Pensacola کافه ها و رستوران ها که دوباره بسته شدن با توجه به COVID-19: نورد لیست

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:29 PM EDT Jun 25, 2020یادداشت سردبیر: اگر خود را در نوار یا رستورا

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

یادداشت سردبیر: اگر خود را در نوار یا رستوران است دوباره بسته شدن و یا تغییر آن عملیات با توجه به COVID-19 لطفا ایمیل جیک Newby در jnewby@pnj.com با اطلاعات مربوط در زیر دیده می شود و ما شما اضافه کردن به لیست.

به عنوان تایید COVID-19 موارد همچنان به صعود در Escambia County و فلوریدا در بزرگ Pensacola منطقه رستوران ها و کافه ها شروع به چه داوطلبانه و دوباره نزدیک به طور موقت و یا به شدت تغییر مدل های کسب و کار خود را.

همه تعطیل شده است با انتخاب به عنوان برخی از صاحبان کسب و کار در حال امید بستن به خطا در کنار احتیاط. در زیر یک نورد لیست Pensacola رستوران ها و کافه ها است که بسته است یک بار دیگر همراه با جدول زمانی پیش بینی شده خود را برای دوباره باز کردن.

رستوران آهن — بسته به مدت دو هفته از 15 ژوئن.

سرو (pop-up صبحانه تنها) — قطع به طور نامحدود.

ماگنولیا — بسته به طور نامحدود.

O'riley را میخانه ایرلندی مرکز شهر — از o'riley را Facebook: "با توجه به افزایش اخیر در COVID-19 موارد ما خواهد بود لغو تمام کالج, شب حوادث و فوق العاده. هر رویدادی که تشویق گروه های زیادی را نیز به تعویق افتاد. همه کاربران را تشویق به احترام اجتماعی فاصله و موظف CDC دستورالعمل. اگر شما بخشی از گروه در معرض خطر و یا برگزاری نمایشگاه هر یک از علائم لطفا در خانه بمانند."

کاباره — از کاباره را Facebook: "پس از بررسی فرماندار DeSantis' جدید ترین آدرس ما تعیین کرده اند این است که فقط بهترین بودن زمان برای رفتن به بسته بندی شده و "به به" سبک مشروب فروش است. تا اطلاع ثانوی همه نشان می دهد لغو خواهد شد ما توسل به صندلی در فضای باز با داخل حمام, دسترسی تنها و رویدادهای هفته را تحت اختیار برگزار می شود در پیاده رو با تعداد زیادی از لحاظ اجتماعی فاصله صندلی. توصیه ما به همه کاربران به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش این راحتی منتقل می شود بیماری است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن