SRIA پیشنهاد کامیون مواد غذایی برنامه آزمایشی برای پارک شرق و غرب پارک در Pensacola Beach

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020سانتا رزا جزیره اقتدار کار

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

سانتا رزا جزیره اقتدار کارکنان پیشنهاد یک خلبان کامیون مواد غذایی برنامه این سقوط در پنساکولا ساحل پارک غرب و شرق است.

این SRIA مدیره شنیده پیشنهاد در طول آن جلسه به طور منظم دوشنبه شب و پشتیبانی درخواست شده Escambia County کمیسیون اجازه می دهد تا برنامه با زمان اجرای کامیون مواد غذایی موجب طول خلبان.

در زیر ارائه شده برنامه آزمایشی فروشندگان مواد غذایی مانند کامیون ها و تریلر داده می شود لکه های اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده اگر چه SRIA می توانید انتخاب کنید برای رد کردن تمام برنامه های کاربردی اگر آنها رضایت بخش نیست. در مجموع از 10 کامیون ها در دو پارک به طور بالقوه می تواند کار در طول تعطیلات آخر هفته انتخاب این سقوط.

SRIA مدیر اجرایی پائولو Ghio گفت: هیئت مدیره او پیشنهاد خلبان تاریخ سپتامبر. 12-13 سپتامبر. 19-20 اکتبر. 24-25 و اکتبر. 31-Nov. 1. اگر موفق Ghio گفت: این برنامه خواهد بود فصلی عامل از Feb. 1 اکتبر. 31.

"من فکر می کنم کارکنان واقعا قرار دادن برخی از کار را به این پیشنهاد به (نقطه) که من فکر می کنم ما می تواند احساس راحتی است که از راه آن می گذرد گفت:" SRIA عضو هیئت مدیره جری واتسون.

این تصمیم در پاسخ به یک قانون دولت را کاهش می دهد که کنترل محلی را که در آن کامیون مواد غذایی می تواند محدود شود گفت: عضو هیئت مدیره کارن Sindel. او گفت که او محتاط چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد ترافیک و پارکینگ در ساحل.

"من فکر می کنم این یک دو لبه شمشیر" Sindel گفت. "بدیهی است که اکثر مواد غذایی و آشامیدنی را می توان در تجاری هسته ای را در پارک به طوری که برای تلفن های موبایل بسیار مثبت است. سمت تلنگر است که به ما در SRIA بخشی از وظیفه ما این است که برای کمک به مدیریت و یا مکالمات در مورد ترافیک و پارکینگ در ساحل."

بسیاری از بحث در این جلسه بود که آیا SRIA می تواند تشخیص اگر بسیاری از انواع مواد غذایی کامیون اعمال می شود. Ghio گفت: نقاط خواهد بود مطمئن باشید به کامیون است که اعمال می شود اما کارکنان می تواند بحث با صاحبان در مورد زمانی که بهترین زمان برای آنها را به اعمال می شود.

"به یاد داشته باشید ما چهار فرصت برای آنها" Ghio گفت. "وجود دارد را به نوعی از گفتمان میان یکی از ما در جهت آنها را به بهترین شکل ممکن در معرض قرار گرفتن و برای ما به بهترین شکل ممکن بازخورد."

تری پرستون عضو Pensacola Beach طرفداران گفت: در این جلسه که اعضای هیجان زده در مورد این ایده به خصوص با افزایش تعداد اتومبیل های آینده را از طریق عوارض این ماه ژوئن است.

"ما باید فضاهای پارکینگ به صورت منظم در دسترس هستند که در پارک شرق و غرب پارک," پرستون گفت. "تنها چیزی که از دست رفته است, مواد غذایی, داشتن یک فرصت به برخی از مواد غذایی است که شما لازم نیست که به خودتان طبخ."

بیشتر در ساحل, پوشش

بیشتر برخورد: 'این یک دید به ببین:' گاو دریایی رؤیت در اطراف Pensacola Beach بیشتر رایج

چگونه کار می کند: Pensacola Beach ترافیک سیستم توضیح داد: چگونه Escambia County تطبیق پس از ثبت ژوئن

دو خط: چگونه به نگه داشتن یک تلفن خط بسته کمک با تراکم ترافیک ؟

Kona یخ در حال حاضر دارای یک توافق به عمل از طریق پایان سال خواهد شد که نمی توان باطل توسط خلبان جدید برنامه. اهل Bartlett, حق رای صاحب Kona یخ گفت: او عامل در آن نقاط برای چند سال گذشته.

"هیئت مدیره نه اشتباه زمانی که آنها می گویند این است. هیچ چیز وجود دارد خارج وجود دارد. اما دوباره آن را فقط ساحل را برانگیخت مردم فقط به دنبال یک Gatorade یا بستنی یا یخ تراشیده" بارتلت گفت.

در طول تابستان آن را حدود 50 درصد از درآمد خود را به دلیل وجود دارد کمتر, حوادث, جمع آوری اعانه و جشنواره به حضور با استثنا از چهارم جولای و فرشتگان آبی آخر هفته. او گفت که او معتقد است در ساحل بازدید کنندگان برای کسانی که لکه های انتظار برای دیدن کامیون خود را وجود دارد که به آنها مراجعه کنید.

"(اگر) تنها مردم است که برای آن اعمال می شود در حال رفتن به یخ تراشیده و فروشندگان و پس از آن هیچ یک از ما می خواهید را به هر گونه پول. خوشبختانه من هنوز هم در خارج وجود دارد, از دوشنبه تا جمعه و آنها فقط در خارج وجود دارد و شنبه و یکشنبه و من حدس می زنم من احتمالا آب و هوا طوفان" بارتلت گفت. "من وجود دارد برای مسافت های طولانی. من می خواهم وجود داشته باشد."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب