آموزش تئاتر در یک زمان قرنطینه

به عنوان یک استاد که کار آن است که به فکر می کنم در مورد تئاتر و عملکرد (شاید در زندگی واقعی از تمام رسانه ها)

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

به عنوان یک استاد که کار آن است که به فکر می کنم در مورد تئاتر و عملکرد (شاید در زندگی واقعی از تمام رسانه ها), میشل لیو Carriger صرف چند ماه گذشته فکر اثر این بیماری همه گیر در زمینه تخصص: تئاتر رفتن تاریکی, بازیگران و دیگر حرفه ای بودن قرار داده و از کار خود را "در حال حاضر بی ارزش بلیط تئاتر."

اما در همان زمان Carriger استادیار تئاتر در UCLA School of Theater, Film and Television, شده است, تماشای آنچه که او خواستار یک "باور نکردنی انفجار" از فعالیت های آنلاین که در آن هر کس به فکر کردن در مورد چه چیزی برای انجام با ابزار در دست برای حفظ عملکرد. سوالات او تعمق به نظر می رسید بهترین علوفه برای یک کلاس: چگونه است که عملکرد و هنر در ادامه تحت شرایط جدید? چگونه می تواند به ما در ایجاد معنا برای خودمان و اعمال یک حس از حواس به طوری که ما نه فقط قربانیان از آنچه که در اطراف ما ؟

Fortuitously حدود هفته آخر زمستان سه ماهه که UCLA اعلام کرد که کلاس می تواند انتقال از راه دور به یادگیری این سمینار ویژه برنامه ای به نام Fiat Lux ساخته شده خود را اعلام: در بهار چهارم شد به یک سری از کلاس ها که در نگاه coronavirus از طریق لنز های مختلف. در آخرین دقیقه تماس برای مدرسان رفت Carriger پاسخ داده و کمیته پذیرش پیشنهاد او. این به او این فرصت را برای تحقق بخشی کلیدی دانشگاه UCLA ماموریت ارائه برتری در آموزش با نشان دادن دانشگاهی نشاط در پرواز است که اجازه ارومیه به توسعه برنامه آموزشی را در زمان واقعی است که انعکاس واقعیت تغییر جهان است.

این سه ماهه او آموخت Fiat Lux دانشجوی سال اول سمینار "هنر و عملکرد در زمان Coronavirus" که به بررسی ناگهانی بزرگ فوران جایگزین حالت های هنر و عملکرد و تعامل جامعه است که پدید آمده در ماه های اخیر.

این Q&A انجام شد بیش از دو مصاحبه قبل از پایان کلاس.

چگونه دانش آموزان در پاسخ به این سمینار?

آن بوده است تا کنون. من بیشتر هنرمندان از من تا به حال در یک Fiat Lux قبل از به طوری که واقعا سرد است. آن است که واقعا ارزشمند ورزش برای بررسی در با همان گروه هر هفته به نگاه مشترک مواد. ما فقط ملاقات صبح امروز و در نگاه مقدم; ما به عنوان خوانده شده از یک مجله نوشته شده در 1665 طاعون در لندن و کمی در مورد روسو فیلسوف بودن در قرنطینه در قرن 18. ما صحبت در مورد آنچه احساس می کند آشنا و طنین انداز با آنچه ما امروز و نیز آنچه که کاملا متفاوت در این زمان.

شما آموزش داده ام دیگر Fiat Lux کلاس ؟

بله کاملا چند در موضوعات مختلف: جهانی مد, کشیدن, عملکرد, ژاپنی آمریکایی مسائل در لس آنجلس, فمینیسم و سپس این یکی است. من واقعا دوست دارم این برنامه به دلیل آن را یکی از معدود شانس است که در آن من باید در یک تعامل با کارشناسی, دانش آموزان است. چون من تدریس این کلاس و یکی از آنها این است که من واقعا نمی دانم دانش آموزان من در راه است که من قادر به در موسسات دیگر با کوچکتر دانشجو به استاد نسبت.

چه بود و هدف خود را برای کلاس ؟

طرح ما این بود که به بیرون آمدن با هر یک از آشپزی یا یک نمایشگاه آنلاین و یا هر دو به پایان دوره. هر کس در کلاس کمک خواهد کرد خود را به بهترین قطعه است که آمده اند تا بیش از 10 هفته به آگاهانه ایجاد یک رکورد از این زمان و آنچه در آن احساس می کند مانند. من هم با صحبت های دانشگاه بایگان هدر Briston است که جمع آوری در COVID-19 و ما در حال برنامه ریزی به کمک مجموعه ای از مواد از جمله نهایی ما خلاق محصولات به بایگانی در پایان سه ماهه. هیچ چیز مثل این تا به حال اتفاق افتاده است به UCLA قبل از. از آن خواهد شد سرد به یک رکورد هر دو از روزنامه نگاری حساب — دانش آموزان ملزم به مجله هر روز — و همچنین سرپرستی پاسخ هنری است که بیرون آمدن از این زمان است.

در کنار روزنامه نگاری چه دانشجو ترم چگونه است ؟

ما به عنوان خوانده شده در مورد قبلی شیوع; بعد هر کس در کلاس مصاحبه یکی از بزرگان خود را — پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و خاله و عمه — در مورد بحران دیگر لحظات تاریخ خود را. آن را نمی باید به بیماری یا اپیدمی اما آن را نیز می تواند چیزهایی مانند جنگ ویتنام زندگی می کنند از طریق هسته ای جنگ سرد و یا انواع دیگر از بحران. من مصاحبه مادر بزرگ من گفت که من در مورد سهمیه بندی در طول جنگ جهانی دوم است. بسیاری از دانش آموزان تا به حال داستان از بستگان و بزرگان نیز از جمله فرار از ارمنستان پاکسازی قومی در آخرین روز از اتحاد جماهیر شوروی; مکزیک شهر زلزله سال 1985; مهاجرت به آمریکا از آمریکای مرکزی و مکزیک; فلج اطفال; سارس و دیگران.

من مطمئن هستم که شما نیز در نگاه چگونه هنرمندان دیگر در پاسخ به این لحظه.

بله. ما در نگاه آنلاین عملکرد فرم ها و دیگر هنرمندان که در حال ایجاد کار در پاسخ به COVID-19 اما همچنین در کسانی که در حال حاضر در حال ساخت هنر خود را تحت محدودیت. میشل Ellsworth یک طراح رقص و عملکرد هنرمند که انجام شده است آنلاین تصویری آرشیو پروژه های هنر و رقص برای سال و آنها بسیار مناسب برای این لحظه.

می تواند به شما من یک نمونه از هنر تحت محدودیت?

توسط "بلوکه" من فکر کردن به طور خاص از محدودیت ها مانند کسانی که هنر و عملکرد در حال حاضر رو به خصوص کم و یا هیچ بودجه کمبود فضای اختصاص داده شده; کمبود وقت; عدم تخصصی ابزار و تجهیزات. بنابراین هنر تحت محدودیت است که ما شده ایم متمرکز به طور کلی بسیار در خانه بسیار کوچک و/یا متمرکز در ساخت هر-روز داخلی فضاهای قابل مشاهده در راه های جدید است.

در کل چرا به شما می گویند که Fiat Lux کلاس های مهم به دانشجوی سال اول دانشگاه ،

این یک فشار کم راه را برای دانش آموزان به اضافه کردن چیزی غیر منتظره به آموزش و پرورش خود را چیزی متفاوت از آنچه معمولا آنها متمرکز شده است. فیات لوکس است که یک فرصت بزرگ برای معرفی ایده های بزرگ را به دانش آموزان مهم تر متفکران.

توجه داشته باشید در مختلف چگونه است که آن را در تعامل با دانش آموزان خود را از طریق زوم?

زوم نیست بهترین برای مکالمات اما برخی affordances که ما لازم نیست که در یک فرد درس: واقعیت این است که برخی از افراد می تواند صحبت کردن در دوربین و دیگر افراد را می توان با تایپ کردن در چت را قادر می سازد در واقع تعداد زیادی از دانش آموزان درگیر می شود. اساتید در حال کشف است که برخی واقعا آرام دانش آموزانی که ما ممکن است مشکوک شدند کوک کردن و یا اهمیتی نمی دهند در واقع فقط آرام; آنها شرکت خیلی بیشتر از طریق تابع چت در کلاس درس. من آماده به فرد در کلاس های بحث نشده است, اما من فکر کردن در مورد راه هایی که این کانال های متعدد را می توان در آجر و ملات کلاس های بیش از حد پس از آن را قادر می سازد بیشتر و گسترده تر بخش از دانش آموزان برای اضافه کردن ورودی خود را!

آنچه شما انجام می دهند برای سرگرم کردن خودتان در این روز ؟

من شده است خواندن بیشتر بازی می کند و من می خواستم مطمئن شوید که به استفاده از برخی از شگفت انگیز تئاتر و عملکرد است که آنلاین در دسترس است. اولین چیزهایی که من تماشا شد اپرای پاریس تولید "دریاچه قو" و تئاتر ملی بریتانیا تولید "یک مرد, دو زن Guvnors" در یوتیوب.

احساس می کنم که این مهم به انجام کارهای متفاوت در حال حاضر — برای انجام یک چیزی که به اعتقاد من در یا که در آینده من خواهد احساس شد یک دستاورد به جای فقط با ادامه وضع موجود. این یک راه احساس نمی مثل من فقط یک قربانی شرایط ما اما نه که من یک عامل در هر چه می گذرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن