تکنیک جدید دانشمندان اجازه می دهد تا برای اندازه گیری میتوکندری تنفس در بافت منجمد

یافته هایدانشمندان به رهبری دکتر Orian Shirihai مدیر سوخت و ساز بدن, تم, در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA,

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

یافته های

دانشمندان به رهبری دکتر Orian Shirihai مدیر سوخت و ساز بدن, تم, در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA, توسعه یک روش برای بازگرداندن اکسیژن مصرف فعالیت به قبلا منجمد میتوکندری نمونه حتی سالها پس از آنها جمع آوری شده اند. فرایند انجماد و ذوب میتوکندری باعث کاهش اکسیژن خود را مصرف و تا به حال مانع است محققان توانایی به دقت انجام در مقیاس بزرگ مطالعات بررسی نقش میتوکندری در هر دو سلامت و بیماری است.

پس زمینه

میتوکندری در سلول های ما مصرف 90 درصد از اکسیژن تنفس می کنیم و استفاده از آن اکسیژن را تبدیل به انرژی و مواد مغذی برای انواع عملکردهای سلولی از طریق یک فرآیند شیمیایی شناخته شده به عنوان تنفس. زمانی که میتوکندری موفق به تامین انرژی کافی به سلول های آن می تواند یک میزبان از اختلالات ژنتیکی از جمله عضلانی و بیماری های عصبی و همچنین ثانویه اختلالات متابولیک مانند دیابت و بیماری پارکینسون.

برای چندین دهه دانشمندان در حال مطالعه میتوکندری تنفس مجبور به جدا میتوکندری در عرض 30 دقیقه از مجموعه ای از بافت تازه و اجرا respirometry آزمون بر روی آنها همان روز ساخت جانبی توسط سمت مقایسه غیر عملی و مستعد خطا است. متناوبا, نمونه می توان منجمد و ذخیره می شود برای تست بعد. اما از آنجا که انجماد و ذوب ضایعات فرآیند غشاء میتوکندری تاثیر می گذارد و تنفس این رویکرد نیز محدود دانشمندان توانایی به دقت ارزیابی عملکرد میتوکندری در مطالعات بزرگتر. به عنوان یک نتیجه بیش از نیمی از بیماران مبتلا به اختلالات میتوکندری هستند و هرگز مورد آزمایش قرار برای میتوکندری تنفس.

روش

روش جدید بازیابی ضروری الکترون-انتقال قطعات که نشت از غشاء میتوکندری زمانی که آسیب دیده است در طول انجماد و ذوب در نتیجه بازگشت میتوکندری تنفس به سطح نمونه تازه.

تاثیر

نوآوری را قادر خواهد ساخت دانشمندان به تجزیه و تحلیل عملکرد میتوکندری در یک اجرا که آیا نمونه های جمع آوری شده از سایت های از راه دور شده اند و یا رسوب در بافت biobanks برای سال. توسط بالا بردن سرعت تحقیقات محققان امید برای سرعت بخشیدن به تشخیص افراد مبتلا به بیماری های میتوکندری و اختلالات ثانویه که در آن میتوکندری نقش کلیدی از جمله بیماری های مرتبط با افزایش سن سوخت و ساز بدن و قلب است. این را نیز تسریع ارزیابی درمان های جدید.

"ما موفق به بازگرداندن مصرف اکسیژن در منجمد نمونه به یکسان سطح نمونه تازه" گفت: Shirihai. "این تا حد زیادی ساده تست شده است. ما تنها نیاز به یک دهم بافت قبلا لازم است و می تواند اجرای آزمونهای موازی و کاهش هزینه های ما 400 برابر هر نمونه است."

نویسندگان

Shirihai که همچنین یک استاد پزشکی و داروشناسی; Linsey Stiles, دستیار پروفسور پزشکی و ربکا Acin-پرز دانشمند ارشد در Shirihai آزمایشگاه در دسترس هستند برای مصاحبه. همه وابسته به دیوید گفن دانشکده پزشکی.

مجله

این یافته های منتشر شده در کارشناسی, مجله EMBO.

بودجه

کمک های مالی از موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیوی و دیابت آمریکا انجمن حمایت از پژوهش است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن