UWF مربی تیم فوتبال پیت Shinnick نام خلیج فارس در جنوب کنفرانس مربی دهه

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:56 PM EDT Jun 16, 2020آن زمان فقط چهار سال برای پیت Shinnick و

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

آن زمان فقط چهار سال برای پیت Shinnick و دانشگاه وست فلوریدا, تیم ملی فوتبال برای تحکیم جایگاه خود در خلیج فارس در جنوب ایران ،

Shinnick شد نام خلیج فارس در جنوب کنفرانس مربی سال در روز سه شنبه به عنوان بخشی از این کنفرانس را در ادامه همه دهه تیم منتشر شده است. او پیوست توسط سه فرد آفرین از UWF چهار فصل از فوتبال کالج است.

Shinnick را Argos شد دوم-سریعترین برنامه فوتبال برای رفتن از راه اندازی به قهرمان ملی در NCAA تاریخ است. در و 9-1 UWF در حال حاضر صاحب بهترین postseason درصد برنده شدن در NCAA تاریخ هرگز با وجود میزبانی یک بازی حذفی در پنساکولا.

برنامه برتر ملی نهایی در سال 2017 قبل از بازگشت به برنده شدن در این عنوان بیش از مینه سوتا دولت در مک کینی تگزاس در ماه دسامبر. Shinnick نامگذاری شد سرمربی تیم ملی فوتبال از سال در هر دو فصل است.

دو بار همه آمریکایی دفاعی پشت ماروین کانلی بود Argos' تنها نماینده در تیم اول همه دهه roster. کانلی است UWF حرفه ای, رهبر در interceptions, interceptions بازگشت برای touchdown, خود ارضایی, تکل و پاس breakups. او فارغ التحصیل پس تو 2018 فصل است.

تمام وقت منجر گیرنده تیت Lehtio نامگذاری شد به همه دهه دوم تیم بعد از ارسال 215 پذیرایی برای 2,463 متری از جمله 733 متری و هفت touchdowns در بازی حذفی. Lehtio فارغ التحصیل شد و پس از 2019 فصل است.

پایان دفاعی John Williamson فرود در تیم دوم دفاعی پس از دو فصل است که در آن او ساخته شده 110 پردازد 32 برای از دست دادن و 21 تعداد کیسه. او مدرسه را تمام وقت گونی رهبر و رتبه پنجم تمام وقت در GSC تاریخ است.

ویلیامسون بازنشسته پس از 2017 فصل است. او مجموعه ای GSC رکورد برای یک فصل کیسه با 14.5 در کمک به Argos رسیدن به ملی نهایی.

Fluminense را روگان چاه و شمال آلاباما Tavarius Wilson شد کنفرانس تهاجمی و دفاعی بازیکنان دهه است. هیچ زمان UWF بازیکنان بودند ذکر شده در این فهرست هستند.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن