساحل می پردازد به MSBU به صندوق سازمان آتش نشانی که در استخدام 10 آتش نشان به همراه Fureigh.

Fureigh می خواهد برای تبدیل شدن به مستقل آتش نشانی ویژه منطقه همان همسایه ادارات بنابراین آتش نشانان می توانید دریافت مزایای دولتی.

در اکتبر ویژه انتخابات, 56 درصد از نابارا, ساحل, رای دهندگان گفت: "بله" را به همه پرسی و 44% گفت: "نه" است که فقط 4 درصد خجالتی 60% آستانه مورد نیاز برای دولت تشکر. Jayer ویلیامسون به این لایحه را به سطح بعدی.

دوم سعی کنید: نابارا, ساحل, آتش داعش و نه رفتن به پایین بدون مبارزه " پس از آتش نشانی ویژه منطقه رای

Fureigh فکر می کند که بحث در اطراف ویژه انتخابات — که در آن سانتا رزا رای دهندگان به شدت به ضرب گلوله یک و نیم درصد افزایش مالیات بر فروش — کمک به شکست رای خود را اندازه گیری است که تنها در دسترس برای افرادی که ثبت نام برای رای دادن در نورر ساحل.

"این بسیار مهم را برای ما آتش نشانان واقعا" Fureigh گفت. "بنابراین ما در حال رفتن به دوباره سعی کنید."

نیم درصد مالیات بر فروش را شکست: سانتا رزا شهرستان رای دهندگان اعتصاب کردن پنی مالیاتی در ستیز ویژه انتخابات

غیر الزام آور رفراندوم را در Nov. 3 انتخابات و رای گیری. به آن نیاز دارد به پاس 60 درصد به علاوه یک به منظور رسیدن به سطح بعدی و در نهایت به نظر می رسد در یک رای گیری دوباره به عنوان یک الزام آور شدند.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن