Vanpool مجبور به پایان دادن خدمات به دلیل COVID-19

UCLA حمل و نقل است قطع UCLA Vanpool برنامه در تاریخ 31 ژوئیه در نور از چالش های ارائه شده توسط COVID-19. Vanpo

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

UCLA حمل و نقل است قطع UCLA Vanpool برنامه در تاریخ 31 ژوئیه در نور از چالش های ارائه شده توسط COVID-19. Vanpool شرکت کنندگان باید گزینه ای را برای اجاره به طور مستقیم از دیگر vanpool فروشندگان به راه اندازی و یا حفظ رفت و آمد شدند.

به عنوان coronavirus همه گیر در ادامه به نیاز جسمی فاصله و همچنین کار و یادگیری از خانه حمل و نقل دیده می شود ridership و پارکینگ درآمدهای رها کردن. برای کنترل عفونت اهداف vanpools دیگر نمی تواند حمل کامل ون از مردم با خیال راحت آن را از نظر مالی ناپایدار به ادامه عامل.

"برای کسانی که به دلایل ما ساخته شده این مشکل تصمیم به قطع UCLA Vanpool برنامه" UCLA حمل و نقل اعلام کرد در وب سایت خود و در یک ایمیل ارسال به سواران. "در محل آن شرکت و دیگر vanpool فروشندگان ارائه خواهد شد شرکت کنندگان در برنامه انتخاب به اجاره کامیون به طور مستقیم."

UCLA حمل و نقل آغاز شده است هماهنگی با رانندگان برای بازیابی vanpool وسایل نقلیه و موارد مرتبط و تشویق می کند تمام سواران به تماس رانندگان خود را به جمع آوری هر گونه وسایل هنوز در ون. سواران همچنین می توانید ایمیل fleetshop@ts.ucla.edu برای تنظیم زمان به جمع آوری اقلام. تمام وسایل نقلیه باید بازگشت به دانشگاه بعد از اوت. 31.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب