UWF فوتبال: عدم اطمینان فراوانی به فوتبال کالج شروع می شود شاهد تغییرات عمده ای

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:52 PM EDT Jul 9, 2020تیک تاک ساعت است نسبت به برنامه ریزی شروع

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

تیک تاک ساعت است نسبت به برنامه ریزی شروع سال 2020 فوتبال کالج فصل و — از بازیکن ایمنی و سلامت به رفاه مالی — تعداد کلید سوالات بدون جواب باقی می ماند در میان مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

پر سر و صدا 48 ساعت از اخبار تنها اضافه شده بیشتر عدم قطعیت به زمین بازگشت.

در طول فقط چند ساعت در روز چهارشنبه آیوی لیگ اعلام کرد لغو تمام ورزشی بین دانشکده برای پاییز سال 2020 ترم حفظ گزینه ای برای راه اندازی مجدد در بهار 2021 ترم در انتظار همه گیر تحولات است.

علاوه بر این استنفورد برش 11 مردان و زنان در برنامه های ایالتی اوهایو و کارولینای شمالی متوقف داوطلبانه فوتبال تمرینات با توجه به مثبت COVID-19 انجام شد.

آیوی لیگ move – the نامعلوم به تعویق افتادن یک بخش من فوتبال قهرمانی زیربخش کنفرانس – یکی از همه گیر بزرگترین تأثیر را در کالج فوتبال تا ورزشی گزارش روز شنبه که ده بزرگ در نظر گرفته شده به دنبال یک کنفرانس-تنها سقوط برنامه.

بحث بر سر یک پاییز یا بهار کالج فوتبال فصل به نظر می رسد اتفاق می افتد متفاوت در سطوح مختلف فوتبال کالج است.

گزارش از 247 ورزشی' براندون مارچلو نشان می دهد که بسیاری از قدرت 5 برنامه مدیران در نظر بگیرید بهار کالج فوتبال فصل نامطلوب با توجه به متفاوت مالی سهام از آیوی لیگ فوتبال نسبت به غول های کنفرانس جنوب شرقی.

حتی سخت تر به قیاس است که این حرکت تاثیر در دانشگاه وست فلوریدا و بخش دوم فوتبال که در آن بودجه در حال حاضر کوچکتر با تنگ تر حاشیه.

بیشتر: UWF فوتبال می افزاید: یکی دیگر از بخش انتقال من با سابق, West Virginia linebacker

بیشتر: UWF فوتبال برای باز کردن فصل با 2017 ملی قهرمانی مسابقه برگشت

بخش دوم Morehouse College لغو آن سال 2020 فصل فوتبال در حالی که دیگر کنفرانس ها باید اقدامات لازم را برای محدود کردن سفر و خارج از کنفرانس رقابت یک حرکت است که لغو UWF اولیه خانه, درب بازکن, در برابر, West Virginia Wesleyan کوه کنفرانس شرق. دیگر لرزش را ناشى در بخش II از جمله جنوب کنفرانس ورزشی بین دانشکده به طور نامحدود به حالت تعلیق در آن سال 2020 سقوط ورزش نجومی روز پنج شنبه بعد از ظهر.

این هفته همچنین نشان داده است مسائل بالقوه لیگ در صورت بازگشایی.

اتباع واشنگتن و هوستون آستروس بودند مجبور به انصراف از تمرینات این هفته با توجه به تاخیر در COVID-19 نتایج آزمون. این آخرین در یک رشته از مسائل با لیگ اصلی بیس بال تست که باعث تعویق برای تیم و بازیکنان فردی.

اوایل COVID-19 "حباب" در MLB و لیگ برتر فوتبال نیز نشان داده اند که بسیاری از هزینه های مالی از ورزشکار ایمنی است که می تواند مشکل ساز برای برنامه های کوچک. برای مثال روند سفر بیش از 100 بزرگسالان جوان و ورزشی پرسنل برای دور بازی در حال حاضر شامل هزینه ارسال از فاصله افراد در اتوبوس, هتل ها و بسیاری از رستوران ها و امکانات بازدید ،

این COVID-19 pandemic ارائه شده بی سابقه موانع برای ورزشکاران دانشگاه ها و سازماندهی بدن از فوتبال کالج است. تهدید بلندی با کمتر از یک ماه به سقوط شیوه به نظر می رسد به عنوان واقعی را به عنوان همیشه.

"من به شما قول می دهم که هر پاییز, ورزش, ورزشکار درک وجود خواهد داشت خطرات این بازی پاییز" UWF کارفرمایی شروع آستین رید گفت: در یک صدای جیر جیر tagging خلیج فارس جنوبی کنفرانس و NCAA بخش دوم در روز چهارشنبه. "و 99 درصد از این ورزشکاران هستند که مایل به گرفتن خطر است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب