را مدارس امن این سقوط ؟

به عنوان مدارس شروع به اشتراک گذاری برنامه های خود را برای بازگشایی مجدد نگرانی در حال رشد است و بیش از چگونه

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

به عنوان مدارس شروع به اشتراک گذاری برنامه های خود را برای بازگشایی مجدد نگرانی در حال رشد است و بیش از چگونه با خیال راحت محافظت از کودکان خود را به خانواده ها و معلمان به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد همچنان به افزایش است.

جایگزین برای کودکان از بازگشت به کلاس درس است که از راه دور یادگیری یک گزینه است که لس آنجلس Unified School District اعلام کرده است در آن پیاده سازی خواهد شد. اما که بیش از حد ارائه چالش های خاص خود را برای خانواده ها.

در مصاحبه با UCLA Health, Dr. نوا یگانهاطفال متخصص بیماری های عفونی در UCLA ماتل بیمارستان کودکان که در خدمت در چندین مدرسه COVID-19 وظیفه نیروهای, سهام, مشاوره در مورد اقدامات احتیاطی است که لازم است برای ایجاد یک محیط یادگیری امن برای کودکان و خانواده های آنها در این پاییز.

آن را امن برای کودکان برای رفتن به مدرسه این سقوط ؟

مدارس باید به دنبال عفونت-کنترل پروتکل های ایجاد شده توسط California Department of Public Health, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و آکادمی اطفال آمریکا به منظور ایجاد یک محیط امن برای دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان. اگر مدارس می تواند پیاده سازی مناسب عفونت-اقدامات پیشگیری از مزایای برای کودکان از بازگشت به فرد آموزش در کلاس درس هستند و اعتقاد دارم بی اندازه.

COVID-19 به نظر نمی رسد به طور مستقیم بر سلامت کودکان در همان راه آن بر سلامت بزرگسالان — شواهد به تاریخ نشان می دهد که کودکان کمتر احتمال دارد برای انتقال این ویروس به بزرگسالان در مقایسه با بزرگسالان به فیلم و یا فیلم به فرزند انتقال — اما ما نمی دانیم که نداشتن فرد در مدرسه می تواند ایجاد مهمی در سلامت فاصله برای کودکان و نوجوانان.

مدارس با ارائه نه تنها آموزش و پرورش بلکه مواد غذایی و ایمنی و همچنین به عنوان منابع برای کودکان با نیازهای ویژه. و در مدرسه وجود دارد نظارت بزرگسالان است که می تواند انتخاب کنید تا و گزارش نشانه هایی از سوء استفاده.

آیا بزرگترین نگرانی در مورد نگه داشتن بچه ها در خانه ؟

مختلف وجود دارد کمبود به آموزش از راه دور. اگر خانه ندارد یک کامپیوتر و یا دسترسی کافی به اینترنت, برای مثال, آن است که یک فقیر محیط زیست برای مدرسه در منزل. اگر وجود دارد نه فضای مناسب برای یک کودک به کار و یا یک فرد بالغ در خانه چه کسی می تواند نظارت بر کودک آموزش مجازی مدل کار نمی کند.

داشتن منابع مانند یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت اغلب مرتبط به بودن در یک خانه است که از نظر مالی امن. بنابراین کودکان از خانه های با منابع اقتصادی بهره مند خواهد شد بیشتر از راه دور آموزش از کسانی که از خانه بدون ایجاد یک سیستم محکم و بی عدالتی آموزشی.

خواندن مصاحبه کامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب